Математика

Нестандартний клас в одній із тернопільських шкіл, якому пощастило з класним керівником

Людмила Серкіз -  вчителька математики Тернопільської школи №14Море, сонце, діти поряд… Вона була на пляжі, коли раптом зателефонував директор школи, яку колись сама закінчувала і в якій давно хотіла вчителювати. “Люда, завтра приходь. Є кілька годин математики”. Людмила Серкіз ще не знала, який сюрприз чекає на неї 30 серпня.

Конспект уроку на тему: «Число і цифра 0»

Липна Любов Іванівна,
 вчитель початкових класів Козівківської ЗОШ І ст.
Козівської районної ради Тернопільської област
і

Конспект уроку на тему: «Послідовність чисел  від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10. Обчислення значень виразів.  Розпізнавання геометричних фігур»

Липна Любов Іванівна,
 вчитель початкових класів Козівківської ЗОШ І ст.
Козівської районної ради Тернопільської області

Конспект уроку на тему: «Сотня. Усна та письмова нумерація чисел у межах 1000». Самостійна робота

Дікі Андріана Робертівна, учитель початкових класів Хустського навчально-виховного комплексу №1Дікі Андріана Робертівна

Конспект уроку на тему: «Вивчаємо число і цифру 2»

Бондаренко Любов Олексіївна,
вчитель початкових класів
Каланчацької загальноосвітня школа I-III ступенів №2

 

Урок-квест на тему: «Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені». Сторінками книги рекордів Гіннеса

Яськів Ганна Юріївна,
 вчитель математики вищої категорії
 Широківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мета: систематизувати навички виконання тотожних перетворень виразів, що містять квадратні корені; сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів; розвивати вміння шукати і пізнавати цікаву інформацію.

Хід уроку
Завантажити

Урок-рольова гра на тему: «Вирази із степенями. Одночлени» Детективне агентство

Яськів Ганна Юріївна,
 вчитель математики вищої категорії
 Широківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мета: Формування вміння і навичок учнів розв’язувати  вправи, використовуючи властивості степенів; розвивати навички розумових дій, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, шукати закономірності, розмірковувати за аналогією; розвивати творче мислення, увагу; тренувати зорову пам’ять; виховувати волю; формувати духовні потреби і мотиви діяльності.

Хід уроку

Сторінки

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович