Київський національний університет ім. Т. Шевченка
Опубліковано Редактор чт, 06/05/2014 - 09:51
Тагун Лілія Євгенівна,
вчитель біології Коростенського міського ліцею
м. Коростень, Житомирська область
Одним з першочергових завдань учителя є навчити учнів самостійно набувати знання. Найбільшою мірою це досягається завдяки роботі з підручником. Удосконалена робота з біології направляє учнів на орієнтування в підручнику за допомогою змісту, працювати з текстом і малюнками, виділяти головні думки у змісті параграфа, знаходити відповіді на запитання.
Самостійні роботи з підручником у школі і вдома різноманітні і об’єднуються у 3 групи:
1) Уміння працювати з апаратом орієнтування підручника;
2) Уміння працювати з текстом;
3) Уміння працювати з малюнками.
Уявлення про види умінь, які входять до складу кожної з цих груп дає таблиця
«Основні групи і види роботи з підручником».
Завантажити статтю «Методи самостійного набуття знань учнями у сучасній школі в процесі викладання біології»
До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.
Правила сайту:
Освітній портал "Академія": новини освіти, база даних ВНЗ, онлайн-курси для підготовки до ЗНО, база репетиторів, бібліотека підручників, зразки творів медалістів.
Theme Originally Created by Devsaran