Методичний посібник «Навчальні завдання і вправи для розвитку компетенцій учнів на уроках географії у 7 класі з урахуванням різних типів інтелекту (згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера)»

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

Автори:
Машкаринець Б. Ю., вчитель географії Голов’ятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради;
Коробова Ю. П., вчитель географії Тернівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради;
Ларькова І. А., вчитель географії  Березняківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради; 
Єжель Н. А., вчитель географії Ротмистрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради.

У представленій роботі подано різноманітний дидактичний матеріал (навчальні завдання і вправи) до уроків географії у 7 класі з тем: «Географічне положення материка Австралія. Дослідження та освоєння. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини», «Клімат. Води суходолу», «Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії. Природні зони», «Населення. Австралія – країна материк». Наведені у роботі цікаві завдання, інтерактивні вправи, кросворди, ребуси, ігри допоможуть вчителеві  врахувати особливості навчання учнів з різним типом інтелекту (згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера), урізноманітнити уроки; сприятимуть формуванню ключових компетентностей учнів; дозволять створити освітнє середовище, орієнтоване на конкретного учня.
Рекомендовано для вчителів географії, заступників з навчально-виховної роботи, батьків.

Методичний посібник «Навчальні завдання і вправи для розвитку компетенцій учнів на уроках географії у 7 класі з урахуванням різних типів інтелекту (згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера)»
Завантажити

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

Кожен український учень може номінувати свого вчителя на Global Teacher Prize — «Нобелівську премію» для освітян
Як абітурієнту визначити середній бал атестата?
МОН продовжило термін внесення до ЄДЕБО небюджетних конкурсних пропозицій до 30 червня
Лілія Гриневич: У 2018 р. передбачено 6,7% ВВП на освіту
Визначено порогові бали «склав/не склав» для всіх предметів ЗНО
МОН опублікувало Q&A для вступників 2018 року
Вперше в Україні підручники з англійської мови британських видавництв друкуватимуть за кошти держбюджету
5 шкіл Київської та Сумської області виграли 310 тисяч гривень на закупівлю обладнання для STEM-лабораторій
Стартувало громадське обговорення порядку організації інклюзивного навчання у ЗВО і ПТНЗ
Конспект уроку на тему: «Дон  Кіхот  і  Санчо  Панса-парні  образи, у яких  втілено високу мрію і прагматизм» (з   використанням  елементів  компаративного  аналізу  художнього  тексту)

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович