Київський національний університет ім. Т. Шевченка
Опубліковано Редактор чт, 06/05/2014 - 09:51
Сакун Оксана Анатоліївна,
вчитель інформатики
НВК "Кіровоградський колегіум"
Хмелюк Юлія Вікторівна,
вчитель англійської мови
НВК "Кіровоградський колегіум"
Мета (інформатика).
Формування ключових компетентностей:
Формування предметних компетентностей:
Обладнання: наочний матеріал, програма Paint,презентація, проектор, екран,
Мета (англійська мова)
Практична: Систематизувати вживання граматичної структури thereis/thereareу мовленні, систематизувати лексичні одиниці та проконтролювати уміння монологічного мовлення з теми «Моє помешкання». Проконтролювати вміння учнів розповідати про своє помешкання з опорою на зразок.
Розвиваюча:Продовжувати розвивати фонетичні навички, навички читання та аудіювання, розвивати кмітливість учнів, інтелектуальну гнучкість. Розвивати здібності до розподілу уваги, до впізнавання мовленнєвих одиниць та до комунікабельності.
Виховна: Виховувати ввічливість у стосунках між людьми, гарний смак, виховувати самостійність учнів, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
Освітня:Розширити кругозір учнів, розкрити багатогранність можливостей застосування набутих знань, формувати творчу особистість, розвивати здібності учнів.
Обладнання:наочний матеріал, програма Paint,презентація, проектор, екран,
Хід уроку
I. Вступна частина
Організація роботи групи: (ICT)привітання, перевірка присутніх, підготовка робочих місць до роботи.Оголошення теми та мети уроку. (Сьогодні у вас, діти, незвичайний урок, тому що його проводять два вчителя. Я впевнена, що цей урок буде для вас незабутнім, тому бажаю вам приємних вражень і ми продовжуємо)
(English) Greeting. Aim. Hi everyone! How are you? What’s your favourite subject?...... We have a chance to have these two lessons together! We’ll create your “Dream House”
(ICT)Правила ТБ (LearningApps.org) learningapps.org/watch?v=pb1y47do301
II. Актуалізація опорних знань. Основна частина.
(English) Phonetic Drilling. I’ve got a flat. What about you? Who’s got a house?..... Jack also has a house. (Tongue Twister) “This is the house that Jack built”
Slide 2?
(ICT) 1. Знайди пару (назви інструментів, які будемо використовувати на уроці українською та англійською мовами). LearningApps.orglearningapps.org/watch?v=pix9uyo1v17(на своїх ПК)
Питання по використанню інструментів для створення малюнка.
(English) Vocabulary work. If we have a house, we need rooms to sleep, eat, relax…..(pictures, rooms), Slide 3.
Pre-reading: (Checking-up the homework. Dictation.)Task – Listen to the teacher, find and write the room. Handout.Slide 3.
While-Reading: Read and choose the right word.Slide 4?
Task: Circle the correct word
1. There is/ are two bedrooms in the house.
2. There is/ are two bathrooms in the house.
3. There is/ are a bathroom downstairs.
4. There is/ are a study upstairs.
5. There is/ are a garage.
6. There is/ are a dishwasher in the kitchen.
7. There is/ are a big mirror in the dining room
8. There is/ are two armchairs in the living room.
Post-reading: Is there a study in your flat or a house?
Is there a dining room in your flat or a house?
III. Фізкультхвилинка (Warming Up. Panda. I can run)
youtube.com/watch?v=QKn5H1cekyo
(ICT)IV.Практична частина.
(ICT) У документі вибираємо гіперпосилання із завданням House Building вставляємо в адресний рядок вікна браузера.learningapps.org/watch?v=pszqkxrm317
(English)While-listening: . Match descriptions to the houses.
(ICT) А зараз, діти, у вас самостійна практична робота, на якій ви спочатку створите будинок своєї мрії, а потім виконаєте його копії та отримаєте ціле місто, в якому б хотіли проживати. Якщо буде час, то доповните малюнок деревами, квітами, а можливо ваша фантазія вам підкаже образи незвичайних для нашого світу об’єктів.
(ICT) Відкриваємо програму і працюємо.
(English)Post-listening: Speaking, Tell me about your Dream House using the prompts. Slide 5.
Tell about your Dream House as in the example.
I am Yuliya! This is my Dream House! It’s big and nice. (It’s in the shape of a ball). There is a wall and it’s green. There are two yellow windows. There is a door and it’s red. There is a brown roof. There are some flowers and trees in my garden. My house is fantastic!
ІІІ. Заключна частина.
Task: Write about your Dream House. Fill in the words.
I am ______! This is my Dream House! It’s ____ and ______. (It’s in the shape of a____). There is a ______and it’s _______. There are _____________. There is a ______ and it’s ____. There is a ______________. There are some flowers and trees in my garden. My house is fantastic!
До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.
Правила сайту:
Освітній портал "Академія": новини освіти, база даних ВНЗ, онлайн-курси для підготовки до ЗНО, база репетиторів, бібліотека підручників, зразки творів медалістів.
Theme Originally Created by Devsaran