Конспект уроку за темою «Густина. Одиниці густини». Робочий зошит власної розробки

Тип матеріалу: 
Предмет: 
Навчальний рівень: 

Вербенко Ірина Вікторівна, вчитель фізики «НВК Ор- Авнер»,  м. Кам’янське Дніпропетровськoї областіВербенко Ірина Вікторівна,
вчитель фізики
«НВК Ор- Авнер»,
 м. Кам’янське Дніпропетровськoї області

 

 

 

 

 

Мета:

  • сформувати в учнів поняття густини як величини, що характеризує речовину, та одиниці її вимірювання;
  • навчити експериментально визначати густину твердого тіла;
  • учити самостійно робити висновки, користуватися таблицями; застосовувати здобуті знання при розв’язуванні задач;
  • формувати вміння ставити проблему і розв’язувати її шляхом аналізу, логічного мислення;
  • розвивати вміння будувати алгоритм дій, необхідних для досягнення потрібного результату;
  • розвивати навички самостійної роботи, вміння відстоювати свої погляди, фізичне мислення учнів, їхні творчі здібності, розширювати пізнавальний інтерес;
  • виховувати любов та зацікавленість до вивчення фізики.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Девіз уроку: «Більше питань – більше знань»

Обладнання та наочність: комплекти тіл однакового об’єму з різних речовин, тіла з однакової речовини різного об’єму, терези, важки, мензурки, таблиці густин речовин.

Задачі уроку:

  1. Сформулювати поняття густини речовини.
  2. З’ясувати фізичний зміст густини.
  3. Отримати формулу для обчислення густини.
  4.  Визначити одиниці вимірювання густини.
  5.  Навчитися на практиці застосовувати нову фізичну величину.

Завантажити конспект уроку

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

60 354 абітурієнти отримали рекомендації на бюджет. Що робити далі?
Українські виші отримають 100 млн грн на базове фінансування науки
Використання заводських матеріалів в курсовому проектуванні з дисципліни «Планування та організація діяльності підприємства». Методична розробка
Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич обговорила перспективи вищої освіти з тернопільськими педагогами
У МОН визначились з кандидатурою освітнього омбудсмена
За перший тиждень вступної кампанії абітурієнти створили майже 120 000 електронних кабінетів
Документи про середню освіту є дійсними без печатки школи, - роз'яснення МОН
Обсяги державного замовлення на підготовку фахівців у 2019 р.
Автору підручника з історії України рекомендували замінити термін російсько-українська війна на "гражданский конфликт"
Лілію Гриневич не пустили в школу

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович