Конспект уроку на тему: «Вища нервова діяльність»

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

Мартинець Ольга Святославівна,
вчитель біології вищої категорії
Комунального закладу  освіти
«Середня загальноосвітня школа № 37»
м.Дніпро

Мета уроку: сформувати поняття про рефлекторні основи вищої нервової діяльності , встановити особливості вищої нервової діяльності людини,властиві тільки їй;

розвивати уміння вести бесіду, використовуючи приклади з життя великих людей та притчі про мудреців;

виховувати моральність, для розвитку найкращих якостей учнів та учителя;

створювати умови для роздумів та міркувань.

Обладнання і матеріали: ілюстрації, відеосюжет, конверти із завданнями, асоціативний ряд «Людина», схема – конспект, рефлексійне вікно, картки самооцінювання.

Основні терміни і поняття: перша і друга сигнальні системи,нижча нервова діяльність,  вища нервова діяльність, психічні процеси: відчуття, сприйняття,уява, галюцинації, ілюзії, вроджена поведінка, набута поведінка

Методи і прийоми: робота в парах; технології «Зигзаг»,  навчаючись- вчуся, «Лист у майбутнє»; рефлексійне вікно; філософи; випереджувальні дослідження; асоціативний ряд; робота з картками, таблицями, схемами; елементи гуманної педагогіки.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форма уроку: урок – образ.

Завантажити конспект уроку

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –