Дітей з особливими освітніми потребами навчатимуть вчителі без спеціальної освіти,- МОН

Дітей з особливими освітніми потребами навчатимуть вчителі без спеціальної освіти,- МОНЗаконодавство не вимагає від вчителів та їхніх асистентів мати спеціальну освіту для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Про це “Новій українській школі” розповів керівник експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН Наталя Байтемірова.

Експерт МОН зазначає, що необов’язковість спеціальної освіти дає можливість дітям з особливим освітніми потребами вчитися у будь-якому закладі.

“Керівник закладу загальної середньої освіти призначає на посади педагогічних та інших працівників, зокрема й асистентів вчителів.Обов’язковість спеціальної освіти для вчителя в інклюзивному класі обмежить можливість дитини з ООП отримати освіту. Але спеціальна освіта або кваліфікація бажана, особливо це стосується асистента вчителя”, – пояснила Байтемірова.

Вона додала, що для допомоги вчителям створюють мережу інклюзивно-ресурсних центрів, які консультуватимуть вчителів про навчання дітей з ОПП.

Також кожен педагог обов’язково проходить підвищення кваліфікації, на якому мають навчати роботи в інклюзивних класах.

“Нова українська школа”

Нові матеріали

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович