Поради щодо написання листа на ЗНО з іноземної мови

Лист на ЗНО з іноземної мови – одна з наскладніших частин, адже вимагає продуктивного вміння – письма, до якого багато дітей не приступають, залишаючи сторінку порожньою.

Ось деякі поради:

Критерій

Поради

a. Змістове наповнення (а1, а2, а3)

    • має бути близько трьох змістових абзаців (але краще суто три) та ще два зі стилістики (всього п’ять)
    • розуміти умови, що вказані в завданні, слід дуже буквально. Наприклад, якщо вказано, що друг має прилетіти на канікули – то він має саме прилетіти, а не приїхати, припливти, випадково заблукати тощо. Велика кількість робіт містить помилки саме такого характеру, що може значно зменшити бал вступнику.
    • можна примірювати умови на себе. Наприклад, якщо вказано: зазначте, як можна буде вас впізнати в аеропорту, то буде дещо складно визначити за прикметою “я буду в джинсах”.

b. Структура тексту та зв’язність
(b1 - логіка та b2 - стиль)

    • логіка: кожний абзац варто починати зі слів-зв’язок чи фраз-зв’язок на кшталт firstlymoreoverthereforeI would like to touch upon one more thing, etc.
    • кілька таких слів-зв’язок має бути в тексті кожного абзацу
    • стиль: варто слідкувати за формальним/неформальним стилем залежно від того, які листи ви пишете: якщо лист особистий, то привітання Dear Sir/Madam не буде відповідати стилю, натомість Hi Jack – буде.
    • також, варто одразу ж після привітання подякувати за лист, який ви отримали від друга та на який ви відповідаєте, а закінчити лист (перед неформальним Best wishes, Jack чи Love, Simon) словами “Sorry, I have to finish my letter so that I have enough time to complete my project for my chemistry class which is already unduly overdue”.

c. Використання лексики

    • варто завжди показувати наявний лексичний запас, не обмежуючись одним реченням – якщо сказано: вкажіть places of interest, не варто вказувати один історичний музей, який є в кожному місті, а радше написати так:

“You will be thrilled to visit the history museum in my city which is the only one in Ukraine where you can see ancient jewelry of Volyn region, also you may be interested to go to our local pub where are the best in the country traditional dishes - you will, without any doubt, like them”.

d. Використання граматики

  • варто слідкувати за наявністю як підмета, так і присудка в кожному реченні, не допускати синтаксичних помилок на кшталт “I wanted to help. But he refused”.

 

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Нові матеріали

МОН визначило роботу інституційного аудиту, який замінить атестацію шкіл
Підстави для першочергового зарахування в 1-й клас
Уряд виділив 1 млрд грн на інтернетизацію та комп'ютеризацію українських шкіл
В Києві та Харкові відкриють два бізнес-інкубатори
Служба в резерві, або Як можна вчитися в університеті та служити в армії одночасно
Методична розробка «Продуктивність праці та шляхи її підвищення на промисловому підприємстві»
Методична розробка уроку за професійним спрямуванням «Bakery products and Confectionery»
Методична розробка "Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури як  засіб  розвитку полікультурної компетенції учнів"
Методична розробка "Можливості використання електронних презентацій PowerPoint для характеристики напрямів і стилів світової літератури"
"Навчаючись на філфаці, я зрозуміла, що слухати аудіокнигу в маршрутці приємніше, ніж музику", - Ірина Павко про навчання в ТНПУ ім.В.Гнатюка

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович