Круглий стіл "Патріотичне виховання учнів на уроках вогневої підготовки"

Галицький Олександр Борисович,
вчитель предмета «Захист Вітчизни»
НВК №12,
м.Коростень


Мета: Надати  учням поняття про автоматичну зброю від часів ВВв  до
теперішнього часу. Сформувати почуття гордості за вітчизняну зброю, якій здавна і до теперішнього часу немає аналогів у світі.
Форма
уроку:  
    Круглий стіл-дискусія
Місце проведення:    Клас Захисту Вітчизни
Обладнання:     Ноутбук, запис кадрів з кінофільмів часів ВВв про зброю, кадри про автомат Калашникова, музичні колонки.
Наочність:   Плакат автомата Калашникова, фотографії автоматів часів ВВв ППШ, МП-40-41, Шмайсер. Статті з журналів, сторінок інтернету.
І.Організаційна частина – (1-2 хвилини):

 

  • Шикування класу (відділення);
  • Доповідь командира відділення про наявність учнів у класі.

ІІ.Основна частина уроку – (25-30 хвилин) :

1.    Домашнє завдання:

З метою повної ефективності та досягнення поставленої ціліпроведення даного уроку, на минулому занятті деяким учням було завдано домашнє завдання, а саме: (підготувати доповіді про зброю часів ВВв та сучасну зброю: автомати  ППШ,  Шмайсер,  МР-40-41 та АКМ) та їх історію виникнення.

Хід виконання домашнього завдання:

При обґрунтовуванні, обговоренні та закріпленні домашнього завдання, учні мають поділитися на три команди, в кожній команді повинен бути один  з доповідачів. Кожний доповідач робить коротку доповідь про ту, чи іншу зброю (в залежності від отримання домашнього завдання). Після цього, команди повинні зробити висновки про характеристики кожного виду зброї  (захист свого виду автомата) ,обмінятися набутими знаннями та довести одна-одній, що їхня зброя (зброя, про яку підготувала доповідь команда) краща по технічним даним.   

  • ( Проходить дискусія між командами юнаків)

Роль вчителя – спостерігач та корекція правильності роботи (дискусії) між командами. 
 Після цього, вчитель включає кадри із документальних фільмів про всі види автоматів, що підготували учні.

  • (Обговорення учнями побаченого на екрані, та поєднання з тим, що вони підготували на домашнє завдання).

2.    Практичне заняття:

Декілька учнів (по черзі) розбирають макет автомата Калашникова, ретельно розповідаючи про його принцип дії, особливості тактико-технічних якостей (поєднуючи з якостями зброї часів ВВв).
ІІІ.Заключна частина уроку – (8-10 хвилин) :

  • Підведення підсумків уроку;
  • Оцінки (найактивнішим учням уроку);
  • Домашнє завдання.

ІV.Організаційна частина уроку – (30 секунд) :

  • Шикування класу;
  • Закінчення уроку.

 

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Київський національний університет ім. Т. Шевченка

Ректор університету 
Губерський
Леонід Васильович -