Конспект уроку на тему: «Закріплення прийомів додавання та віднімання з переходом до наступного розряду» за  системою  розвивального  навчання В.В. Давидова-Д. Б.Ельконіна. Презентація

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

Харечко Наталія Пилипівна, вчитель початкових класів вищої категорії Навчально-виховного комплексу  «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» №10 Вараської міської ради Рівненської областіХаречко Наталія Пилипівна,
вчитель початкових класів

вищої категорії
Навчально-виховного комплексу  «Дошкільний навчальний
заклад-загальноосвітня школа
І ступеня» №10
Вараської міської ради Рівненської області

 

Мета уроку: – застосування порозрядних способів додавання і віднімання позиційних чисел;

 – формування дій контролю та оцінки при виконанні обчислень; при використанні математичної термінології; при розв’язанні задачі; при складанні за схемами різних рівнянь;

– виконувати навчальну взаємодію в різних формах роботи; виховувати повагу до думки іншої людини, ввічливість, бажання прийти на допомогу.

Тип  уроку: Узагальнення та систематизація знань і вмінь.

№ з/п

Зміст уроку

Коментарі

 

1.Створення учбової ситуації

1. Бесіда за запитаннями

- Що ви бачите на екрані? (Числа)

- Яке число, на вашу думку, зайве? Чому? (6, одноцифрове)

- На які ще групи можна розділити ці числа? (Круглі і не круглі, парні і непарні)

2. Каліграфічна хвилинка

- Каліграфічно запишіть двоцифрові числа:  дівчатка -  в порядку зростання,

а хлопчики - в порядку спадання.

- Перевіримо себе.

- Хто все вірно записав, ставимо собі +.

Слайд 2 - дзвінок

Слайд 3

 

 

 

 

Слайд 4

 

 

 

Слайд 5

Перевіряєм себе,дивлячись на екран

 

2. Ситуація

успіху.

Бесіда за запитаннями

- Що ми ще вміємо робити з цими числами? (Додавати, віднімати, розкладати на розрядні доданки,  обчислювати з цими числами вирази, рівняння, розв`язувати задачі. Вміємо визначати в числах десятки та одиниці.)

- Скільки ми вже багато знаємо і вміємо!  А хто нам допомагав вчитись? (Мальвіна, Буратіно, П`єро, малюнки є в підручнику)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Повідомлення теми і мети уроку

- А от сьогодні на уроці Мальвіна з друзями хоче побачити, наскільки добре ви навчилися обчислювати приклади з двоцифровими числами, розв`язувати задачі та рівняння. Готові показати свої знання та вміння?

- Отже, що ми будемо робити сьогодні на уроці?

(Обчислювати приклади на додавання та віднімання двоцифрових чисел, розв`язувати задачі та рівняння.

- Щоб у нас все вийшло, потрібно гарно міркувати, чітко відповідати, правильно та швидко записувати.

 

 

 

 

 

 

Слайд 6

 

 

 

 

 

Слайд 7

4. Постановка та розв`язування окремих задач

1. Самостійна робота

а) Складання та обчислення прикладів № 165,

№ 166.

 

 

б) Перевірка з коментуванням.

- Хто все вірно зробив, ставимо +.

 

 

2. Робота в парах

- Ви легко справились з першим завданням, перейдемо до наступного.

- Попрацюємо в парах - завдання 167.

- Перевіримо себе.

- Хто все вірно зробив, ставимо +.

 

 

 

Фізкультхвилинка

- Гарно попрацювали, треба трішки відпочити.

 

3. Фронтальна робота

Задача 168

Бесіда за запитаннями

- Про кого розповідається в задачі?

- Скільки стрибнув Крихітка Ру?

- Скільки Тигра?

- Що запитується в задачі?

- Перевіримо себе.

- Хто все вірно зробив, ставимо +.

 

 

 

4. Диференційована робота - завдання 170

Бесіда за запитаннями

- Які рівняння можна скласти до схеми? (На додавання і віднімання)

- Кожен обирає те рівняння, з яким швидко впорається.

- Перевіримо себе.

- Хто все вірно зробив, ставимо +.

- Чому рівняння різні, а розв`язання однакові?

(Складали до однієї схеми)

Самостійно за варіантами, двоє дітей біля дошки

Слайд 8

 

Слайд 9

Перевіряєм себе, дивлячись на екран

Слайд 10

 

 

 

Слайд 11

Перевіряєм себе, дивлячись на екран

 

Слайд 12

 

 

 

Слайд 13

 

Один учень розв`язує біля дошки

 

 

Слайд 14

Перевіряєм себе, дивлячись на екран

Слайд 15

Двоє учнів біля дошки

 

 

 

 

 

Слайд 16

Перевіряєм себе, дивлячись на екран

 

5. Підсумок уроку

1. Рефлексія

- Що ми з вами робили сьогодні на уроці?

2. Самооцінювання

- У кого 5 плюсів, той сміливо може сказати про себе…

- У кого 4 плюси …

- У кого 3 плюси або менше…

 

 

 

 

Слайд 17

 

 

 

6. Домашнє завдання

- Ви гарно працювали на уроці, то з легкістю справитеся із завданнями вдома.

Приклади 171

- Скільки прикладів складете ( 4 - на додавання і 4 - на віднімання)

Задача 172

- Які гриби росли на галявині? (Мухомори і поганки)

- Скільки росло мухоморів? (26)

- Скільки росло поганок? ( Невідомо, але сказано, що на 14 менше)

- Що запитується в задачі? (Скільки мухоморів і поганок росло на галявині?)

- Можемо знайти? (Ні)

- Що спочатку потрібно дізнатися? (Скільки росло поганок)

- Для тих, хто дуже любить розв`язувати задачі, додатково №169.

- Якими способами ми вміємо розв`язувати задачі? (По діях, виразом, рівнянням)

 

Фронтальна робота

Слайд 18

7. Постановка завдання на наступний урок

Бесіда за запитаннями

- Що нам потрібно знати і вміти робити, щоб без помилок обчислювати приклади з двоцифровими числами? (Додавати і віднімати одноцифрові числа)

- Що можна зробити, щоб не помилятись в додаванні і відніманні одноцифрових чисел?

(Можна вивчити всі випадки додавання і віднімання одноцифрових чисел.

Можна записати всі випадки додавання та віднімання одноцифрових чисел).

- Отже, діти на наступному уроці спробуємо дослідити і записати всі випадки додавання.

 

Фронтальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 19 -

дзвінок

  

Презентація. Завантажити

Презентація до уроку «Закріплення прийомів додавання та віднімання з переходом до наступного розряду» за  системою  розвивального  навчання В.В. Давидова-Д. Б.Ельконіна

Презентація до уроку «Закріплення прийомів додавання та віднімання з переходом до наступного розряду» за  системою  розвивального  навчання В.В. Давидова-Д. Б.Ельконіна

Презентація до уроку «Закріплення прийомів додавання та віднімання з переходом до наступного розряду» за  системою  розвивального  навчання В.В. Давидова-Д. Б.Ельконіна

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ