Київський національний університет ім. Т. Шевченка
Опубліковано Редактор чт, 06/05/2014 - 09:51
Голуб О.А.,
викладач Черкаського комерційного технікуму
Інструктивно-методична карта відкритого практичного заняття № 11
з нормативної навчальної дисципліни
«Іноземна мова (за професійним спрямуванням)»
за спеціальністю 5. 05170101 «Виробництво харчової продукції»
групи ВХП-13-09-14 денного відділення
Тип заняття: практичне заняття
Актуальність теми полягає в тому, що для майбутніх спеціалістів галузі харчової промисловості важливо знати назви і рецепти приготування м’ясних страв та вміти пояснювати процес їх приготування англійською мовою, враховуючи особливості мовного середовища; раціонально використовувати набуті навички у своїй професійній діяльності. Знання з даної теми допоможуть вирішити комунікативні проблеми в процесі роботи з іноземними клієнтами та адаптуватись у професійному середовищі.
І. Мета заняття
1.1 Навчальна:
1.2 Розвиваюча мета:
1.3 Виховна мета:
- формувати знання з історії, культури, традицій та звичаїв харчування українського народу іноземною мовою.
II. Методи проведення
2.1. За джерелами передачі та сприйняття навчальної інформації:
2.2. За методами активізації навчальної діяльності студентів:
2.3. За методами управління навчальною роботою:
2.4. Методи контролю та стимулювання навчальної діяльності:
III Інтеграція між навчальними дисциплінами
3.1. Дисципліна, що забезпечує вивчення даної навчальної дисципліни:
- Технологія виробництва кулінарної продукції:
тема № 3.3 «Технологія виробництва напівфабрикатів з м’яса і м’ясопродуктів»;
- Іноземна мова.
3.2. Дисципліна, яку забезпечує вивчення даної навчальної дисципліни:
- Технологія виробництва кулінарної продукції:
тема № 4.6 «Технологія страв та кулінарних виробів з м’яса та м’ясопродуктів».
IV. Забезпечення заняття
4.1. Роздатковий матеріал:
4.2. Технічне забезпечення:
V.Види самостійної роботи
5.1. Виконання завдань до аудіювання.
5.2. Переклад тексту.
5.3. Виконання різнорівневих тестових завдань з граматики.
Література
Базова
1. Верба Г.В. Довідник з граматики англійської мови. – К.: Освіта, 2001. – 414с.
2. Зощенко Л.А. English of Food Science and Commercial Activity: навчальний посібник. – К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2002. – 216с.
Допоміжна
1. Бех П.О. Англійська мова: навчальний посібник.- К.: Либідь, 1996. – 272с.
2. Шпак В.К. Англійська мова для повсякденного спілкування: підручник. - К.: Вища шк., 2002. – 302с.
Інформаційні ресурси
1. angliyska-mova.com.
2. lingua-room.com.
3. subject.com.ua.
Викладач О.А.Голуб
План та організаційна структура практичного заняття
І. Підготовчий етап:
1. Організація групи: перевірка присутності студентів, перевірка наявності наочності;
визначення теми, мети та плану роботи практичного заняття.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка домашнього завдання (відповіді на запитання).
II. Основний етап:
Постановка загальної проблеми викладачем та її обговорення:
Знання правил приготування м’ясних страв – важлива складова успішної професійної діяльності працівника харчової промисловості.
Завдання 1. Аудіювання тексту.
1.1. Прослуховування тексту.
1.2. Виконання завдань до прослуханого тексту.
Завдання 2. Опрацювання нових лексичних одиниць.
2.1. Читання вголос за диктором нових лексичних одиниць та їх переклад.
Завдання 3. Опрацювання тематичного тексту.
3.1. Опрацювання нової лексики до тексту.
3.2. Читання та переклад тексту.
3.3. Перегляд відеорецепту приготування тюфтельок.
Завдання 4. Повторення нормативної граматики.
Завдання 5. Самостійна робота на закріплення граматичного матеріалу (виконання контролюючих завдань).
IIІ. Заключний етап:
IV. Домашнє завдання:
1. Вивчити нові лексичні одиниці з теми (підготуватися до лексичного тесту).
2. Записати в зошиті та вивчити монолог «My favorite meat dish».
Викладач О.А. Голуб
1. Аудіювання тексту
Мета: розвивати навички розуміння та сприйняття тексту на слух.
Завдання 1.1: прочитати вголос нові лексичні одиниці за викладачем та перекласти їх.
to boil – варити, кип’ятити
to roast – смажити (у великій кількості жиру)
to bake – пекти, запікати
to fry – жарити, піджарювати
chips – смажена картопля
crisps - чіпси
Завдання 1.2:прослухати текст.
All about Potatoes
A lot of potatoes are eaten in many parts of the world, particularly in Northern Europe and North America. The potato had been cultivated in America before it became important food in Europe, Africa and Asia. It was introduced to England in the time of Queen Elizabeth I in the 16th century. Nowadays it is such an important part of the Englishman's diet.
Potatoes can be cooked in many different ways. The four main methods used in England are boiling, roasting, baking and frying. When potatoes are boiled, they are cut up and put in a saucepan with water and a little salt. When potatoes are baked, they are put in an oven for half an hour. They usually are not peeled. Baked potatoes with their skins on are called "potatoes in their jackets". Roasting is like baking because it is usually done in an oven. The main difference between baking and roasting is in the usage of fat. Fat is used while you are roasting, but it is not while you are baking.
In Britain fried potatoes are called "chips". We must be careful not to get confused about the meaning of the word "chips". Potato crisps are very thin slices of potato fried by a special factory method and sold in a plastic bag.
One of the most popular dishes in Britain is fish and chips. In every town in Britain there are fish and chips shops where one can go and buy chips and fish for the whole family.
Завдання 1.3:виконати завдання до прослуханого тексту.
Write true (T) or false (F)
2. Опрацювання нових лексичних одиниць
Мета: формувати лексичні навички говоріння в ситуативному мовленні.
Завдання 2.1.: прочитати вголос за диктором нові лексичні одиниці та перекласти їх.
youtube.com/watch?v=-iM1k7Z8FdI
3. Читання та переклад тексту
Завдання 3.1.:прочитати та перекласти нову лексику до тексту.
to slice tsp. (скор. від teaspoon) Tbsp. (скор. від tablespoon) to soften a core to peel off tongs a pot paper towel a bowl rubber spatula nutmeg a wrap to solidify a stem a toothpick stuffing to simmer broth |
/slais/ /’ti:spun / /’teiblspun / /;soft(ə)n / / kɔ:/ /pі:l/ /tɔŋs / /pɔt/ /’tauəl/ /bəul/ /’spӕtjulə/ /’nʌtmeg/ /rӕp/ /sə’lidifai/ /stem/ /’tuθpik/ /’stʌfiŋ/ /’simə/ /broθ/ |
нарізати тоненькими скибочками чайна ложка столова ложка пом’якшувати(ся) серцевина, середина очищати(ся), знімати (шкірку) щипці каструля паперовий рушник чаша, миска гумова лопатка мускатний горіх обгортка тверднути стебло, основа зубочистка начинка кип’ятити (на малому вогні) бульйон, м’ясний відвар |
Завдання 3.2.: прочитати та перекласти тематичний текст.
Stuffed Cabbage Rolls
Prep time 30 mins
Cook time 60 mins
Total time 1 hour 30 mins
Serves: 4 (12 cabbage rolls)
Ingredients
For Stuffing
For Sauce
Equipment you will need
Instructions
Завдання 3.3.: переглянути та перекласти за диктором відеорецепт приготування тюфтельок.
youtube.com/watch?v=6ViUx0xui8Q
4. Повторення нормативної граматики
-s a cat — cats a book — books a rose — roses |
-es a box — boxes a brush — brushes a match — matches a class- classes |
||
-y (після приг.) a story — stories an army — armies
|
-y (після гол.) a boy – boys a toy - toys |
-f (fe) a knife — knives a life — lives a wife — wives a wolf — wolves a leaf — leaves |
|
-o а hero — heroes а potato — potatoes |
-th а mouth — mouths a path — paths a bath — baths |
||
Винятки: a man — men a woman — women a foot — feet a tooth — teeth a goose — geese a mouse — mice a sheep — many sheep child— children ox— oxen |
5. Самостійна робота на закріплення граматичного матеріалу
Мета: проконтролювати знання граматичного матеріалу та розвивати навички використання граматики в ситуативному спілкуванні .
Завдання 6.1.: виконати різнорівневий граматичний тест.
«5»
Доберіть іменник у необхідній формі.
a) words b) word c) wordes
a) moons b) moon c) moones
a) ladys b) lady c) ladies
a) moment b) moments c) momentes
a) clouds b) cloud c) cloudes
a) women b) womans c) woman
a) question b) questions c) questiones
a) lip b) lips c) lipes
a) utterance b) utterances c) utterancies
a) women b) woman c) womans
11. We are …..
a) engineer’s; b) engineers’; c) engineers ; d) engineer.
12. The ….. are on the table.
a) matches’; b) matches; c) match; d) match’s.
13. My ….. name is Mary.
a) sister; b) sisters; c) sisters’; d) sister’s.
14. My ….. flats are light and comfortable.
a) friend’s; b) friends’; c) friend; d) friends.
15. They are …..
a) brother’s; b) brothers’; c) brothers; d) brother.
16. ….. 2 children are the students.
a) Mary’s; b) Mary; c) Marys’; d) Maries.
17. What kind of ….. is this ?
a) classroom’s; b) classrooms’; c) classroom; d) classrooms.
18. The ….. in my room are yellow.
a) wall; b) walls; c) wall’s; d) walls’.
19. Does your ….. wife speak Spanish well?
a) friend; b) friends; c) friends’; d) friend’s.
20. This ….. is white.
a) cup’s; b) cups’; c)cup; d) cups.
«4»
Доберіть іменник у необхідній формі.
1. My ….. office is near her house.
a) sister; b) sisters; c) sister’s; d) sisters’.
2. The ….. translation was correct.
a) student; b) students; c) student’s; d) students’.
3. I never saw a ….. looks so worn.
a) mans; b) men’s; c) man; d) men.
4. Are my ….. flats comfortable?
a) brother; b) brothers; c) brother’s; d) brothers’.
5. His ….. name is Mary.
a) wife; b) wives; c) wife’s; d) wifes.
6. My ….. family lives in Kiev.
a) friend’s; b) friend; c) friends’; d) friends.
7. Some ….. don’t like to play.
a) child; b) childs; c) childrens; d) children.
8. My ….. sons are 4 and 10.
a) sister; b) sisters’; c) sister’s; d) sisters.
9. It took them an ….. to get there by car.
a) hour; b) hours; c) hour’s; d) hours’.
10. His ….. health is still poor.
a) wifes; b) wives; c) wife’s; d) wife.
11. The ….. leaves are turning golden.
a) tree; b) tree’s; c) trees’; d) trees.
12. This ….. is my sister.
a) girl’s; b) girls’; c) girl; d) girls.
13. We have two ….. , a boy and a girl.
a) childs; b) childrens; c) children; d) child.
14. That ….. bag is very small.
a) women; b) women’s; c) woman’s; d) woman.
15. Please cut this apple into two …..
a) half; b) halfs; c) halves; d) half’s.
«3»
Доберіть іменник у необхідній формі.
a) words b) word c) wordes
a) moons b) moon c) moones
a) ladys b) lady c) ladies
a) moment b) moments c) momentes
a) clouds b) cloud c) cloudes
a) women b) womans c) woman
a) question b) questions c) questiones
a) lip b) lips c) lipes
a) utterance b) utterances c) utterancies
a) women b) woman c) womans
Викладач О.А. Голуб
До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.
Правила сайту:
Освітній портал "Академія": новини освіти, база даних ВНЗ, онлайн-курси для підготовки до ЗНО, база репетиторів, бібліотека підручників, зразки творів медалістів.
Theme Originally Created by Devsaran