Інтегрований урок «Графічний редактор. Команди по роботі з буфером обміну», «My Dream House»

Тип матеріалу: 
Навчальний рівень: 

Хмелюк Юлія Вікторівна,  вчитель англійської мови НВК "Кіровоградський колегіум" Сакун Оксана Анатоліївна,
вчитель інформатики
НВК "Кіровоградський колегіум" 

Хмелюк Юлія Вікторівна,
 вчитель англійської мови
НВК "Кіровоградський колегіум" 

Мета (інформатика).

Формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися – організовувати робоче місце, уміння планувати та аналізувати виконані завдання;
  • здоров’я збережувальна – уміння дотримуватись правил техніки безпеки за комп’ютером; 
  • соціальна – уміння працювати в групі;
  • компетентності з ІКТ – вміння аналізувати інформацію і оперувати нею.

Формування предметних компетентностей:

  • закріпити практичні навички учнів з використання команд: виділити, скопіювати, перемістити, обрати прозорий фон, вирізати, вставити;
  • формувати вміння створювати малюнок у графічному редакторі Paint;
  • розвивати мислення, увагу; тренувати пам’ять;
  • виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: наочний матеріал, програма Paint,презентація, проектор, екран,

Мета (англійська мова)

Практична: Систематизувати вживання граматичної структури thereis/thereareу мовленні, систематизувати лексичні одиниці та проконтролювати уміння монологічного мовлення з теми «Моє помешкання». Проконтролювати вміння учнів розповідати про своє помешкання з опорою на зразок.

Розвиваюча:Продовжувати розвивати фонетичні навички, навички читання та  аудіювання, розвивати кмітливість учнів, інтелектуальну гнучкість. Розвивати здібності до розподілу уваги, до впізнавання мовленнєвих одиниць та до комунікабельності.

Виховна: Виховувати ввічливість у стосунках між людьми, гарний смак, виховувати самостійність учнів, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Освітня:Розширити кругозір учнів, розкрити багатогранність можливостей застосування набутих знань, формувати творчу особистість, розвивати здібності учнів.

Обладнання:наочний матеріал, програма Paint,презентація, проектор, екран,

Хід уроку

I.  Вступна частина

Організація роботи групи: (ICT)привітання, перевірка присутніх, підготовка робочих місць до роботи.Оголошення теми та мети уроку. (Сьогодні у вас, діти, незвичайний урок, тому що його проводять два вчителя. Я впевнена, що цей урок буде для вас незабутнім, тому бажаю вам приємних вражень і ми продовжуємо)

(English) Greeting. Aim. Hi everyone! How are you? Whats your favourite subject?...... We have a chance to have these two lessons together! We’ll create your “Dream House”

(ICT)Правила ТБ (LearningApps.org) learningapps.org/watch?v=pb1y47do301

II. Актуалізація опорних знань. Основна частина.

(English) Phonetic Drilling. I’ve got a flat. What about you? Who’s got a house?..... Jack also has a house. (Tongue Twister) “This is the house that Jack built”

 Slide 2?

(ICT) 1. Знайди пару (назви інструментів, які будемо використовувати на уроці українською та англійською мовами). LearningApps.orglearningapps.org/watch?v=pix9uyo1v17(на своїх ПК)

  • Пензель –
  • Олівець –
  • Заливка –
  • Гумка –
  • Колір –
  • Текст –

Питання по використанню інструментів для створення малюнка.

  1. Гра «Мікрофон» (з предметом):
  • Яка програма використовується для створення малюнків?
  • Як виділити фрагмент малюнку?
  • Як скопіювати фрагмент малюнку?
  • Як перемістити фрагмент малюнку?
  • Як вирізати фрагмент малюнку?

(English) Vocabulary work.  If we have a house, we need rooms to sleep, eat, relax…..(pictures, rooms), Slide 3.

Pre-reading: (Checking-up the homework. Dictation.)Task – Listen to the teacher, find and write the room. Handout.Slide 3.

Інтегрований урок «Графічний редактор. Команди по роботі з буфером обміну», «My Dream House»

While-Reading: Read and choose the right word.Slide 4?

Task: Circle the correct word

1. There   is/ are   two bedrooms in the house.

2. There   is/ are   two bathrooms in the house.

3. There   is/ are   a bathroom  downstairs.

4. There   is/ are   a study upstairs.

5. There   is/ are   a garage.

6.  There   is/ are   a dishwasher in the kitchen.

7. There   is/ are   a big mirror in the dining room

8. There   is/ are  two armchairs in the living room.

Post-reading: Is there a study in your flat or a house?

Is there a dining room in your flat or a house?

III. Фізкультхвилинка (Warming Up. Panda. I can run)

youtube.com/watch?v=QKn5H1cekyo

(ICT)IV.Практична частина.

  • І все ж таки для чого людині потрібен будинок? Я тільки що почула, які кімнати можуть бути в будинку.
  • А з яких частин складається сам будинок?
  • Презентація побудови будинку на екрані. (Повторення команд виділення, переміщення, копіювання, вставки, вирізання, прозорий фон). Приклади різних будинків на екрані.
  • (English) Pre-listening. Lets review the parts of the house. Match the pictures to the words.

(ICT) У документі вибираємо гіперпосилання із завданням House Building вставляємо в адресний рядок вікна браузера.learningapps.org/watch?v=pszqkxrm317

(English)While-listening: . Match descriptions to the houses.

(ICT) А зараз, діти, у вас самостійна практична робота, на якій ви спочатку створите будинок своєї мрії, а потім виконаєте його копії та отримаєте ціле місто, в якому б хотіли проживати. Якщо буде час, то доповните малюнок деревами, квітами, а можливо ваша фантазія вам підкаже образи незвичайних для нашого світу об’єктів.

(ICTВідкриваємо програму і працюємо.

(English)Post-listening: Speaking, Tell me about your Dream House using the prompts. Slide 5.

Tell about your Dream House as in the example.

I am Yuliya! This is my Dream House! It’s big and nice. (It’s in the shape of a ball). There is a wall and it’s green. There are two yellow windows. There is a door and it’s red. There is a brown roof. There are some flowers and trees in my garden. My house is fantastic!

ІІІ. Заключна частина.

  1. Висновки/Feedback. Whose house do you like? Why?
  2. Homework: Handouts. Task – Write about your “Dream House”, Fill in the words.

Task: Write about your Dream House. Fill in the words.

    I am ______! This is my Dream House! It’s ____ and ______. (It’s in the shape of a____). There is a ______and it’s _______. There are _____________. There is a ______ and it’s ____. There is a ______________. There are some flowers and trees in my garden. My house is fantastic!

  1. Putting the marks.

 

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Ректор університету
Крижанівський
Євстахій Іванович –