Звиняцьковський В. Я. Світова література: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. : академ. рівень, проф. рівень / Володимир Звиняцьковський. - К.: Генеза, 2011. - 240 с.: іл.

Навчальний рівень: 
Рік видання: 
2011
 Звиняцьковський В. Я. Світова література: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. : академ. рівень, проф. рівень / Володимир Звиняцьковський. - К.: Генеза, 2011. - 240 с.: іл.Звиняцьковський В. Я. Світова література: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. : академ. рівень, проф. рівень / Володимир Звиняцьковський. - К.: Генеза, 2011. - 240 с.: іл.
 
Підручник, створений відповідно до чинної навчальної програми зі світової літератури для 11 класу (академічний рівень, профільний рівень), завершує систематичний курс історії світової літератури. Видання ознайомлює з літературним процесом Європи (Англії, Франції, Німеччини, Росії, Норвегії, Сербії), Японії, Північної та Південної Америки кінця XIX - початку XXI ст. Матеріали підручника спрямовані також на систематизацію та поглиблення теоретико-літературних, естетичних, культурологічних знань, отриманих учнями за весь період шкільного навчання й необхідних для розуміння сучасної світової літератури.
 
Зміст
 
Частина перша. ДРАМА В ЖИТТІ — ДРАМА НА СЦЕНІ (Із драматургії кінця XIX - початку XX століття)
Розділ перший. «Нотатки до сучасної трагедії». (Г. Ібсен. «Ляльковий дім»)......................................6
Новий глядач - новий театр — нова драма......................................6
Аналітичні п’єси......................................10
Нора як символ......................................14
Розділ другий. «Діалог культур» чи багато монологів?......................................14
(А. Чехов. «Чайка»)......................................17
Переможна хода «театральної революції»: Москва — Петербург — Київ......................................17
«Завдяки його щирості...»......................................19
«Ця чайка... очевидно, символ...»......................................26
Розділ третій. Людина і надлюдина......................................31
(Дж.Б. Шоу. «Пігмаліон»)......................................31
«Спадкоємець Шекспіра»......................................35
Галатея, або Попелюшка: Історія «фантастичного міжкласового стрибка»......................................35
 
Частина друга. МЕТАМОРФОЗИ (Із літератури першої половини XX століття)
Розділ перший. Модернізм - неокласика - авангард......................................44
Бурхливий і суперечливий......................................44
Від стилю модерн до модернізму......................................49
Мистецтво в авангарді історії......................................54
Розділ другий. Розбите дзеркало......................................58
«...Обернувся на страхітливу комаху»......................................58
(Ф. Кафка. «Перевтілення»)......................................68
«От так само вона йшла перед Данте...»......................................73
(Дж. Джойс. «Джакомо Джойс»)......................................73
Розділ третій. Зачарований натовп......................................82
«А все-таки він приніс визволення» (Т. Манн. «Маріо і чарівник») Люди як люди (М. Булгаков. «Майстер і Маргарита»)......................................54
Розділ четвертий «Співу повен слух». (З європейської поезії першої половини XX століття)......................................58
«Там ти воздвиг в їх прислуханні храм» (P.M. Рільке)......................................68
«І сонце ранене в траві...» (Ґійом Аполлінер)......................................73
«Зрозумілі мені душі...» (Т.С. Еліот)......................................73
«Я вслухався й зрозумів» (Ф. Гарсіа Лорка)......................................82
Розділ п’ятий. «Клинописи страждання»......................................99
(«Срібна доба» російської поезії)......................................99
Доба Золота, доба Срібна......................................109
«Ми знаєм все...» (О. Блок)......................................117
«Я тоді була з своїм народом...» (А. Ахматова)......................................122
«А ви змогли б?» (В. Маяковський)......................................133
Визначення поезії (Б. Пастернак)......................................133
 
Частина третя. «НАСАМПЕРЕД ТИ ЛЮДИНА»......................................135
(Із літератури другої половини XX століття)......................................148
Розділ перший. «Я вірю в людину...»......................................154
«Так, я невдоволений...» (Б. Брехт. «Життя Галілея»)......................................163
«Бунтівна людина» (А. Камю. «Чума»)......................................170
Розділ другий. Самотні без Європи......................................175
«Людину можна знищити, але її неможливо перемогти»......................................184
(Е.М. Хемінгуей. «Старий і море»)......................................184
«Добра людина» (Кавабата Ясунарі. «Тисяча журавлів»)......................................193
«Життя і конфлікти цілого континенту» (Ґ. Ґарсіа Маркес. «Сто років самотності»)......................................201
Частина четверта. «ВТЕЧА КУЛЬТУРИ», АБО НАЗАД ДО ГУТЕНБЕРГА (Із літератури кінця XX - початку XXI століття)
Розділ перший. «Перший письменник третього тисячоліття» (М. Павич. «Дамаскин»)...................................... 212
Розділ другий. «Писати — жахливо» (П. Зюскінд. «Запахи»)...................................... 217
 
ЗАМІСТЬ ЕПІЛОГУ. Спомин про майбутнє, або Неясні обрії постмодернізму........222
Словник літературознавчих термінів...........226
 

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –