Лілія Гриневич: Система ЗНО залишається недосконалою і потребує інтеграції завдань, які перевіряли б не лише знання, а й компетентності дітей

Лілія Гриневич: Система ЗНО залишається недосконалою і потребує інтеграції завдань, які перевіряли б не лише знання, а й компетентності дітейСША надає Україні значну та відчутну підтримку, тому важливо задуматися над тим, як зробити її системнішою. Про це зауважила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час зустрічі з очільником Американських рад Лорном Кранером (Lorne Craner).

«Американські ради були нашим довготривалим і надійним партнером в освіті в Україні. Я хочу подякувати команді Американських рад за всі зусилля, які були зроблені з вашого боку для модернізації нашої системи освіти. У цілому, США надають нам значну підтримку. Однак, на мій погляд, важливо  подумати про те, як зробити її системнішою, аби забезпечити стійкість результатів спільних проектів», – відзначила Лілія Гриневич.

Як приклад успішної співпраці Міністр вказала на проект USETI, що зіграв важливе значення в запровадженні зовнішнього незалежного оцінювання. «Система зовнішнього незалежного тестування працює вже 10 років. Результати опитування засвідчують, що українці досі вважають ЗНО одним із небагатьох прикладів успішної реформи в Україні», – додала Міністр.

Вона також зазначила, що система ЗНО залишається недосконалою і потребує інтеграції завдань, які перевіряли б не лише знання, а й компетентності дітей. Лілія Гриневич повідомила, що черговим викликом у цій сфері має стати запровадження ЗНО після 9-го класу, проведення якого – згідно з календарем реформи Нова українська школа – планується в 2027 році.

Міністр також звернулася до пана Лорна Кранера з проханням про підтримку в налагодженні контактів з іншими американськими партнерами, зокрема такими, як USAID. Вона зауважила, що в межах візиту має зустрітися з  помічником секретаря USAID Броком Бірменом.

Очільник Американських рад запевнив Міністра у власній підтримці і наголосив, що готовий надавати сприяння. Він також відзначив хорошу роботу Міністерства освіти і науки України протягом останніх кількох років. Сторони оцінили результати зустрічі як позитивні.

Лілія Гриневич також зустрілася з представниками АМАЗОН щодо розвитку електронних освітніх ресурсів в Україні.

«Це було логічне продовження зустрічі, яка відбулася в Лондоні, ми говорили про підтримку компанії у створенні електронної освітньої платформи в Україні. Це була дуже швидка повторна зустріч. Я не хотіла б поспішати щодо висновків, просто вважаю, що суспільству важливо знати: під час створення електронної платформи та електронних підручників ми вивчаємо можливості та проводимо консультації з дуже різними потенційними партнерами – від Ізраїлю до Америки, щоб обрати для наших школярів найкращий варіант», – розповіла про зустріч з АМАЗОН Міністр.

Інформує МОН

Нові матеріали

Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів
Як влаштувати дитину у садочок
Чим дивували китайці, що знають про Україну та яка насправді освіта й зарплата в Китаї: доцент тернопільського педагогічного університету про найцікавіше
Вступна-2018: ТОП-10 спеціальностей з найбільшим прохідним балом
Лише два із 17 педагогічних університетів України можуть похвалитися високими балами своїх вступників
Майже 59 тисяч вступників вже отримали рекомендації на бюджетні місця, - МОН
1 серпня в електронних кабінетах вступників буде розміщено рекомендацію на бюджет
5 ключових змін позашкільної освіти – від створення нової моделі фінансування до модернізації змісту, - МОН
З-під вінця на іспит: у тернопільському педагогічному університеті абітурієнтка складала вступний іспит у день свого весілля
До 31 серпня вступники на бакалавра заочної форми зможуть зареєструвати електронні кабінети

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович