Навесні МОН оцінюватиме навчальні досягнення другокласників

Міністерство освіти і науки планує провести навесні дослідження навчальних досягнень другокласників, щоб потім оцінити якість викладання в пілотних класах.

Про це розповів керівник авторських груп Стандарту, а також однієї з типових освітніх програм НУШ Роман Шиян в інтерв’ю “Новій українській школі”.

“У листопаді ми маємо повторити на більшій кількості шкіл опитування, яке проводили минулого року лише в 6 школах у Чернівецькій, Вінницькій і Львівській областях. Ми маємо укласти грамотну вибірку, залучити соціологічну компанію із хорошою репутацією, щоб на кінець квітня – початок травня наступного року виміряти навчальні досягнення другокласників – тобто по закінченні першого циклу”, – розповів Шиян.

За його словами, в міністерстві є розуміння, що такі дослідження потрібно було проводити ще минулого року. Тобто коли в школах ще не було НУШ, бо зараз “буде певне викривлення картинки”.

Також він зазначив, що пілотні класи не будуть репрезентативною вибіркою, адже там викладають вчителі-активісти, які є лідерами у своїй галузі. Тому в дослідженні виокремлюватимуть пілотні класи.

“Це дослідження дасть нам можливість ще за рік (у 2020-му) визначити вплив реформи в масовій практиці НУШ. Отже, ми поміряємо пілот в контексті ширшої вибірки, а за рік – перший цикл у масовій практиці.

Ми побачимо, чого навчилися учні пілотних шкіл, гірше чи ліпше вони вміють читати, писати обчислювати. Ми будемо вимірювати не тільки це, а й м’які навички (soft skills). Та водночас мусимо пересвідчитися, що тверді вміння (hard skills) нікуди не поділися. Окрім того, будемо вимірювати вчительське сприйняття та спроможність. Одна справа – декларована готовність до застосування інтерактивних методів навчання, інша – уміло модерувати дитячу комунікацію, наприклад”, – поділився Шиян.

Для цього дослідження залучать Український центр оцінювання якості освіти.

“Нова українська школа”

Нові матеріали

Методична розробка уроку за професійним спрямуванням «Bakery products and Confectionery»
Методична розробка "Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури як  засіб  розвитку полікультурної компетенції учнів"
Методична розробка "Можливості використання електронних презентацій PowerPoint для характеристики напрямів і стилів світової літератури"
"Навчаючись на філфаці, я зрозуміла, що слухати аудіокнигу в маршрутці приємніше, ніж музику", - Ірина Павко про навчання в ТНПУ ім.В.Гнатюка
Інтегроване заняття з ознайомлення з довкіллям, мовленнєвого розвитку, художньої літератури та образотворчої діяльності на тему "Усе моє, все зветься Україна"
Сценарій розваги з патріотичного виховання фізкультурно-музичного напрямку на тему "Козацькі забави"
Методи і форми роботи з розвитку творчих можливостей студентів на занятті з української літератури. Методична робота за творчістю Лесі Українки
Проект Закону "Про повну загальну середню освіту" вже на розгляді у ВР України: яких новацій чекати найближчим часом?
"За рік навчання я переконалася, що ТНПУ – університет високого рівня", - Тетяна Базилевська
Конспект уроку на тему: «Ефективне спілкування». Презентація

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –