Конспект інтегрованого уроку «Вітер: причини виникнення, напрям, сила, швидкість, місцеві вітри. Сила динаміки художнього образу слова «вітер»

Тип матеріалу: 
Навчальний рівень: 

Солоненко Марія Степанівна,
вчитель географії
Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети
 
Яшкін Руслана Михайлівна,
вчитель української мови та літератури
Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети

Солоненко Марія Степанівна, Яшкін Руслана Михайлівна - вчителі Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети

ТЕМА: Вітер: причини виникнення , напрям, сала, швидкість, місцеві вітри.
Сила динаміки художнього образу слова «вітер».

МЕТА :
сформувати поняття «вітер» та з’ясувати особливості його утворення;дати поняття про види вітрів; з’ясувати причини виникнення постійних і змінних вітрів ;
формування системи знань, умінь і навиків застосовувати одержані знання для творчого розвитку на основі між- предметних зв’язків; 
удосконалити вміння спостерігати природні явища та аналізувати результати спостережень;
розвивати уміння працювати з додатковою літературою, створювати презентації;
розвивати пізнавальні навики у роботі із словесним образом,  вміння створити емоційний настрій і збудити інтерес до засвоєння нових знань;
виховувати бережливе ставлення до природи;
формувати національну свідомість, любов до рідного краю, повагу до культури та історії рідного народу, до рідного слова.

ОБЛАДНАННЯ:  відео презентація  з музичним супроводом до уроку;
                               фізична карта півкуль; кліматична карта світу; таблиця  
                            «Шкала вітрів Бофорта» ; флюгер; анемометр; 
                             загадки ; слова до словотвірного ланцюжка.
 засвоєння нових знань

ФОРМА УРОКУ: урок-мандри

ІНТЕГРОВАНИЙ урок з географії та української мови і літератури
Структурно-композиційна схема уроку
Завантажити

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

Методична розробка уроку за професійним спрямуванням «Bakery products and Confectionery»
Методична розробка "Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури як  засіб  розвитку полікультурної компетенції учнів"
Методична розробка "Можливості використання електронних презентацій PowerPoint для характеристики напрямів і стилів світової літератури"
"Навчаючись на філфаці, я зрозуміла, що слухати аудіокнигу в маршрутці приємніше, ніж музику", - Ірина Павко про навчання в ТНПУ ім.В.Гнатюка
Інтегроване заняття з ознайомлення з довкіллям, мовленнєвого розвитку, художньої літератури та образотворчої діяльності на тему "Усе моє, все зветься Україна"
Сценарій розваги з патріотичного виховання фізкультурно-музичного напрямку на тему "Козацькі забави"
Методи і форми роботи з розвитку творчих можливостей студентів на занятті з української літератури. Методична робота за творчістю Лесі Українки
Проект Закону "Про повну загальну середню освіту" вже на розгляді у ВР України: яких новацій чекати найближчим часом?
"За рік навчання я переконалася, що ТНПУ – університет високого рівня", - Тетяна Базилевська
Конспект уроку на тему: «Ефективне спілкування». Презентація

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –