Київський національний університет ім. Т. Шевченка
Опубліковано Редактор чт, 06/05/2014 - 09:51
Єфімцева Ілона Геннадіївна,
керівник хореографічного гуртка
Добропільської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №19
(Донецька область, м.Добропілля)
Пояснювальна записка
Програма додаткової освіти танцювального гуртка. Музичне і хореографічне мистецтво є незамінними засобами естетичного виховання, художнього розвитку, здатного глибоко впливати на духовний світ дитини. У вихованні дітей танець займає особливе місце. Одна з основних цілей його формування різноманітних емоцій і почуттів, що є найважливішою умовою розвитку особистості. Структура танцю, його чіткий малюнок формують зовнішні опори для особистісного поведінки дитини. Танці створюють емоційну рівновагу в групі: збирають, заспокоюють, полегшують перехід від одного заняття до іншого. Крім усього іншого, танець перемикає увагу дітей, відволікає їх від різних проблем. Навчання підлітків танцю і розвиток у них на цій основі творчих здібностей вимагають від керівника гуртка не тільки знання певної відповідної методики, але і припускають наявність у нього правильного уявлення про танець як художньої діяльності, виді мистецтва. Саме розуміння природи танцю дозволяє педагогу більш осмислено і кваліфіковано вирішувати поставлені завдання. Танець - це музично-пластичне мистецтво, специфіка якого полягає в тому, що, як і всякий вид мистецтва, відображаючи навколишнє життя у художніх образах, втілює їх за допомогою виразних рухів виконавців, без будь-яких словесних пояснень. Це в повній мірі відповідає рухової природі дитячого уяви, для якого характерно дієве відтворення образів дітьми «за допомогою власного тіла». З цього випливає, що в танці творча уява може розвиватися ефективніше, ніж в інших видах дитячої музичної діяльності. На розвиток творчої уяви особливий вплив надає і музика. І відбувається це, насамперед у процесі її сприйняття, якому притаманний творчий характер. У зв'язку з цим стає очевидним творчий характер усіх видів музичної діяльності, у тому числі і танцю. Ще раз варто згадати, що танцю притаманна образність, сюжетність. Це надає йому риси драматизації і зближує його з сюжетно-рольовою грою, яка за висловом К.С. Виготського, є «коренем» будь-якої дитячої творчості. Ігрові особливості танцю також характеризують його як діяльність, сприятливу для розвитку у підлітків здібностей. Таким чином, танець - вид художньої діяльності, оптимальний для формування і розвитку у підлітків творчості і уяви, завдяки поєднанню в єдиній діяльності трьох характеристик танцю - музики, руху та гри.
Мета програми: Розвинути творчі здібності підлітків через включення їх у танцювальну діяльність, а також формування творчої особистості через навчання дітей мови танцю, залучення вихованців до світу танцювального мистецтва, що є надбанням загальнолюдської та національної культури; сприяти естетичному вихованню і фізичному розвитку підростаючого покоління.
Завдання програми:
1. Визначити стартові здібності кожної дитини: почуття ритму, музична і рухова пам'ять.
2. Розвивати творчі здібності дітей на основі особистісно-орієнтованого підходу.
3. Розкрити здібності у підлітків і сформувати в них уміння сприймати і розуміти прекрасне.
4. Прищепити любов до танцювального мистецтва.
5. Розвивати уяву і фантазію в танці.
6. Познайомити підлітків з різними музично-ритмічними рухами у відповідності з характером музики.
7. Познайомити підлітків з найпростішими правилами поведінки на сцені.
8. Сприяти підвищенню самооцінки у невпевнених у собі підлітків (ключова роль у танці, вербальне заохочення і т. д.).
9. Закріпити набуті вміння допомогою виступу на заходах школи. Розвивати комунікативні здібності підлітків через танцювальні ігри.
Основні форми проведення занять: танцювальні репетиції, бесіда, свято.
Основні види занять – індивідуальна та групова творчість, міжгруповий обмін результатами танцювальної діяльності.
Методи:
Метод показу. Розучування нового руху, пози керівник передає точним показом. Це необхідно тому, що у виконанні педагога рух постає в закінченому варіанті.
Метод наочності. Цей метод включає в себе слухову наочність (слухання музики під час виконання танців), зорове й тактильне прояв наочності, які поєднуються зі слуховими враженнями.
Графік проведення занять: вівторок, середа, четвер з 13:35 до 15:15.
Середня група: 7 урок 13:35-14:20
Старша група: 8 урок 14:30-15:15
РІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п |
Зміст заняття |
Кількість годин |
Терміни виконання |
1. |
Організаційна робота. Збір учасників колективу. Вибір старости. Проведення інструктажу з ТБ. Виступ на святі Першого дзвоника. Ознайомлення з репертуаром. Вправи посеред залу. Розучування розминки. Підготовка до Дня вчителя. |
14 годин |
вересень |
2. |
Ритміка. Виступ на заході до Дня Вчителя. Підготовка до тижня мистецтв. Розучування рухів танцю. Виступ на заході. |
15 годин |
жовтень |
3. |
Гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Розучування рухів танцю. |
14 годин |
листопад |
4. |
Стрейчинг. Виступи на новорічних заходах. Проведення повторного інструктажу з ТБ. |
12 годин |
грудень |
5. |
Класичний тренаж. Повторення вивчених танців, розучування нових рухів народного та сучасного танцю. Підготовка до дня зустрічі випускників школи та дня Св. Валентина. Розучування рухів танцю. |
14 годин |
січень |
6. |
Народні візерунки (елементи народно-сценічного танцю). Розучування рухів для підтанцьовки до пісень. Виступ на заході, присвяченому Дню Св. Валентина. Підготовка до заходу 8 Березня. Розучування рухів танцю. |
12 годин |
лютий |
7. |
Танцювальний марафон (сучасна хореографія). Повторення вивчених танців. |
12 годин |
березень |
8. |
Танцювальні фантазії (творча імпровізація). Підготовка до Дня перемоги. Розучування рухів танцю. |
13 годин |
квітень |
9. |
Повторення пройденого матеріалу. Участь у святкових заходах. Підготовка до звітного концерту. |
12 годин |
травень |
10. |
Разом |
118 годин |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п |
Зміст заняття |
Кількість годин |
Дата |
1. |
Виступ на святі Першого дзвоника. З попередньою підготовкою на літніх канікулах (кінець серпня) |
1 г. |
01.09. |
2. |
Організаційна робота. Збір учасників колективу. Роз’яснювальна бесіда. |
2 г. |
05.09. |
3. |
Збір учасників, доповнення колективу. Вибір старости. Ознайомлення з репертуаром. Бесіда про історію хореографії. Культуру поведінки на уроках. |
2 г. |
06.09. |
4. |
Розучування розминки. Ознайомлення учнів з позиціями рук. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
07.09. |
5. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення учнів з позиціями ніг. Підготовка до Дня вчителя. |
1 г. |
08.09. |
6. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення зі схемою залу, сцени. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
12.09. |
7. |
Ритмічний тренаж: музично-просторові вправи. Робота над постановкою корпусу, голови. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
13.09. |
8. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з «мʼяким» кроком та кроком на півпальцях. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
14.09. |
9. |
Розминка. Постановка рук і ніг у танці. Розучування чоловічої і жіночої партії «Уклін». |
2 г. |
19.09. |
10. |
Розминка. Постановка рук і ніг у танці. Розучування рухів танцю. |
2 г. |
20.09. |
11. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення учнів з «гострим» кроком та кроком з високим підняттям коліна. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
21.09. |
12. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з різновидами хореографічних малюнків. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
26.09. |
13. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з різновидами танцювального бігу. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
27.09. |
14. |
Ритмічний тренаж: музично-просторові вправи. Підготовка до Дня вчителя. |
2 г. |
28.09. |
15. |
Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня вчителя. Репетиція танців, що включено до концерту. |
2 г. |
03.10. |
16. |
Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня вчителя. Репетиція танців, що включено до концерту. (Продовження) |
2 г. |
04.10. |
17. |
Генеральний прогін танців до Дня вчителя. |
2 г. |
05.10. |
18. |
Участь колективу у святковому концерті, присвяченому Дню вчителя. Аналіз виступу. |
1 г. |
06.10. |
19. |
Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня захисника України. |
2 г. |
10.10. |
20. |
Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня захисника України. (Продовження) |
2 г. |
11.10. |
21. |
Розминка. Вправи по колу. Повороти на місці направо, наліво, кругом. Підготовка до Дня захисника України. Генеральний прогін. |
2 г. |
12.10. |
22. |
Виступ колективу на святі до Дня Захисника України. Аналіз виступу. |
1 г. |
13.10. |
23. |
Розминка. Вправи по колу. Рухи в характері і темпі музики(швидко, повільно, весело, сумно та ін.). |
2 г. |
17.10. |
24. |
Розминка. Вправи по колу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови. |
2 г. |
18.10. |
25. |
Ритмічний тренаж: ходьба парами, змійкою, зірочкою. Постановка корпусу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови. |
2 г. |
19.10. |
26. |
Розминка. Вправи по колу. Марширування на місці, фігурне (по діагоналі, по колу та ін.). |
2 г. |
24.10. |
27. |
Розминка. Вправи по колу. Підскоки на місці та з просуванням вперед. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови. |
2 г. |
25.10. |
28. |
Розминка. Вправи по колу. Перешикування з однієї лінії у дві та три, з кола у два маленькі кола та ін.. |
2 г. |
26.10. |
29. |
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з основними хореографічними малюнками, що найчастіше використовуються у танці. |
2 г. |
31.10. |
30. |
Розминка. Вправи по колу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови. |
2 г. |
01.11. |
31. |
Розминка. Партретна гімнастика: вправи для стопи, витягнутість носочків. Постановка танцю, з'єднання вивчених вправ. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови. |
2 г. |
02.11. |
32. |
Постановка голови, освоєння понять витягнутості і виворотності. Розучування рухів сучасного танцю. |
2 г. |
07.11. |
33. |
Постановка корпусу, рук, ніг, голови, розвиток природних даних. Боковий галоп, крок з витягнутими носочками. Розучування рухів сучасного танцю. |
2 г. |
08.11. |
34. |
Розминка. Розміщення на площині, побудова кола з колони, з пар; побудова маленьких кіл. Виступ на виховних заходіах до Дня української писемності та мови. |
2 г. |
09.11. |
35. |
Партерна гімнастика. «Берізка», «Мостик». Музичний вступ. Початок та закінчення рухів разом із музикою. Підготовка до Дня толерантності та Дня гідності та свободи. |
2 г. |
14.11. |
36. |
Розминка. Партерна гімнастика. Музичні розміри: 2/4, 3/4, 4/4. Полька, вальс, марш. |
2 г. |
15.11. |
37. |
Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальні рухи «Глибокі випади», «Хвиля». Виступ на заході до Дня толерантності. |
2 г. |
16.11. |
38. |
Розминка. Партерна гімнастика. Виступ на заході до Дня гідності та свободи. |
2 г. |
21.11. |
39. |
Гімнастика. Танцювальні рухи «Великий і маленький квадрат», «Кроки з підняттям коліна і рук». Підготовка до Дня ЗСУ України. |
2 г. |
22.11. |
40. |
Розминка. Партерна гімнастика. Продовження підготовки до Дня ЗСУ України |
2 г. |
23.11. |
41. |
Підготовка до гімнастичних вправ на розтяжку м'язів ніг. Відпрацювання рухів танців. Прогін танців. |
2 г. |
28.11. |
42. |
Розминка. Партерна гімнастика. Підготовка до гімнастичних вправ на розтяжку м'язів ніг. Повторення вивчених рухів і танців. |
2 г. |
29.11. |
43. |
Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальна імпровізація. Вільна танцювальна імпровізація під задану музику. Підготовка до Дня ЗСУ України |
2 г. |
30.11. |
44. |
Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальна імпровізація. Вільна танцювальна імпровізація під задану музику. Підготовка до Дня ЗСУ України (Продовження) |
2 г. |
05.12. |
45. |
Складові характеру танцю: міміка, жести, танцювальні акценти і т.д. Виступ на заході до Дня ЗСУ України. |
2 г. |
06.12. |
46. |
Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. |
2 г. |
07.12. |
47. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Розучування рухів до танцю. |
2 г. |
12.12. |
48. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних заходів. |
2 г. |
13.12. |
49. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Прогін всіх танців. |
2 г. |
14.12. |
50. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Виступ на заході до Дня Святого Миколая. |
2 г. |
19.12. |
51. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Прогін всіх танців. |
2 г. |
20.12. |
52. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних заходів. Прогін всіх танців. (Продовження) |
2 г. |
21.12. |
53. |
Виступ на новорічних заходах. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за І семестр. |
2 г. |
26.12. |
54. |
Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Прослуховування класичних музичних творів. Підготовка до вивчення нового розділу. |
2 г. |
27.12. |
55. |
Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Повторення танців. Синхронність рухів. Відпрацювання чіткості і ритмічності рухів. |
2 г. |
28.12. |
56. |
Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Повторення танців. Відпрацювання рухів. |
2 г. |
03.01. |
57. |
Розминка. Розучування класичного тренажу: demi-рlie по І, ІІ, V позиції. Пластика. Повторення вивчених рухів танцю. |
21 г. |
04.01. |
58. |
Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Поняття просторових перестроювань: лінія, колона, коло, квадрат. Ритміка. Підготовка до Дня соборності України. |
2 г. |
09.01. |
59. |
Класичний тренаж grand рlie по І, ІІ, V позиції (вивчення спочатку спиною до стіни, потім обличчям до опори). |
2 г. |
10.01. |
60. |
Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu хрестом. Підготовка до Дня соборності України. |
2 г. |
11.01. |
61. |
Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu хрестом. Підготовка до Дня соборності України.. |
2 г. |
16.01. |
62. |
Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu jete хрестом. Підготовка до Дня соборності України. |
2 г. |
17.01. |
63. |
Розминка. Класичний тренаж: demi-рlie, grand рlie, battement tendu, battement tendu jete, releve. Повторення вивчених рухів танцю. Підготовка до Дня соборності України. Генеральний прогін. |
2 г. |
18.01. |
64. |
Виступ на заході до Дня соборності України. Аналіз виступу. |
1 г. |
22.01. |
65. |
Розминка. Класичний тренаж: demi-рlie, grand рlie, battement tendu, battement tendu jete, releve. Стрейчинг. Прогін вивчених номерів. |
2 г. |
23.01. |
66. |
Класичний тренаж. Стрейчинг. Повторення та відпрацювання вивчених танців. |
2 г. |
24.01. |
67. |
Класичний тренаж. Стрейчинг. Повторення та відпрацювання вивчених танців. (Продовження) |
2 г. |
25.01. |
68. |
Розминка. Класичний тренаж. Пози arabesque. Підготовка до вивчення нового розділу. Прослуховування українських народних творів (гопак, гуцул очка, козачок та інші). |
2 г. |
30.01. |
69. |
Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: demi-рlie та grand рlie в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський). |
2 г. |
31.01. |
70. |
Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: battement tendu в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський). |
2 г. |
01.02. |
71. |
Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: battement tendu jete в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський). Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. |
2 г. |
06.02. |
72. |
Розминка. Стрейчинг. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. |
2 г. |
07.02. |
73. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Позиції рук та ніг у народних танцях. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. |
2 г. |
08.02. |
74. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня. |
2 г. |
13.02. |
75. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня. |
2 г. |
14.02. |
76. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня. (Продовження) |
2 г. |
15.02. |
77. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Виступ на заходах до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. |
2 г. |
20.02. |
78. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. |
2 г. |
21.02. |
79. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. (Продовження) |
2 г. |
22.02. |
80. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. (Продовження) |
2 г. |
27.02. |
81. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг.. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. |
2 г. |
28.02. |
82. |
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. Прогін всіх номерів. |
2 г. |
01.03. |
83. |
Розминка. Генеральна репетиція номерів до свята 8 березня. |
2 г. |
06.03. |
84. |
Виступ колективу на святі до 8 березня. Аналіз виступу. |
1 г. |
07.33. |
85. |
Розминка. Повторення пройденого матеріалу. Стрейчинг. Прослуховування сучасних музичних творів. Підготовка до вивчення нового розділу. Підготовка до Дня Землі. |
2 г. |
13.03. |
86. |
Розминка. Портерна гімнастика. Стрейчинг. Теоретичний матеріал з сучасної хореографії. Підготовка до Дня Землі. |
2 г. |
14.03. |
87. |
Розминка. Портерна гімнастика. Стрейчинг. Теоретичний матеріал з сучасної хореографії. Підготовка до Дня Землі. (Продовження) |
2 г. |
15.03. |
88. |
Виступ на заході до Дня Землі. Аналіз виступу. |
1 г. |
20.03. |
89. |
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Demi-plie. |
2 г. |
21.03. |
90. |
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Вattement tendu. |
2 г. |
22.03. |
91. |
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Вattement tendu jete. |
2 г. |
27.03. |
92. |
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Grand battement jeté. |
2 г. |
28.03. |
93. |
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних стилів сучасної хореографії. |
2 г. |
29.03. |
94. |
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних стилів сучасної хореографії. (Продовження). |
2 г. |
03.04. |
95. |
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних стилів сучасної хореографії. (Продовження). |
2 г. |
04.04. |
96. |
Повторення пройденого матеріалу. Розминка.Стрейчинг. Підготовка до Дня довкілля. Розучування рухів танцю. |
2 г. |
05.04. |
97. |
Розминка.Стрейчинг. Підготовка до Дня довкілля. Розучування рухів танцю. |
2 г. |
10.04. |
98. |
Розминка.Стрейчинг. Прослуховування музики, що відповідає різним стилям танців та творча імпровізація учнів під неї. Підготовка до Дня довкілля. |
2 г. |
11.04. |
99. |
Розминка.Стрейчинг. Прослуховування музики, творча імпровізація учнів під неї. Підготовка до Дня довкілля. (Продовження). |
2 г. |
12.04. |
100. |
Розминка.Стрейчинг. Прослуховування музики, творча імпровізація учнів під неї. Підготовка до Дня довкілля. (Продовження). |
2 г. |
17.04. |
101. |
Розминка.Стрейчинг. Вибір музики, імпровізація учнів. Творчий задум, вивчення імпровізаційного танцю. Підготовка до Дня довкілля. |
2 г. |
18.04. |
102. |
Розминка.Стрейчинг. Імпровізація учнів. Творчий задум, вивчення імпровізаційного танцю. Підготовка до Дня довкілля. |
2 г. |
19.04. |
103. |
Виступ на заході до Дня довкілля. Аналіз виступу. |
1 г. |
20.04. |
104. |
Розминка. Стрейчинг. Імпровізація учнів. Підготовка до травневих свят. |
2 г. |
24.04. |
105. |
Розминка. Стрейчинг. Імпровізація учнів. Підготовка до травневих свят. Вивчення номерів. |
2 г. |
25.04. |
106. |
Розминка. Стрейчинг. Розучування додаткових рухів до танцю. Підготовка до травневих свят. |
2 г. |
26.04. |
107. |
Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів. |
2 г. |
03.05. |
108. |
Виступ на святковому заході до Дня Перемоги. Аналіз виступу учнів. |
1 г. |
08.05. |
109. |
Розминка. Стрейчинг. Повторення пройденого матеріалу за розділами. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту. |
2 г. |
10.05. |
110. |
Розминка. Стрейчинг. Повторення вивчених номерів за рік. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту. |
2 г. |
15.05. |
111. |
Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів. |
2 г. |
16.05. |
112. |
Розминка. Стрейчинг. Виступ на заході до Дня вишиванки. Аналіз виступу. |
2 г. |
17.05. |
113. |
Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів. |
2 г. |
22.05. |
114. |
Виступ на звітному концерті. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за ІІ семестр. |
2 г. |
23.05. |
115. |
Розминка. Стрейчинг. Підготовка до свята Останнього Дзвоника. |
2 г. |
24.05. |
116. |
Розминка. Стрейчинг. Підготовка до свята Останнього Дзвоника. (Продовження). |
2 г. |
29.05. |
117. |
Розминка. Генеральна репетиція номерів до свята Останнього Дзвоника. |
2 г. |
30.05. |
118. |
Виступ колективу на святі Останнього Дзвоника. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за рік. |
1 г. |
31.05. |
Очікуваний результат: В ході занять вихованці не тільки навчаться основним танцювальним елементам, але і зможуть спілкуватися на мові танцю, стануть впевненіше в собі, зацікавляться танцями, як видом творчої діяльності, що сприятиме їх успішної адаптації в суспільстві.
До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.
Правила сайту:
Освітній портал "Академія": новини освіти, база даних ВНЗ, онлайн-курси для підготовки до ЗНО, база репетиторів, бібліотека підручників, зразки творів медалістів.
Theme Originally Created by Devsaran