МОН не знайшло в Україні якісних електронних підручників для школи

МОН не знайшло в Україні якісних електронних підручників для школиПро це розповіла Міністр освіти і науки Лілія Гриневич в ефірі “Радіо НВ”.

“Зараз ми проводимо експеримент з впровадження електронних підручників у школах. Оголосили конкурс і змогли заледве відібрати 3 підручники з поданих заявок, які хоча б приблизно відповідають правильному уявленню про е-підручник. Це свідчить про те, що в Україні не розвинутий цей ринок”, – розповіла Гриневич.

Вона також зазначила, що зараз в Україні часто уявляють е-підручник як PDF-файл, “в який вставлені відео чи шматочки ігор”.

“А це дуже примітизоване уявлення, бо е-підручник має значно більший потенціал. Він також включає систему оцінювання, в ньому дитина може просуватись по індивідуальній траєкторії (якщо її щось цікавить глибше, вона може йти в архівні матеріали і т.д.), можуть використовуватись 3D-моделі, в яких потрібно вписати певні елементи”, – пояснила керівник МОН.

Нагадаємо, МОН розпочало експеримент з використання електронних підручників у школах, який триватиме до 2021 року. Раніше міністерство затвердило положення про е-підручник.

Зазначимо, що у бюджеті на 2018 рік закладено 54 мільйони гривень на закупівлю “заліза” для роботи національної освітньої е-платформи та на її підтримку. Платформа має надавати учителям інструменти для реалізації підходів НУШ, забезпечувати педагогів та учнів електронними підручниками та навчальними матеріалами.

Окрім цього, у МОН планують створити репозиторій електронних підручників, доступ до якого з дому та школи забезпечуватиме держава.

“Нова українська школа”

Нові матеріали

МОН визначило роботу інституційного аудиту, який замінить атестацію шкіл
Підстави для першочергового зарахування в 1-й клас
Уряд виділив 1 млрд грн на інтернетизацію та комп'ютеризацію українських шкіл
В Києві та Харкові відкриють два бізнес-інкубатори
Служба в резерві, або Як можна вчитися в університеті та служити в армії одночасно
Методична розробка «Продуктивність праці та шляхи її підвищення на промисловому підприємстві»
Методична розробка уроку за професійним спрямуванням «Bakery products and Confectionery»
Методична розробка "Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури як  засіб  розвитку полікультурної компетенції учнів"
Методична розробка "Можливості використання електронних презентацій PowerPoint для характеристики напрямів і стилів світової літератури"
"Навчаючись на філфаці, я зрозуміла, що слухати аудіокнигу в маршрутці приємніше, ніж музику", - Ірина Павко про навчання в ТНПУ ім.В.Гнатюка

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович