Пометун О. І., Ремех Т. О. Правознавство. Практичний курс : підручник для 9 кл. / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - К.: Літера ЛТД, 2009. - 192 с.

Навчальний рівень: 
Рік видання: 
2009
 Пометун О. І., Ремех Т. О. Правознавство. Практичний курс : підручник для 9 кл. / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - К.: Літера ЛТД, 2009. - 192 с. Пометун О. І., Ремех Т. О. Правознавство. Практичний курс : підручник для 9 кл. / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - К.: Літера ЛТД, 2009. - 192 с.
 
Зміст
ВСТУП
Тема 1. ДЛЯ ЧОГО ВИВЧАЄМО ПРАВОЗНАВСТВО..............................4
 
Розділ 1. ПРАВИЛА І ЗАКОНИ В СУСПІЛЬСТВІ ТА ТВОЄМУ ЖИТТІ
Тема 2. ЗА ЯКИМИ ПРАВИЛАМИ МИ ЖИВЕМО..............................10
ТемаЗ. ЯКУ РОЛЬ ВІДІГРАЄ ПРАВО В ЖИТТІ ЛЮДЕЙ..............................14
Тема 4. ЩО ТАКЕ ЗАКОН І ПІДЗАКОННИЙ АКТ..............................20
Тема 5. ЧОМУ КОНСТИТУЦІЯ Є ОСНОВНИМ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ..............................26
Тема 6. КОЛИ НАСТАЄ ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ..............................30
Перевірте, чого навчилися, опановуючи розділ «Правила і закони у суспільстві та твоєму житті»..............................38
 
Розділ 2. ТИ - ЛЮДИНА, ГРОМАДЯНИН, ОТЖЕ МАЄШ ПРАВА
Тема 7. ЯКІ ПРАВА І СВОБОДИ МАЄ ЛЮДИНА..............................44
Тема 8. ЩО ТАКЕ ГРОМАДЯНСТВО..............................50
Тема 9. ЯКІ ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ ЯЗКИ МАЮТЬ ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ..............................54
Тема 10.ЯК ГРОМАДЯНИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ЖИТТІ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ..............................58
Тема 11.ЯКИЙ ЗМІСТ ПРАВА НА ОСВІТУ В УКРАЇНІ..............................65
Перевірте, чого навчилися, опановуючи розділ «Ти — людина, громадянин, отже маєш права»..............................70
 
Розділ З. ТИ І ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ
Тема 12. ЧОМУ ПРАВО ВЛАСНОСТІ Є ОСНОВОЮ ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИН..............................72
Тема 13. ЩО ТАКЕ ДОГОВОРИ ТА ЯК ВОНИ УКЛАДАЮТЬСЯ..............................78
Тема 14. ЯК ЗДІЙСНИТИ І ЗАХИСТИТИ ЦИВІЛЬНІ ПРАВА..............................82
Тема 15. ЯКІ ПРАВА МАЮТЬ СПОЖИВАЧІ В УКРАЇНІ..............................89
Розділ 4. ЗАКОНИ В ЖИТТІ ТВОЄЇ СІМ'Ї
Тема 16. ЯК ЗАКОН РЕГУЛЮЄ СІМЕЙНІ ТА ШЛЮБНІ ВІДНОСИНИ..............................100
Тема 17. ЧОМУ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ Є ВЗАЄМНИМИ 106 
Тема 18. ЯК ДІЯТИ, ЯКЩО ДИТИНА ПОТРЕБУЄ ЗАХИСТУ..............................111
Розділ 5. ТВОЇ ПРАВА У ТРУДОВИХ ВІДНОСИНАХ
Тема 19. ЯК ЗАКОНОДАВСТВО РЕГУЛЮЄ ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ..............................117
Тема 20. ДЕ І ЯК МОЖУТЬ ПРАЦЮВАТИ НЕПОВНОЛІТНІ..............................123
Перевірте, чого навчилися, опановуючи роздіїи «Ти і цивільно-правові відносини», «Закони в житті твоєї сім'ї», « Твої права у трудових відносинах»..............................129
 
Розділ 6. ТВОЇ ОРІЄНТИРИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ ТА КРИМІНАЛЬНОМУ ПРАВІ
Тема 21. ЯКІ ВІДНОСИНИ РЕГУЛЮЄ АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО..............................133
Тема 22. ЯКІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ НЕПОВНОЛІТНІХ У ВІДНОСИНАХ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ..............................138
Тема 23. ЩО ТАКЕ ЗЛОЧИН ТА ЯКІ ЙОГО НАСЛІДКИ..............................143
Тема 24 ЯКОЮ Є ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЗЛОЧИН..............................153
Тема 25. ВСТАТИ. СУД ІДЕ!..............................158
Перевірте, чого навчишся, опановуючи розділ «Твої орієнтири в адміністративному та кримінаїьному праві»..............................163
 
Розділ 7. ТВОЯ ПОДОРОЖ У СВІТ ЮРИДИЧНИХ ПРОФЕСІЙ
Тема 26. КОЛИ ПОТРІБНА ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА..............................166
 
УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ ЧИ Є ПРАВОВА ОБІЗНАНІСТЬ ЗАПОРУКОЮ ЖИТТЄВОГО УСПІХУ..............................170
 
ДОДАТКИ
ЗАГАЛЬНА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ..............................172
КОНВЕНЦІЯ ООН ПРО ПРАВАДИТИНИ..............................173 
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ. Розділ II. ПРАВА. СВОБОДИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ
ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА..............................175
МЕТОДИ РОБОТИ НА УРОКАХ..............................179
100 НАЙВАЖЛИВІШИХ СЛІВ..............................185
 

 

Нові матеріали

Кожен український учень може номінувати свого вчителя на Global Teacher Prize — «Нобелівську премію» для освітян
Як абітурієнту визначити середній бал атестата?
МОН продовжило термін внесення до ЄДЕБО небюджетних конкурсних пропозицій до 30 червня
Лілія Гриневич: У 2018 р. передбачено 6,7% ВВП на освіту
Визначено порогові бали «склав/не склав» для всіх предметів ЗНО
МОН опублікувало Q&A для вступників 2018 року
Вперше в Україні підручники з англійської мови британських видавництв друкуватимуть за кошти держбюджету
5 шкіл Київської та Сумської області виграли 310 тисяч гривень на закупівлю обладнання для STEM-лабораторій
Стартувало громадське обговорення порядку організації інклюзивного навчання у ЗВО і ПТНЗ
Конспект уроку на тему: «Дон  Кіхот  і  Санчо  Панса-парні  образи, у яких  втілено високу мрію і прагматизм» (з   використанням  елементів  компаративного  аналізу  художнього  тексту)

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович