Методичний посібник «Навчальні завдання і вправи для розвитку компетенцій учнів на уроках географії у 7 класі з урахуванням різних типів інтелекту (згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера)»

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

Автори:
Машкаринець Б. Ю., вчитель географії Голов’ятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради;
Коробова Ю. П., вчитель географії Тернівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради;
Ларькова І. А., вчитель географії  Березняківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради; 
Єжель Н. А., вчитель географії Ротмистрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради.

У представленій роботі подано різноманітний дидактичний матеріал (навчальні завдання і вправи) до уроків географії у 7 класі з тем: «Географічне положення материка Австралія. Дослідження та освоєння. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини», «Клімат. Води суходолу», «Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії. Природні зони», «Населення. Австралія – країна материк». Наведені у роботі цікаві завдання, інтерактивні вправи, кросворди, ребуси, ігри допоможуть вчителеві  врахувати особливості навчання учнів з різним типом інтелекту (згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера), урізноманітнити уроки; сприятимуть формуванню ключових компетентностей учнів; дозволять створити освітнє середовище, орієнтоване на конкретного учня.
Рекомендовано для вчителів географії, заступників з навчально-виховної роботи, батьків.

Методичний посібник «Навчальні завдання і вправи для розвитку компетенцій учнів на уроках географії у 7 класі з урахуванням різних типів інтелекту (згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера)»
Завантажити

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

Проект Закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту»: розпочалось громадське обговорення
Реалізація принципу наступності неперервності освіти двох суміжних ланок
МОН не знайшло в Україні якісних електронних підручників для школи
Підсумкове заняття «Україна на шляху до незалежності – історичний досвід» (з використанням мультимедійних дидактичних вправ Learning Apps, як форма підготовки до ДПА)
Батьки можуть не платити за групи подовженого дня, а лише робити благодійні внески, - МОН 
Лілія Гриневич розповіла як оцінюватимуть успішність першокласників
МОН представило  для громадського обговорення основні зміни у проекті умов прийому до вишів на 2019 рік 
Органи місцевого самоврядування не повинні покладати на вчителів відповідальність за свої зобов'язання, - Лілія Гриневич
Триває громадське обговорення нововведень державної підсумкової атестації
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович