Одеська національна морська академія
Опубліковано Раківська пн, 09/15/2014 - 12:00

Солоненко Марія Степанівна,
вчитель географії
Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети
Яшкін Руслана Михайлівна,
вчитель української мови та літератури
Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети
ТЕМА: Вітер: причини виникнення , напрям, сала, швидкість, місцеві вітри.
Сила динаміки художнього образу слова «вітер».
МЕТА :
сформувати поняття «вітер» та з’ясувати особливості його утворення;дати поняття про види вітрів; з’ясувати причини виникнення постійних і змінних вітрів ;
формування системи знань, умінь і навиків застосовувати одержані знання для творчого розвитку на основі між- предметних зв’язків;
удосконалити вміння спостерігати природні явища та аналізувати результати спостережень;
розвивати уміння працювати з додатковою літературою, створювати презентації;
розвивати пізнавальні навики у роботі із словесним образом, вміння створити емоційний настрій і збудити інтерес до засвоєння нових знань;
виховувати бережливе ставлення до природи;
формувати національну свідомість, любов до рідного краю, повагу до культури та історії рідного народу, до рідного слова.
ОБЛАДНАННЯ: відео презентація з музичним супроводом до уроку;
фізична карта півкуль; кліматична карта світу; таблиця
«Шкала вітрів Бофорта» ; флюгер; анемометр;
загадки ; слова до словотвірного ланцюжка.
засвоєння нових знань
ФОРМА УРОКУ: урок-мандри
ІНТЕГРОВАНИЙ урок з географії та української мови і літератури
Структурно-композиційна схема уроку
Завантажити
До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.
Правила сайту:
Освітній портал "Академія": новини освіти, база даних ВНЗ, онлайн-курси для підготовки до ЗНО, база репетиторів, бібліотека підручників, зразки творів медалістів.
Theme Originally Created by Devsaran