Сценарій виховного заходу «Подорож до Країни Чемності та Доброти»

Навчальний рівень: 

Гаврилюк Ольга Віталіївна,
вчитель початкових класів
Моквинський НВК "Гімназія - ЗОШ І ступеня"
Березнівської районної ради Рівненської області

Тема: Подорож до Країни Чемності та Доброти.
Мета: активізувати і узагальнити знання учнів про чемну людину, норми поведінки у суспільстві; формувати моральні чесноти; виховувати шанобливе ставлення до дівчаток, до старших, до батьків.

 Хід виховного заходу

І. Організація класу.
Ми вам раді, гості.
І вітаєм щиро вас
І запрошуєм ласкаво
На урок у перший клас. (Учитель)
ІІ. Повідомлення теми та мети виховної години.
Сьогодні виховна година допоможе нам побувати у Країні Чемності та
Доброти. З давніх часів милосердя, доброта були традиційними для нашого
народу.
Милосердя, чемність, доброта – це крила, на яких тримається людство.
Звернімо увагу на дошку, сьогодні вона є дверима до чарівної країни, але ці
двері чомусь закриті. (Учитель)
Є двері золоті, чарівні,
Далеко десь на світі. (Учень 1)
Якщо ті двері чарівні
Ми зможемо відкрити, (Учень 2)
В країні Ввічливій тоді
Залишимося жити. (Учень 3)
Як нам бути,що робити?
Як нам двері відчинити?
Всі зупинки пройдіть
І двері зможете відкрить. (Учитель)
4
ІІІ. Зупинка ввічливих слів.
Рухаємось за позначеним маршрутом. Перша зупинка! Пригадай «чарівні»
слова (Учитель).
Доброго ранку! – мовлю за звичаєм, (Учень 4)
Доброго ранку! – кожному зичу я, (Учень 5)
Доброго дня! – вам, діти,бажаю! (Учень 6)
Вечором добрим! – гостей я вітаю. (Учень 7)
Ви усміхніться у відповідь, люди! (Учень 8)
Бо добрі слова для кожного любі! (Учень 9)
ІV. Зупинка «Загадкова».
• Які чарівні слова ви знаєте? (будь-ласка, вибачте, дякую)
• Які риси характеру потрібні у Країні Чемності та Доброти? (ввічливість,
тактовність, порядність, чемність, щирість, добродушність, милосердя,
уважність, взаємодопомога, дружелюбність, привітність, люб‘язність,
пристойність, інтелігентність)
• Від чого розмерзає лід на душі? (від теплого слова)
• Хто вранці ходить на чотирьох, удень на двох, а ввечері на трьох?
(Людина)
• Круглі озерця ніколи не замерзають? (Очі)
• Яке серце у доброї людини? (Золоте)
V. Зупинка «Народна мудрість».
Не відкриваються ці двері, бо зупинки ще є. На цій зупинці нам зустрілася
кулька з народною мудрістю.
• Хто людям добра бажає, той і собі має.
• У чужому домі будь привітливий, а не примітливий.
• Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе.
• Все добре пам‘ятай, а зла уникай!
• Хто не чинить лихого, тому не страшно нічого.
VI. Зупинка «Добрі поради».
5
Учні нашого класу остаточно познайомились порівняно недавно. Не завжди
у нашому класі панує тиша, злагода. Іноді ми сваримось, ображаємось.
Давайте заглянемо на станцію «Добрі поради». (Учитель)
Для хлопців завжди буду рада
Я дати такі ось поради:
Увагу звернуть щоб на себе,
Як слід навчитись вам треба,
Не смикать дівчинку за коси,
Зробити все, що вона просить.
Усі дівчатка – солодунки
І полюбляють подарунки,
Не трактори і не наклейки,
А ляльку Барбі і цукерки. (Учитель)
Дівчатка висловлять свої побажання:
Не машинки, не ракети,
У дівчаток свої секрети:
Чисті руки, одяг, щічки,
В косах гарні білі стрічки.
Все важливо для дівчаток
З голови до самих п‘яток (Учениця 1).
Галасать, із кимось биться
Для дівчаток не годиться.
Більш за все не люблять хлопці
Ябед, плакс і тих, хто в злості.
Будеш все це пам‘ятати,
Зможеш гарним другом стати (Учениця 2).
VIІ. Щоб знання гарно засвоїлись, їх треба закріпити, тому наступна зупинка – Закріпинка. (Учитель)
Розтопить серце всякого
Сердечне слово «дякую».
6
Коли тебе впіймають за підказку,
Ти вчителя розчулиш:
«Вибачте, будь ласка!». (Учень 10)
Зазеленіє древній пень,
Коли почує: «Добрий день!». (Учень 11)
Щоб знову зустрітись в годину призначену,
Кажу щиро завжди я всім: «До побачення!». (Учень 12)
Коли згасає сонце у росі,
Й зоря лягає лагідно на плечі,
Серед знайомих рідних голосів
Ми чуємо привітне: «Добрий вечір!». (Учень 13)
«Будь-ласка», «спасибі» і «будьте здорові» –
Слова необхідні й корисні у мові. (Учень 14)
Приємно їх чути і в школі, і вдогма
Від мами, від вчителя й просто знайомих. (Учень15)
VIII. Узагальнення.
Станції скінчилися, давайте спробуємо відкрити наші двері. Нарешті, вони
відчинилися (на дошці намальовано сонце).
Недарма зявилось сонечко. Воно зігріває, робить життя ясним, світлим,
радісним. А доброта робить те ж саме. Вона зігріває і огортає теплом душу
живої істоти. Що ж станеться, якщо зникне сонечко? (відповіді дітей)
Якщо зникне доброта...
Доброта → Думки → Справи → Слова
...злі думки викличуть погані справи, негарні слова!
7
Допомагає проявити доброту посмішка, вираз обличчя. З доброю людиною
хочуть всі дружити, до неї тягнуться, як до сонечка. А зла людина залишається
наодинці, життя її сумне, невеселе.
Намагайтесь робити гарні, корисні справи, вживайте добрі, лагідні слова, іу
нас буде дружний клас. (Учитель)
Дружба, дружба над усе,
Дружба радість нам несе. (Учень 16)
Дружба всім нам дорога,
Дружба жити помога. (Учень 17)
Радість щоденно ви даруйте
Й поспішайте творити добро! (Учень 18)
IX. Заспіваймо дружно пісеньку «Улыбка».
X. Підсумок уроку:
Будемо чемними!
Будемо добрими!
Будемо дружити!
Це зробить наше життя радісним і щасливим!__
 

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –