Календарно-тематичне планування танцювального гуртка на 2017/2018 навчальний рік

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

 

​Єфімцева Ілониа Геннадіївна, керівник хореографічного гуртка Добропільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19  (Донецька область, м.Добропілля)

 

Єфімцева Ілона Геннадіївна,

керівник хореографічного гуртка

Добропільської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів №19

(Донецька область, м.Добропілля) 

 

Пояснювальна записка

Програма додаткової освіти танцювального гуртка. Музичне і хореографічне мистецтво є незамінними засобами естетичного виховання, художнього розвитку, здатного глибоко впливати на духовний світ дитини. У вихованні дітей танець займає особливе місце. Одна з основних цілей його формування різноманітних емоцій і почуттів, що є найважливішою умовою розвитку особистості. Структура танцю, його чіткий малюнок формують зовнішні опори для особистісного поведінки дитини. Танці створюють емоційну рівновагу в групі: збирають, заспокоюють, полегшують перехід від одного заняття до іншого. Крім усього іншого, танець перемикає увагу дітей, відволікає їх від різних проблем. Навчання підлітків танцю і розвиток у них на цій основі творчих здібностей вимагають від керівника гуртка не тільки знання певної відповідної методики, але і припускають наявність у нього правильного уявлення про танець як художньої діяльності, виді мистецтва. Саме розуміння природи танцю дозволяє педагогу більш осмислено і кваліфіковано вирішувати поставлені завдання. Танець - це музично-пластичне мистецтво, специфіка якого полягає в тому, що, як і всякий вид мистецтва, відображаючи навколишнє життя у художніх образах, втілює їх за допомогою виразних рухів виконавців, без будь-яких словесних пояснень. Це в повній мірі відповідає рухової природі дитячого уяви, для якого характерно дієве відтворення образів дітьми «за допомогою власного тіла». З цього випливає, що в танці творча уява може розвиватися ефективніше, ніж в інших видах дитячої музичної діяльності. На розвиток творчої уяви особливий вплив надає і музика. І відбувається це, насамперед у процесі її сприйняття, якому притаманний творчий характер. У зв'язку з цим стає очевидним творчий характер усіх видів музичної діяльності, у тому числі і танцю. Ще раз варто згадати, що танцю притаманна образність, сюжетність. Це надає йому риси драматизації і зближує його з сюжетно-рольовою грою, яка за висловом К.С. Виготського, є «коренем» будь-якої дитячої творчості. Ігрові особливості танцю також характеризують його як діяльність, сприятливу для розвитку у підлітків здібностей. Таким чином, танець - вид художньої діяльності, оптимальний для формування і розвитку у підлітків творчості і уяви, завдяки поєднанню в єдиній діяльності трьох характеристик танцю - музики, руху та гри.

Мета програми: Розвинути творчі здібності підлітків через включення їх у танцювальну діяльність, а також формування творчої особистості через навчання дітей мови танцю, залучення вихованців до світу танцювального мистецтва, що є надбанням загальнолюдської та національної культури; сприяти естетичному вихованню і фізичному розвитку підростаючого покоління.

Завдання програми:

1. Визначити стартові здібності кожної дитини: почуття ритму, музична і рухова пам'ять.

2. Розвивати творчі здібності дітей на основі особистісно-орієнтованого підходу.

3. Розкрити здібності у підлітків і сформувати в них уміння сприймати і розуміти прекрасне.

4. Прищепити любов до танцювального мистецтва.

5. Розвивати уяву і фантазію в танці.

6. Познайомити підлітків з різними музично-ритмічними рухами у відповідності з характером музики.

7. Познайомити підлітків з найпростішими правилами поведінки на сцені.

8. Сприяти підвищенню самооцінки у невпевнених у собі підлітків (ключова роль у танці, вербальне заохочення і т. д.).

9. Закріпити набуті вміння допомогою виступу на заходах школи. Розвивати комунікативні здібності підлітків через танцювальні ігри.

Основні форми проведення занять: танцювальні репетиції, бесіда, свято.

Основні види занять –  індивідуальна та групова творчість, міжгруповий обмін результатами танцювальної діяльності.

Методи:

  • ігровий;
  • демонстраційний (метод показу);
  • метод творчої взаємодії;
  • метод спостереження та наслідування;
  • метод вправ;
  • метод внутрішнього слухання.

Метод показу. Розучування нового руху, пози керівник передає точним показом. Це необхідно тому, що у виконанні педагога рух постає в закінченому варіанті.

Метод наочності. Цей метод включає в себе слухову наочність (слухання музики під час виконання танців), зорове й тактильне прояв наочності, які поєднуються зі слуховими враженнями.

Графік проведення занять: вівторок, середа, четвер з 13:35 до 15:15.

Середня група:             7 урок             13:35-14:20

Старша група:             8 урок             14:30-15:15

РІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з/п

Зміст заняття

Кількість годин

Терміни виконання

1.

Організаційна робота. Збір учасників колективу. Вибір старости. Проведення інструктажу з ТБ. Виступ на святі Першого дзвоника. Ознайомлення з репертуаром. Вправи посеред залу. Розучування розминки. Підготовка до Дня вчителя.

14 годин

вересень

2.

Ритміка. Виступ на заході до Дня Вчителя. Підготовка до тижня мистецтв. Розучування рухів танцю. Виступ на заході.

15 годин

жовтень

3.

Гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Розучування рухів танцю.

14 годин

листопад

4.

Стрейчинг. Виступи на новорічних заходах. Проведення повторного інструктажу з ТБ.

12 годин

грудень

5.

Класичний тренаж. Повторення вивчених танців, розучування нових рухів народного та сучасного танцю. Підготовка до дня зустрічі випускників школи та дня Св. Валентина. Розучування рухів танцю.

14 годин

січень

6.

Народні візерунки  (елементи народно-сценічного танцю). Розучування рухів для підтанцьовки до пісень. Виступ на заході, присвяченому Дню Св. Валентина. Підготовка до заходу 8 Березня. Розучування рухів танцю.

12 годин

лютий

7.

Танцювальний марафон (сучасна хореографія). Повторення вивчених танців.

12 годин

березень

8.

Танцювальні фантазії (творча імпровізація). Підготовка до Дня перемоги. Розучування рухів танцю.

13 годин

квітень

9.

Повторення пройденого матеріалу. Участь у святкових заходах. Підготовка до звітного концерту.

12 годин

травень

10.

Разом

118 годин

 

            КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з/п

Зміст заняття

Кількість годин

Дата

1.

Виступ на святі Першого дзвоника. З попередньою підготовкою на літніх канікулах (кінець серпня)

1 г.

01.09.

2.

Організаційна робота. Збір учасників колективу. Роз’яснювальна бесіда.

2 г.

05.09.

3.

Збір учасників, доповнення колективу. Вибір старости. Ознайомлення з репертуаром. Бесіда про історію хореографії. Культуру поведінки на уроках.

2 г.

06.09.

4.

Розучування розминки. Ознайомлення учнів з позиціями рук.  Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

07.09.

5.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення учнів з позиціями ніг. Підготовка до Дня вчителя.

1 г.

08.09.

6.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення зі схемою залу, сцени. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

12.09.

7.

Ритмічний тренаж: музично-просторові вправи. Робота над постановкою корпусу, голови. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

13.09.

8.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з «мʼяким» кроком та кроком на півпальцях. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

14.09.

9.

Розминка. Постановка рук і ніг у танці. Розучування чоловічої і жіночої партії «Уклін».

2 г.

19.09.

10.

Розминка. Постановка рук і ніг у танці. Розучування рухів танцю.

2 г.

20.09.

11.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення учнів з «гострим» кроком та кроком з високим підняттям коліна. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

21.09.

12.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з різновидами хореографічних малюнків. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

26.09.

13.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з різновидами танцювального бігу. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

27.09.

14.

Ритмічний тренаж: музично-просторові вправи. Підготовка до Дня вчителя.

2 г.

28.09.

15.

Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня вчителя. Репетиція танців, що включено до концерту.

2 г.

03.10.

16.

Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня вчителя. Репетиція танців, що включено до концерту. (Продовження)

2 г.

04.10.

17.

Генеральний прогін танців до Дня вчителя.

2 г.

05.10.

18.

Участь  колективу у святковому концерті, присвяченому Дню вчителя. Аналіз виступу.

1 г.

06.10.

19.

Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня захисника України.

2 г.

10.10.

20.

Розминка. Вправи по колу. Підготовка до Дня захисника України. (Продовження)

2 г.

11.10.

21.

Розминка. Вправи по колу. Повороти на місці направо, наліво, кругом. Підготовка до Дня захисника України. Генеральний прогін.

2 г.

12.10.

22.

Виступ колективу на святі до Дня Захисника України. Аналіз виступу.

1 г.

13.10.

23.

Розминка. Вправи по колу. Рухи в характері і темпі музики(швидко, повільно, весело, сумно та ін.).

2 г.

17.10.

24.

Розминка. Вправи по колу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови.

2 г.

18.10.

25.

Ритмічний тренаж: ходьба парами, змійкою, зірочкою. Постановка корпусу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови.

2 г.

19.10.

26.

Розминка. Вправи по колу. Марширування на місці, фігурне (по діагоналі, по колу та ін.).

2 г.

24.10.

27.

Розминка. Вправи по колу. Підскоки  на місці та з просуванням вперед. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови.

2 г.

25.10.

28.

Розминка. Вправи по колу. Перешикування з однієї лінії у дві та три, з кола у два маленькі кола та ін..

2 г.

26.10.

29.

Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення з основними хореографічними  малюнками, що найчастіше використовуються у танці.

2 г.

31.10.

30.

Розминка. Вправи по колу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови.

2 г.

01.11.

31.

Розминка. Партретна гімнастика: вправи для стопи, витягнутість носочків. Постановка танцю, з'єднання вивчених вправ. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та мови.

2 г.

02.11.

32.

Постановка голови, освоєння понять витягнутості і виворотності. Розучування рухів сучасного танцю.

2 г.

07.11.

33.

Постановка корпусу, рук, ніг, голови, розвиток природних даних. Боковий галоп, крок з витягнутими носочками. Розучування рухів сучасного танцю.

2 г.

08.11.

34.

Розминка. Розміщення на площині, побудова кола з колони, з пар; побудова маленьких кіл. Виступ на виховних заходіах до Дня української писемності та мови.

2 г.

09.11.

35.

Партерна гімнастика. «Берізка», «Мостик». Музичний вступ. Початок та закінчення рухів разом із музикою. Підготовка до Дня толерантності та Дня гідності та свободи.

2 г.

14.11.

36.

Розминка. Партерна гімнастика. Музичні розміри: 2/4, 3/4, 4/4. Полька, вальс, марш.

2 г.

15.11.

37.

Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальні рухи «Глибокі випади», «Хвиля». Виступ на заході до Дня толерантності.

2 г.

16.11.

38.

Розминка. Партерна гімнастика. Виступ на заході до Дня гідності та свободи.

2 г.

21.11.

39.

Гімнастика. Танцювальні рухи «Великий і маленький квадрат», «Кроки з підняттям коліна і рук». Підготовка до Дня ЗСУ України.

2 г.

22.11.

40.

Розминка. Партерна гімнастика. Продовження підготовки до Дня ЗСУ України

2 г.

23.11.

41.

Підготовка до гімнастичних вправ на розтяжку м'язів ніг. Відпрацювання рухів танців. Прогін танців.

2 г.

28.11.

42.

Розминка. Партерна гімнастика. Підготовка до гімнастичних вправ на розтяжку м'язів ніг. Повторення вивчених рухів і танців.

2 г.

29.11.

43.

Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальна імпровізація. Вільна танцювальна імпровізація під задану музику. Підготовка до Дня ЗСУ України

2 г.

30.11.

44.

Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальна імпровізація. Вільна танцювальна імпровізація під задану музику. Підготовка до Дня ЗСУ України (Продовження)

2 г.

05.12.

45.

Складові характеру танцю: міміка, жести, танцювальні акценти і т.д. Виступ на заході  до Дня ЗСУ України.

2 г.

06.12.

46.

Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят.

2 г.

07.12.

47.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Розучування рухів до танцю.

2 г.

12.12.

48.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних заходів.

2 г.

13.12.

49.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Прогін всіх танців.

2 г.

14.12.

50.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Виступ на заході до Дня Святого Миколая.

2 г.

19.12.

51.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних свят. Прогін всіх танців.

2 г.

20.12.

52.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Підготовка до новорічних заходів. Прогін всіх танців. (Продовження)

2 г.

21.12.

53.

Виступ на новорічних заходах. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за І семестр.

2 г.

26.12.

54.

Розминка. Стрейчинг. Портретна гімнастика. Прослуховування класичних музичних творів. Підготовка до вивчення нового розділу.

2 г.

27.12.

55.

Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Повторення танців. Синхронність рухів. Відпрацювання чіткості і ритмічності рухів.

2 г.

28.12.

56.

Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Повторення танців. Відпрацювання рухів.

2 г.

03.01.

57.

Розминка. Розучування класичного тренажу: demi-рlie  по І, ІІ, V позиції. Пластика. Повторення вивчених рухів танцю.

21 г.

04.01.

58.

Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Поняття просторових перестроювань: лінія, колона, коло, квадрат. Ритміка. Підготовка до Дня соборності України.

2 г.

09.01.

59.

Класичний тренаж grand рlie  по І, ІІ, V позиції (вивчення спочатку спиною до стіни, потім обличчям до опори).

2 г.

10.01.

60.

Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu хрестом. Підготовка до Дня соборності України.

2 г.

11.01.

61.

Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu хрестом. Підготовка до Дня соборності України..

2 г.

16.01.

62.

Розминка. Портретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu jete  хрестом. Підготовка до Дня соборності України.

2 г.

17.01.

63.

Розминка. Класичний тренаж: demi-рlie, grand рlie, battement tendu, battement tendu jete, releve. Повторення вивчених рухів танцю. Підготовка до Дня соборності України. Генеральний прогін.

2 г.

18.01.

64.

Виступ на заході до Дня соборності України. Аналіз виступу.

1 г.

22.01.

65.

Розминка. Класичний тренаж: demi-рlie, grand рlie, battement tendu, battement tendu jete, releve. Стрейчинг. Прогін вивчених номерів.

2 г.

23.01.

66.

Класичний тренаж. Стрейчинг. Повторення та відпрацювання вивчених танців.

2 г.

24.01.

67.

Класичний тренаж. Стрейчинг. Повторення та відпрацювання вивчених танців. (Продовження)

2 г.

25.01.

68.

Розминка. Класичний тренаж. Пози arabesque. Підготовка до вивчення нового розділу. Прослуховування українських народних творів (гопак, гуцул очка, козачок та інші).

2 г.

30.01.

69.

Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: demi-рlie та grand рlie в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський).

2 г.

31.01.

70.

Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: battement tendu в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський).

2 г.

01.02.

71.

Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: battement tendu jete  в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський). Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.

2 г.

06.02.

72.

Розминка. Стрейчинг. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.

2 г.

07.02.

73.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Позиції рук та ніг у народних танцях. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.

2 г.

08.02.

74.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня.

2 г.

13.02.

75.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня.

2 г.

14.02.

76.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня. (Продовження)

2 г.

15.02.

77.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Виступ на заходах до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.

2 г.

20.02.

78.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня.

2 г.

21.02.

79.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. (Продовження)

2 г.

22.02.

80.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Розучування основних елементів українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. (Продовження)

2 г.

27.02.

81.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг.. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня.

2 г.

28.02.

82.

Розминка. Народно-сценічний тренаж. Стрейчинг. Підготовка номерів для заходів до свята 8 березня. Прогін всіх номерів.

2 г.

01.03.

83.

Розминка. Генеральна репетиція номерів до свята 8 березня.

2 г.

06.03.

84.

Виступ колективу на святі до 8 березня. Аналіз виступу.

1 г.

07.33.

85.

Розминка. Повторення пройденого матеріалу. Стрейчинг. Прослуховування сучасних музичних творів. Підготовка до вивчення нового розділу. Підготовка до Дня Землі.

2 г.

13.03.

86.

Розминка. Портерна гімнастика. Стрейчинг. Теоретичний матеріал з сучасної хореографії. Підготовка до Дня Землі.

2 г.

14.03.

87.

Розминка. Портерна гімнастика. Стрейчинг. Теоретичний матеріал з сучасної хореографії. Підготовка до Дня Землі. (Продовження)

2 г.

15.03.

88.

Виступ на заході до Дня Землі. Аналіз виступу.

1 г.

20.03.

89.

Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Demi-plie.

2 г.

21.03.

90.

Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Вattement tendu.

2 г.

22.03.

91.

Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Вattement tendu jete.

2 г.

27.03.

92.

Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Grand battement jeté.

2 г.

28.03.

93.

Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних стилів сучасної хореографії.

2 г.

29.03.

94.

Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних стилів сучасної хореографії. (Продовження).

2 г.

03.04.

95.

Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних стилів сучасної хореографії. (Продовження).

2 г.

04.04.

96.

Повторення пройденого матеріалу. Розминка.Стрейчинг. Підготовка до Дня довкілля. Розучування рухів танцю.

2 г.

05.04.

97.

Розминка.Стрейчинг. Підготовка до Дня довкілля. Розучування рухів танцю.

2 г.

10.04.

98.

Розминка.Стрейчинг. Прослуховування музики, що відповідає різним стилям танців та творча імпровізація учнів під неї. Підготовка до Дня довкілля.

2 г.

11.04.

99.

Розминка.Стрейчинг. Прослуховування музики, творча імпровізація учнів під неї. Підготовка до Дня довкілля. (Продовження).

2 г.

12.04.

100.

Розминка.Стрейчинг. Прослуховування музики, творча імпровізація учнів під неї. Підготовка до Дня довкілля. (Продовження).

2 г.

17.04.

101.

Розминка.Стрейчинг. Вибір музики, імпровізація учнів. Творчий задум, вивчення імпровізаційного танцю. Підготовка до Дня довкілля.

2 г.

18.04.

102.

Розминка.Стрейчинг. Імпровізація учнів. Творчий задум, вивчення імпровізаційного танцю. Підготовка до Дня довкілля.

2 г.

19.04.

103.

Виступ на заході до Дня довкілля. Аналіз виступу.

1 г.

20.04.

104.

Розминка. Стрейчинг. Імпровізація учнів. Підготовка до травневих свят.

2 г.

24.04.

105.

Розминка. Стрейчинг. Імпровізація учнів. Підготовка до травневих свят. Вивчення номерів.

2 г.

25.04.

106.

Розминка. Стрейчинг.  Розучування додаткових рухів до танцю. Підготовка до травневих свят.

2 г.

26.04.

107.

Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів.

2 г.

03.05.

108.

Виступ на святковому заході до Дня Перемоги. Аналіз виступу учнів.

1 г.

08.05.

109.

Розминка. Стрейчинг. Повторення пройденого матеріалу за розділами. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту.

2 г.

10.05.

110.

Розминка. Стрейчинг. Повторення вивчених номерів за рік. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту.

2 г.

15.05.

111.

Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів.

2 г.

16.05.

112.

Розминка. Стрейчинг. Виступ на заході до Дня вишиванки. Аналіз виступу.

2 г.

17.05.

113.

Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів.

2 г.

22.05.

114.

Виступ на звітному концерті. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за ІІ семестр.

2 г.

23.05.

115.

Розминка. Стрейчинг. Підготовка до свята Останнього Дзвоника.

2 г.

24.05.

116.

Розминка. Стрейчинг. Підготовка до свята Останнього Дзвоника. (Продовження).

2 г.

29.05.

117.

Розминка. Генеральна репетиція номерів до свята Останнього Дзвоника.

2 г.

30.05.

118.

Виступ колективу на святі Останнього Дзвоника. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за рік.

1 г.

31.05.

Очікуваний результат: В ході занять вихованці не тільки навчаться основним танцювальним елементам, але і зможуть спілкуватися на мові танцю, стануть впевненіше в собі, зацікавляться танцями, як видом творчої діяльності, що сприятиме їх успішної адаптації в суспільстві.

Додати новий коментар

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.