Конспект уроку на тему:"Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону"

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

Варі Наталія Петрівна,
вчитель інформатики 
Кобеляцької ЗОШ №2 І-ІІІ ст. ім. О. Гончара
Кобеляцької районної ради Полтавської області


Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з серед графічного редактора, панеллю інструментів та кольорами;
  • розвивальна: розвивати логічнемислення, увагу, самостійність на уроці;формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання :презентація до уроку, смайлики, комп'ютери, зошити, відеоролик, музична фізкультхвилинка, малюнки правила безпечної роботи за комп'ютером

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1. Створення психологічного настрою

Розпочинаємо урок, не гаючи часу. Запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені. Адже усмішка ще:

– прикрашає нас;

– покращує настрій;

– і навіть деколи, допомагає долати перешкоди.

Сьогодні, надіюсь, у нас буде цікавий урок.

До знань з інформатики ми зробим ще крок.

Ми будемо вчитися не просто слухати, а чути,

Не просто дивитися, а бачити,

Не просто відповідати, а міркувати,

Чітко і плідно будемо працювати.

Тому у нас незвичайний урок

Казка у гості спішить.

Хто ж до нас прийде?

З добром чи зі злом?

Ми відгадаємо вмить.

– З ким ми будемо працювати на уроці ви скажете, коли послухаєте вірш.

Вона в лісі заблукала,

      До ведмедя в дім попала.

      Стала там хазяйнувати –

      Все навколо розкидати.

Ведмідь спершу розізлився

Згодом – також веселився.

– Так з якими казковими героями ми будемо працювати на уроці?

(відповіді учнів)

До класу заходить дівчинка в костюмі Маші під супровід пісні з мультфільму.

Маша: Добрий день, любі друзі! Я думаю, що ви здогадалися, хто до вас прийшов. - Так, звісно, це я - Маша.

В школі вчитися захотіла

І за парту таки сіла.

Клас ведмідь облаштував

Сам і вчителем він став.

Мусив добре потрудитись,

Щоб почала нарешті вчитись.

Все було б гаразд у нас

Якби був такий красивий клас.

Де є вихід в Інтернет,

Де я вивчу редактор Paint.

Малювати, фарбувати

Може навіть і писати,

Разом з вами я навчусь.

І в програмі розберусь.

Вчитель: Отже, діти наша гостя дуже хоче запросити вас у свою казкову подорож.

(Дівчинка займає місце в класі)

  • ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель: Тема нашого сьогоднішнього уроку звучить так: "Середовищеграфічного редактора. Панель інструментів. Палітракольорів. Колірфігури і колір фону".І щоб розпочати нашу подорож, знайдіть на столі, картинку у вигляді галявини. Ця карта наших досягнень на уроці. Ми будемо вчитися працювати згуртовано і за це отримувати "Квітку знань". І на кінець нашої подорожі чия галявина буде найбільше заквітчана та команда і отримає подарунок від Маші.

Отже, розпочинаємо

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

І етап нашої подорожі це "Згадай - ка"

  • Які електронні карти ви знаєте?
  • Як знайти рідний край?
  • Як побудувати маршрут?
  • Як подивитись із супутника?
  • Як знайти нашу школу, або іі сайт в Інтернеті?

2 етап " Розгадайка"

Конспект уроку на тему:"Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітракольорів. Колір фігури і колір фону"

3 етап Зупинка"Вибери зайве"

Кожній команді видаються картки із завданням.

У кожній з наведених груп термінів один термін є зайвим. Знайдіть його.

Завдання для першої команди

1. Мишка, клавіатура, монітор, мікрофон.

2. Зір, слух, нюх, інформація, дотик, смак.

3. Факс, плеєр, фотокамера, ножиці, телефон.

Завдання  для другої команди

1. Рахівниця, калькулятор, друкарська машинка, комп’ютер.

2. Множення, видалення, віднімання, додавання, ділення.

3. Навігатор, диктофон, кінокамера, телевізор, ноутбук.

IІІ. Вивчення нового матеріалу

4 етап Зупинка "Навчальна"

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

ІV. Фізкультхвилинка

Зупинка "Відпочинок"

Трішки ми попрацювали,

Сили наші під упали,

Треба Маші й нам би відпочити,

Сили свої відновити

Нумо дружно встанемо.

І зарядку почнемо

А зараз, шановні діти,  давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відеофізкультхвилинка)

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Зупинка "Тренувальна"

  • Правила техніки безпеки за комп'ютером

. Гра «Так або ні » : плеснути в долоньки якщо відповідь правильна, якщо неправильно - тупати ніжками.

  • В кабінет інформатики потрібно вбігати і при цьому сильно кричати. (Ні)
  • Працювати за комп’ютером можна тільки з дозволу вчителя. (Так)
  •  Приходячи до кабінету, приносьте із собою їжу та напої. (Ні)
  • Не можна торкатися і висмикувати дроти і розетки. (Так)
  • На клавіші потрібно тиснути сильно  (Ні)
  • Не можна торкатися пальцями екрана монітора. (Так).
  • Гратися на комп’ютері можна досхочу (Ні)

Відстань від очей до екрана повинна бути не меншою ніж 50 см. (Так).

  • Практичне завдання (Слайд)
  1. Відкрити програму Paint (Пуск – Всіпрограма - Стандартні – Paint).
  2. Встановити основний колір червоний, а колір фону зелений
  3. Зберегти чистий аркуш в Мої малюнки, назвавши файл урок 14

Працюємоз малюнком

Відкрийте зображення і розфарбуйте його за зразком.

Релаксація

Форма: слухання спокійної музики під час виконання завдання за комп'ютером.

VI. Підведення підсумків уроку

Вчитель: Остання зупинка"Підсумкова" Усі зароблені вами квіти швиденько приклейте до нашої "Галявини".

 Маша: Ми виконали всі завдання нашої подорожі, а тепер зробимо підсумки. І та команда, яка отримала найбільше квітів та й отримає від мне подарунок, розфарбовку з моїм зображенням.

Гра «Мікрофон»

Закінчіть висловлення.

— Я тепер знаю, що…

— Я тепер умію…

 

 

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович