Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мови

Предмет: 
Навчальний рівень: 

Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мовиСушко Оксана Володимирівна,
викладач англійської мови
Черкаського комерційного технікуму 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ:

І. Вступ ………………………………………………………..5

1. Шляхи формування пізнавальної активності учнів під час етапу актуалізації опорних знань в умовах сучасного уроку іноземної мови ...7

1.1 Групові форми навчальної діяльності як потреба самовираження учнів на початку уроку ……………………...7

1.2 Перевірка домашнього завдання як засіб виявлення творчих здібностей дитини ……………………………….…11

1.3 Пізнавально–творчі вправи під час оголошення теми, мета і завдань уроку ……………………………………….…15

2. Форми групової навчальної діяльності на етапі вивчення нового матеріалу ………………………………………….….18

2.1 Диференціація навчання як необхідна умова формування творчих здібностей молодших школярів …………………...19

2.2 Ігрова діяльність під час засвоєння нового матеріалу ....21

3. Групові форми як чітке усвідомлення школярами – початківцями важливості ділового партнерства, творчої співдружності тощо ………………………………………..…26

3.1 Інтерактивні вправи під час закріплення ……………….27

3.2 Ділові ігри як форма групової навчальної діяльності …32

3.3 "Домашні групи" ситуативного спілкування …………..34

ІІ. Зразки та приклади групових видів діяльності…………..37

ІІІ. Фрагменти уроків з використанням групових форм діяльності на уроках англійської мови ……………………...56

Список використаної літератури………………………….…64

Висновки ……………………………………………………...65

Завантажити методичну розробку: "Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мови"

Завантажити презентацію  до методичної розробки: "Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мови"

Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мови

Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мови

Методика організації та проведення групової роботи на уроках іноземної мови

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

60 354 абітурієнти отримали рекомендації на бюджет. Що робити далі?
Українські виші отримають 100 млн грн на базове фінансування науки
Використання заводських матеріалів в курсовому проектуванні з дисципліни «Планування та організація діяльності підприємства». Методична розробка
Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич обговорила перспективи вищої освіти з тернопільськими педагогами
У МОН визначились з кандидатурою освітнього омбудсмена
За перший тиждень вступної кампанії абітурієнти створили майже 120 000 електронних кабінетів
Документи про середню освіту є дійсними без печатки школи, - роз'яснення МОН
Обсяги державного замовлення на підготовку фахівців у 2019 р.
Автору підручника з історії України рекомендували замінити термін російсько-українська війна на "гражданский конфликт"
Лілію Гриневич не пустили в школу

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович