МОН розвиватиме стартапи та інноваційне підприємництво в українських ВНЗ

МОН розвиватиме стартапи та інноваційне підприємництво в українських ВНЗВ українських вишах розвиватимуть мережу бізнес-інкубаторів, де студентів та науковців навчатимуть, як результати їхніх досліджень втілити в бізнес. Це, зокрема, передбачено Меморандумом про співробітництво та взаємодію між МОН та ГО «Платформа інноваційного партнерства» (YEP), який сьогодні, 12 березня 2018 року, підписали Міністр освіти і науки Лілія Гриневич та голова YEP Андрій Заікін.

«Ми дуже зацікавлені в тому, щоб підтримати бізнес-інкубатори та розвиток інноваційного підприємництва в університетах. І я сподіваюся, що підписання цього меморандуму дозволить нам зробити конкретні кроки вперед, розвиваючи нові можливості», – наголосила Лілія Гриневич.

Наразі бізнес-інкубатори YEP працюють у 10 вишах в різних регіонах України. Нині триває третій набір студентських стартапів, які реалізуватимуться до травня. За словами Андрія Заікіна, ще 10-15 університетів хочуть долучитися до проекту.

«Ми не розраховуємо, що з першого, другого чи третього набору отримаємо повноцінні стартапи, які зможуть комерціалізуватися. Наша мета на першому етапі – створити в університетському середовищі культуру підприємництва, закласти відповідне мислення у студентів. А за 2-3 роки ми прагнемо запустити тренд. Якщо студент захоче  створити стартап, він знатиме, де йому допоможуть пройти цей  шлях – від ідеї і перших кроків до її реалізації», – зазначив очільник YEP.

Меморандум також передбачає багато інших напрямів для співпраці між МОН та Платформою інноваційного партнерства. Це, наприклад, удосконалення нормативної бази для розвитку стартапів у вишах та вирішення проблем розвитку інноваційного підприємництва.

«Ми вітатимемо будь-які ваші поради, що випливають з досвіду вже наявної співпраці, та які ми зможемо імплементувати в законодавство. Бо прямі стимули, зокрема податкові, зараз важко запровадити, але треба думати, які ще можуть бути окремі умови для роботи бізнес-інкубаторів та розвитку стартапів», – підкреслила Лілія Гриневич.

Про досвід роботи бізнес-інкубатора в своєму виші розповів ректор Житомирського державного технологічного університету Віктор Євдокимов. Він зауважив, що зусилля були зосереджені на 2-х основних напрямах: створення комфортних умов, де студенти могли б розвивати свої ідеї, та їх мотивація. Тому в ЖДТУ було відкрито коворкінг-центр, де студенти можуть займатися, слухати онлайн та очні лекції тощо, а тренінги та роботу над стартапами можуть перезараховувати як дисципліни за вибором та практику.

Нові матеріали

Методична розробка уроку за професійним спрямуванням «Bakery products and Confectionery»
Методична розробка "Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури як  засіб  розвитку полікультурної компетенції учнів"
Методична розробка "Можливості використання електронних презентацій PowerPoint для характеристики напрямів і стилів світової літератури"
"Навчаючись на філфаці, я зрозуміла, що слухати аудіокнигу в маршрутці приємніше, ніж музику", - Ірина Павко про навчання в ТНПУ ім.В.Гнатюка
Інтегроване заняття з ознайомлення з довкіллям, мовленнєвого розвитку, художньої літератури та образотворчої діяльності на тему "Усе моє, все зветься Україна"
Сценарій розваги з патріотичного виховання фізкультурно-музичного напрямку на тему "Козацькі забави"
Методи і форми роботи з розвитку творчих можливостей студентів на занятті з української літератури. Методична робота за творчістю Лесі Українки
Проект Закону "Про повну загальну середню освіту" вже на розгляді у ВР України: яких новацій чекати найближчим часом?
"За рік навчання я переконалася, що ТНПУ – університет високого рівня", - Тетяна Базилевська
Конспект уроку на тему: «Ефективне спілкування». Презентація

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –