Пометун О. І., Ремех Т. О. Правознавство. Практичний курс : підручник для 9 кл. / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - К.: Літера ЛТД, 2009. - 192 с.

Навчальний рівень: 
Рік видання: 
2009
 Пометун О. І., Ремех Т. О. Правознавство. Практичний курс : підручник для 9 кл. / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - К.: Літера ЛТД, 2009. - 192 с. Пометун О. І., Ремех Т. О. Правознавство. Практичний курс : підручник для 9 кл. / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - К.: Літера ЛТД, 2009. - 192 с.
 
Зміст
ВСТУП
Тема 1. ДЛЯ ЧОГО ВИВЧАЄМО ПРАВОЗНАВСТВО..............................4
 
Розділ 1. ПРАВИЛА І ЗАКОНИ В СУСПІЛЬСТВІ ТА ТВОЄМУ ЖИТТІ
Тема 2. ЗА ЯКИМИ ПРАВИЛАМИ МИ ЖИВЕМО..............................10
ТемаЗ. ЯКУ РОЛЬ ВІДІГРАЄ ПРАВО В ЖИТТІ ЛЮДЕЙ..............................14
Тема 4. ЩО ТАКЕ ЗАКОН І ПІДЗАКОННИЙ АКТ..............................20
Тема 5. ЧОМУ КОНСТИТУЦІЯ Є ОСНОВНИМ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ..............................26
Тема 6. КОЛИ НАСТАЄ ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ..............................30
Перевірте, чого навчилися, опановуючи розділ «Правила і закони у суспільстві та твоєму житті»..............................38
 
Розділ 2. ТИ - ЛЮДИНА, ГРОМАДЯНИН, ОТЖЕ МАЄШ ПРАВА
Тема 7. ЯКІ ПРАВА І СВОБОДИ МАЄ ЛЮДИНА..............................44
Тема 8. ЩО ТАКЕ ГРОМАДЯНСТВО..............................50
Тема 9. ЯКІ ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ ЯЗКИ МАЮТЬ ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ..............................54
Тема 10.ЯК ГРОМАДЯНИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ЖИТТІ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ..............................58
Тема 11.ЯКИЙ ЗМІСТ ПРАВА НА ОСВІТУ В УКРАЇНІ..............................65
Перевірте, чого навчилися, опановуючи розділ «Ти — людина, громадянин, отже маєш права»..............................70
 
Розділ З. ТИ І ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ
Тема 12. ЧОМУ ПРАВО ВЛАСНОСТІ Є ОСНОВОЮ ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИН..............................72
Тема 13. ЩО ТАКЕ ДОГОВОРИ ТА ЯК ВОНИ УКЛАДАЮТЬСЯ..............................78
Тема 14. ЯК ЗДІЙСНИТИ І ЗАХИСТИТИ ЦИВІЛЬНІ ПРАВА..............................82
Тема 15. ЯКІ ПРАВА МАЮТЬ СПОЖИВАЧІ В УКРАЇНІ..............................89
Розділ 4. ЗАКОНИ В ЖИТТІ ТВОЄЇ СІМ'Ї
Тема 16. ЯК ЗАКОН РЕГУЛЮЄ СІМЕЙНІ ТА ШЛЮБНІ ВІДНОСИНИ..............................100
Тема 17. ЧОМУ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ Є ВЗАЄМНИМИ 106 
Тема 18. ЯК ДІЯТИ, ЯКЩО ДИТИНА ПОТРЕБУЄ ЗАХИСТУ..............................111
Розділ 5. ТВОЇ ПРАВА У ТРУДОВИХ ВІДНОСИНАХ
Тема 19. ЯК ЗАКОНОДАВСТВО РЕГУЛЮЄ ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ..............................117
Тема 20. ДЕ І ЯК МОЖУТЬ ПРАЦЮВАТИ НЕПОВНОЛІТНІ..............................123
Перевірте, чого навчилися, опановуючи роздіїи «Ти і цивільно-правові відносини», «Закони в житті твоєї сім'ї», « Твої права у трудових відносинах»..............................129
 
Розділ 6. ТВОЇ ОРІЄНТИРИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ ТА КРИМІНАЛЬНОМУ ПРАВІ
Тема 21. ЯКІ ВІДНОСИНИ РЕГУЛЮЄ АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО..............................133
Тема 22. ЯКІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ НЕПОВНОЛІТНІХ У ВІДНОСИНАХ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ..............................138
Тема 23. ЩО ТАКЕ ЗЛОЧИН ТА ЯКІ ЙОГО НАСЛІДКИ..............................143
Тема 24 ЯКОЮ Є ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЗЛОЧИН..............................153
Тема 25. ВСТАТИ. СУД ІДЕ!..............................158
Перевірте, чого навчишся, опановуючи розділ «Твої орієнтири в адміністративному та кримінаїьному праві»..............................163
 
Розділ 7. ТВОЯ ПОДОРОЖ У СВІТ ЮРИДИЧНИХ ПРОФЕСІЙ
Тема 26. КОЛИ ПОТРІБНА ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА..............................166
 
УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ ЧИ Є ПРАВОВА ОБІЗНАНІСТЬ ЗАПОРУКОЮ ЖИТТЄВОГО УСПІХУ..............................170
 
ДОДАТКИ
ЗАГАЛЬНА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ..............................172
КОНВЕНЦІЯ ООН ПРО ПРАВАДИТИНИ..............................173 
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ. Розділ II. ПРАВА. СВОБОДИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ
ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА..............................175
МЕТОДИ РОБОТИ НА УРОКАХ..............................179
100 НАЙВАЖЛИВІШИХ СЛІВ..............................185
 

 

Нові матеріали

Проект Закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту»: розпочалось громадське обговорення
Реалізація принципу наступності неперервності освіти двох суміжних ланок
МОН не знайшло в Україні якісних електронних підручників для школи
Підсумкове заняття «Україна на шляху до незалежності – історичний досвід» (з використанням мультимедійних дидактичних вправ Learning Apps, як форма підготовки до ДПА)
Батьки можуть не платити за групи подовженого дня, а лише робити благодійні внески, - МОН 
Лілія Гриневич розповіла як оцінюватимуть успішність першокласників
МОН представило  для громадського обговорення основні зміни у проекті умов прийому до вишів на 2019 рік 
Органи місцевого самоврядування не повинні покладати на вчителів відповідальність за свої зобов'язання, - Лілія Гриневич
Триває громадське обговорення нововведень державної підсумкової атестації
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович