Конспект інтегрованого уроку «Вітер: причини виникнення, напрям, сила, швидкість, місцеві вітри. Сила динаміки художнього образу слова «вітер»

Тип матеріалу: 
Навчальний рівень: 

Солоненко Марія Степанівна,
вчитель географії
Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети
 
Яшкін Руслана Михайлівна,
вчитель української мови та літератури
Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети

Солоненко Марія Степанівна, Яшкін Руслана Михайлівна - вчителі Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім.І.Герети

ТЕМА: Вітер: причини виникнення , напрям, сала, швидкість, місцеві вітри.
Сила динаміки художнього образу слова «вітер».

МЕТА :
сформувати поняття «вітер» та з’ясувати особливості його утворення;дати поняття про види вітрів; з’ясувати причини виникнення постійних і змінних вітрів ;
формування системи знань, умінь і навиків застосовувати одержані знання для творчого розвитку на основі між- предметних зв’язків; 
удосконалити вміння спостерігати природні явища та аналізувати результати спостережень;
розвивати уміння працювати з додатковою літературою, створювати презентації;
розвивати пізнавальні навики у роботі із словесним образом,  вміння створити емоційний настрій і збудити інтерес до засвоєння нових знань;
виховувати бережливе ставлення до природи;
формувати національну свідомість, любов до рідного краю, повагу до культури та історії рідного народу, до рідного слова.

ОБЛАДНАННЯ:  відео презентація  з музичним супроводом до уроку;
                               фізична карта півкуль; кліматична карта світу; таблиця  
                            «Шкала вітрів Бофорта» ; флюгер; анемометр; 
                             загадки ; слова до словотвірного ланцюжка.
 засвоєння нових знань

ФОРМА УРОКУ: урок-мандри

ІНТЕГРОВАНИЙ урок з географії та української мови і літератури
Структурно-композиційна схема уроку
Завантажити

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович