Стаття «Методи самостійного набуття знань учнями у сучасній школі в процесі викладання біології»

Тип матеріалу: 
Предмет: 

Тагун Лілія Євгенівна, вчитель біології  Коростенського міського ліцею м. Коростень, Житомирська областьТагун Лілія Євгенівна,
вчитель біології  Коростенського міського ліцею
м. Коростень, Житомирська область

 

 

 

 

Одним з першочергових завдань учителя є навчити учнів самостійно набувати знання. Найбільшою мірою це досягається завдяки роботі з підручником. Удосконалена робота з біології направляє учнів на орієнтування в підручнику за допомогою змісту, працювати з текстом і малюнками, виділяти головні думки у змісті параграфа, знаходити відповіді на запитання. 
Самостійні роботи з підручником у школі і вдома різноманітні і об’єднуються у 3 групи: 
1)    Уміння працювати з апаратом орієнтування підручника; 
2)    Уміння працювати з текстом; 
3)    Уміння працювати з малюнками.
Уявлення про види умінь, які входять до складу кожної з цих груп дає таблиця 

«Основні групи і види роботи з підручником».
 

Завантажити статтю «Методи самостійного набуття знань учнями у сучасній школі в процесі викладання біології»

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Київський національний університет ім. Т. Шевченка

Ректор університету 
Губерський
Леонід Васильович -