МОН розвиватиме стартапи та інноваційне підприємництво в українських ВНЗ

МОН розвиватиме стартапи та інноваційне підприємництво в українських ВНЗВ українських вишах розвиватимуть мережу бізнес-інкубаторів, де студентів та науковців навчатимуть, як результати їхніх досліджень втілити в бізнес. Це, зокрема, передбачено Меморандумом про співробітництво та взаємодію між МОН та ГО «Платформа інноваційного партнерства» (YEP), який сьогодні, 12 березня 2018 року, підписали Міністр освіти і науки Лілія Гриневич та голова YEP Андрій Заікін.

«Ми дуже зацікавлені в тому, щоб підтримати бізнес-інкубатори та розвиток інноваційного підприємництва в університетах. І я сподіваюся, що підписання цього меморандуму дозволить нам зробити конкретні кроки вперед, розвиваючи нові можливості», – наголосила Лілія Гриневич.

Наразі бізнес-інкубатори YEP працюють у 10 вишах в різних регіонах України. Нині триває третій набір студентських стартапів, які реалізуватимуться до травня. За словами Андрія Заікіна, ще 10-15 університетів хочуть долучитися до проекту.

«Ми не розраховуємо, що з першого, другого чи третього набору отримаємо повноцінні стартапи, які зможуть комерціалізуватися. Наша мета на першому етапі – створити в університетському середовищі культуру підприємництва, закласти відповідне мислення у студентів. А за 2-3 роки ми прагнемо запустити тренд. Якщо студент захоче  створити стартап, він знатиме, де йому допоможуть пройти цей  шлях – від ідеї і перших кроків до її реалізації», – зазначив очільник YEP.

Меморандум також передбачає багато інших напрямів для співпраці між МОН та Платформою інноваційного партнерства. Це, наприклад, удосконалення нормативної бази для розвитку стартапів у вишах та вирішення проблем розвитку інноваційного підприємництва.

«Ми вітатимемо будь-які ваші поради, що випливають з досвіду вже наявної співпраці, та які ми зможемо імплементувати в законодавство. Бо прямі стимули, зокрема податкові, зараз важко запровадити, але треба думати, які ще можуть бути окремі умови для роботи бізнес-інкубаторів та розвитку стартапів», – підкреслила Лілія Гриневич.

Про досвід роботи бізнес-інкубатора в своєму виші розповів ректор Житомирського державного технологічного університету Віктор Євдокимов. Він зауважив, що зусилля були зосереджені на 2-х основних напрямах: створення комфортних умов, де студенти могли б розвивати свої ідеї, та їх мотивація. Тому в ЖДТУ було відкрито коворкінг-центр, де студенти можуть займатися, слухати онлайн та очні лекції тощо, а тренінги та роботу над стартапами можуть перезараховувати як дисципліни за вибором та практику.

Нові матеріали

Кожен український учень може номінувати свого вчителя на Global Teacher Prize — «Нобелівську премію» для освітян
Як абітурієнту визначити середній бал атестата?
МОН продовжило термін внесення до ЄДЕБО небюджетних конкурсних пропозицій до 30 червня
Лілія Гриневич: У 2018 р. передбачено 6,7% ВВП на освіту
Визначено порогові бали «склав/не склав» для всіх предметів ЗНО
МОН опублікувало Q&A для вступників 2018 року
Вперше в Україні підручники з англійської мови британських видавництв друкуватимуть за кошти держбюджету
5 шкіл Київської та Сумської області виграли 310 тисяч гривень на закупівлю обладнання для STEM-лабораторій
Стартувало громадське обговорення порядку організації інклюзивного навчання у ЗВО і ПТНЗ
Конспект уроку на тему: «Дон  Кіхот  і  Санчо  Панса-парні  образи, у яких  втілено високу мрію і прагматизм» (з   використанням  елементів  компаративного  аналізу  художнього  тексту)

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович