Конспект уроку на тему:«Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв’язування задач». Презентація

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

 Хоменко Наталія Ігорівна, вчитель початкових класів Чугуївської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №7 Чугуївської міської ради Харківської області Хоменко Наталія Ігорівна,
вчитель початкових класів
Чугуївської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №7
Чугуївської міської ради Харківської області

Тип уроку  урок застосування знань, умінь і навичок

Мета  Навчальна –   закріпити навички табличного множення числа 9 і ділення на 9; формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і прикладів; удосконалювати обчислювальні навички;

 розвиваюча – розвивати логічне мислення, математичне мовлення, увагу;  кмітливість, вміння застосовувати знання таблиці множення у житті;

виховна – виховувати любов до рідного краю, патріотизм, працьовитість, самостійність, ініціативність.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Математика – наука
Точна і серйозна.
І прожить без неї нам
Навіть дня не можна.
Міркуємо – швидко!
Відповідаємо – правильно!
Лічимо – точно!
Пишемо – гарно!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Оголошення теми і мети уроку

  • Діти! Сьогодні до нашого класу прийшов лист! Давайте зачитаємо його!

Любі дітки!Чула, ви дуже розумні !Саме тому ми разом із жителями нашого лісу

вирішили звернутися до вас за допомогою. Звірята без вас ніяк не впораються!

Ми дуже на вас сподіваємося!!!

  • Допоможемо звірятам?
  • Отже, сьогодні на уроці ми з вами повторимо таблиці множення числа 9 і ділення на 9.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1. Шифр

- А зараз відгадайте шифр!

 Ключ до шифру:

  1.    48  28  48  40  21  24  45

      36  28  27  28  32  54  35

  • Отже, що було зашифровано? (Бережіть природу)
  • А як ми це можемо зробити?
  • Що ми з вами таким чином повторили?

2. Ланцюжок

- Давайте допоможемо жабці перейти через болото!

- Які знання для цього нам знадобились?

IV. Застосування та узагальнення знань, умінь та навичок

1. Розвязок задачі

- А тепер давайте розв’яжемо задачу.

- Про що задача?

- Скільки більченят у Нани?

- Скільки горішків вона на них витрачає щодня?

- Скільки білченят у Лоли?

- Яке запитання задачі?

- Складіть короткий запис до задачі?

- Чи можемо ми одразу дати відповідь на питання задачі? Чому?

- А ми можемо це знайти? Як?

- А тепер можемо відповісти на запитання задачі? Як?

- Спробуйте скласти вираз для розвязку задачі.

- Яку відповідь запишемо?

- Який це тип задачі?

- Що таким чином ми повторили?

2. Хвилинка каліграфії

- А зараз давайте допоможемо зайчатам обрати найсмачніші качани капусти. Для цього оберіть тільки ті, біля яких числа, що діляться на 9.

-  Запишіть обрані числа охайно і каліграфічно.

- Що таким чином повторили?

3. Фізхвилинка

Стільки раз ногою тупни,

Стільки раз в долоні плесни,

 Ми присядем стільки раз

. І нахилимось в той час.

Підстрибнемо рівно стільки  

Ну й рахунок, гра та й тільки!

4. Розвязок задачі

- А зараз завдання від їжачка. Складіть за поданими даними і виразом задачу.

- Яка задача у вас вийшла?

- Розв'яжіть її.

- Яку відповідь запишемо?

- Який це тип задачі?

- Що таким чином повторили?

5. Розв’язок прикладів

- А зараз допоможемо ведмедику. Він заплутався і не знає які з цих грибів можна їсти.

- Назвіть, що за гриби тут зображені.

- Розвяжіть приклади і розташуйте відповіді у порядку зростання.

- Яке слово отримали?

- А цей гриб можна їсти?

- Що таким чином пригадали?

V. Підсумок уроку

1.Бесіда з учнями

- Що ми сьогодні з вами повторили?

- Кому допомогли?

- Чиї завдання були найцікавішими?

- А чиї найважчими?

- Що на уроці найбільше запам’яталось?

- А тепер ми з вами складемо у конверт ваші відповіді і надішлемо до казкового лісу. Сподіваюсь, таким чином ми дуже допомогли звірятам! Будемо чекати від них нового листа!

2. Домашнє завдання

Вдома складіть власний шифр з назвою улюбленої тварини.

ДОДАТОК 1

Учень _____________________________________

Шифр

_______________________________________________

Ланцюжок

_______________________________________________

Завдання від білочки:

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Завдання від зайчика:

_______________________________________________

Завдання від їжачка:

Відповідь: __________________________

Завдання від ведмедика:

Не можна їсти: ______________________________________________________

____________________________________________________________________

Завантажити презентацію

Презентація уроку на тему:«Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв’язування задач»

Презентація уроку на тему:«Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв’язування задач»

Презентація уроку на тему:«Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв’язування задач»

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –