Конспект уроку на тему: «Волейбол. Підвідні вправи до нападального удару. Нападальний удар з власного підкидання»

Тип матеріалу: 
Навчальний рівень: 

Галай Василь  Юрійович,  вчитель фізичної культури  Хустського навчально-виховного комплексу №1  Закарпатська область, м.ХустГалай Василь  Юрійович,
 вчитель фізичної культури
 Хустського навчально-виховного комплексу №1
 Закарпатська область, м.Хуст

 

Мета: розвивати фізичні якості, координацію рухів, увагу, кмітливість. Виховувати любов до спорту.

Місце проведення: спортивний майданчик  Хустського НВК №1

Інвентар: волейбольні м’ячі, свисток, сітка.

п/п

Зміст уроку

Дозування та навантаження

Методичні вказівки

І. Підготовча частина уроку  (13-15 хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

1-2 хв.

Перевірити зовнішній вигляд і самопочуття учнів

2.

Визначення частоти серцевих скорочень за 6 секунд

до 30 сек.

Кількість ударів помножити на 10. У нормі – 80-90 ударів за хвилину

3.

Стройові вправи на місці

до 30 сек.

Чіткість і узгодженість виконання

4.

Різновиди ходьби (звичайна; спортивна; із максимальною швидкістю; із переходом на повільний біг)

1-2 хв.

Фронтальний спосіб організації діяльності учнів

5.

Повільний біг

1-1,5 хв.

У колону по одному, дистанція –

 2 кроки

6.

Вправи для відновлення дихання

до 30 сек.

Підняти руки через сторони вгору «вдох», руки вниз із нахилом уперед «видих»

7.

Вправи для зміцнення кистей рук: руки перед грудьми, пальці «в замок», обертальні рухи з вивертанням кистей, струшування кистями

4-5 хв.

Під час ходьби у колону по одному. В індивідуальному темпі.

8.

Відштовхування кистями рук від підлоги зі згинанням і розгинанням рук у ліктях

 

В упорі лежачи. Тулуб і руки прямі.

9.

Пересування у положенні позаду сидячи

 

Відстань між учнями

1,5-2метри

10.

Пересування в положенні упору лежачи

 

Переставляючи руки та ноги

11.

Нахил уперед, дістати підлогу кистями, переставляючи руки вперед, набути упор лежачи, зігнути та розігнути руки в ліктях і, переставляючи руки, повернутися у вихідне положення

 

Ноги в колінах не згинати

12.

Стрибки вгору з упору присівши з махом рук вгору

 

Руки прямі в ліктях

13.

Перехід до сітки приставними кроками з імітацією блокування мяча

2-3 хв.

Учні рухаються в колоні по одному спортивною залою, руки піднімати над сіткою, кісті тримати разом, після уявного ловіння мяча  над сіткою кисті рухаються вниз

14.

Те саме, імітуючи нападальний удар без стрибка

2-3 хв.

Учні виконують без стрибка

15.

Спортивна хода з переходом на звичайну

до  30 сек.

Із вправами для відновлення дихання

ІІ. Основна частина уроку  (25-27хв.)

1.

Індивідуальні дії волейболістів з удосконалювання техніко-тактичних дій:

- стоячи 1 метр від сітки, підбивання двома руками мяч  над собою вгору, виконуючи нападальний удар без стрибка.

 

8-9хв.

Відстань до сітки

3-4метри. Поступово збільшувати відстань. Учні виконують по

10 подач у будь-який спосіб, підраховуючи кількість удалих спроб.

2.

Удар –блокування. Перший гравець, який стоїть у зоні №4, передає мяч  другому гравцеві у зоні №3; той виконує передачу над сіткою, потім перший робить нападальний удар. Решта гравців класу, перебуваючи на протилежному боці майданчика обличчям до сітки, блокують мяч

8-9хв.

Після виконання зазначених дій учні міняються місцями. Далі змінюють кути нападальних ударів, блокувань та передач.

3.

Прийом м’яча від стінки «гравці шикуються в колону по одному біля стіни, виконуючи прийоми м’яча зверху і знизу від стінки з наступним забіганням за спину останнього гравця в колоні

3-4хв.

Відстань від стіни

2-3метри. Намагатися не втрачати мяч

 ( орієнтир 10-12 безпомилкових прийомів)

4.

Двобічна гра з закріпленням вивченого матеріалу

4-5хв.

Використовуючи набуті техніко-тактичні дії.

ІІІ. Заключна частина уроку (3-5хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу

до 30сек.

За зростом.

2.

Ходьба з вправами для відновлення дихання

1 хв.

Рухатися у повільному темпі.

3.

Підбиття підсумків уроку

1 хв.

Теоретичні запитання з модуля (волейбол). Вказівки на основні помилки. Підрахунок пульсу. Аналіз роботи на уроці.

4.

Домашнє завдання

до 30 сек.

Відпрацьовувати прийом та передачу м’яча  двома руками зверху і знизу з відбиттям від стіни. Нападальний удар з власного підкидання.

 

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

60 354 абітурієнти отримали рекомендації на бюджет. Що робити далі?
Українські виші отримають 100 млн грн на базове фінансування науки
Використання заводських матеріалів в курсовому проектуванні з дисципліни «Планування та організація діяльності підприємства». Методична розробка
Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич обговорила перспективи вищої освіти з тернопільськими педагогами
У МОН визначились з кандидатурою освітнього омбудсмена
За перший тиждень вступної кампанії абітурієнти створили майже 120 000 електронних кабінетів
Документи про середню освіту є дійсними без печатки школи, - роз'яснення МОН
Обсяги державного замовлення на підготовку фахівців у 2019 р.
Автору підручника з історії України рекомендували замінити термін російсько-українська війна на "гражданский конфликт"
Лілію Гриневич не пустили в школу

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович