Твір на тему: "Мої вірші (твір-оповідання)"

Тип матеріалу: 
Навчальний рівень: 

Мій старший брат пише непогані вірші. Він не зовсім поет, але його вірші особисто мені подобаються. Він більше нікому не дає їх читати, тому що для мо­лодого хлопця написання віршів вважається не дуже мужньою та престижною справою.

Якось я вирішила і сама спробувати написати вірша. Сіла за стіл, поклала пе­ред собою чистий аркуш паперу і замислилася, про що мені хотілося б написати. Хотілося висловити своє ставлення до краси, доброти, любові, природи, до інших людей та багатьох хороших подій. Я навіть склала перелік тем. Я настільки заплу­талася, що не знала, з чого почати. Врешті-решт я обрала одну найпростішу тему (природу) та вирішила почати з неї, аби випробувати власні сили.

Я написала на аркуші: «За вікнами дерево жовтого кольору». Але далі цього справа не йшла. Я не могла придумати жодної рими до слова «кольору». Мож­ливо, слід змінити весь рядок? Я написала інакше: «Осінь фарби розплескала по листю». І знову не змогла підібрати рими.

Справа зупинилася.

Тоді я пішла до брата, аби той дав мені якусь пораду.

— Ти просто не з того боку підійшла до цієї справи, — сказав мені брат, — тре­ба не вигадувати рими головою, а навпаки, відпустити свої почуття і стежити за тим, куди вони поведуть. І тоді вже ті почуття самі знайдуть і слова, і рими. Фор­ма не має значення, адже твої вірші — лише для тебе самої, тому просто знайди сенс, яким ти хотіла б наповнити вірш.

Порада була складною, але ефективною. Спочатку я сиділа кілька хвилин, за­питуючи себе, про що я хочу написати зараз найбільше. Виявилося, що хочеться висловити образу до однієї своєї подруги, з якою я тоді посварилася. На цьому я і зосередилася. І справді — слова потекли з мене самі по собі. Там були і красиві рядки, і зовсім безглузді, але це я зрозуміла вже пізніше, а тоді здавалося, що то найкращий вірш у світі.

Після цього я була просто вражена тим, наскільки приємно та корисно писати вірші! Вірші — мої власні почуття, висловлені красиво та емоційно. Коли я висло­вила свою образу на подругу — досада кудись поділася, немов аркуш паперу став моїм співрозмовником і уважно вислухав мене. З того часу я пишу вірші саме тоді, коли мене охоплюють сильні почуття — і виходить все краще. Я нікому не хочу показувати їх, адже мене зовсім не турбує бездоганність їх форми. Лише зміст.

 

Мегазбірка найкращих учнівських творів. 2015: 5‑11 класи / Укладач В.В.Федієнко. ‑Харків: Видавничий Дім «ШКОЛА», 2014. – С. 165

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Ректор університету 
Копилов
Сергій Анатолійович – 
доктор історичних наук, професор