Тренінг «Любов - прекрасне почуття»

Предмет: 
Навчальний рівень: 

Тренінг  «Любов - прекрасне почуття»Горбач Яна Володимирівна,
практичний психолог
КЗ «Яблунівська спеціалізована школа – інтернат І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів»

Мета:

  • Ознайомлення з поняттям «любов» та її ознаками;
  • Вироблення основних правил щасливого сімейного життя;
  • Формування життєвих цінностей, почуття колективізму, взаємодовіри і взаємодопомоги.

Психолог.

Любов - це найпрекрасніше почуття, що може відчувати людина. Саме любов дає людині сили, щоб жити далі. Любов до близьких, до тварин, до природи, любов до самого себе робить людину щасливою.

Правила групи:

  • Добровільна участь у виконанні вправ,
  • Говорити тільки про себе, свої почуття,
  • Один говорить – усі слухають,
  • Правило піднятої руки,
  • Не викрикувати,
  • Поважати один одного,
  • Бути слухняними.

Вправа: «Очікування»:

 Учасники тренінгу висловлюють свої думки з приводу того, що вони очікують від заняття ( «Хочу отримати задоволення», «Позитивні емоції» і т.д.)

Вправа «Комплімент».

Мета: створення позитивного, доброзичливого настрою у колективі.

Учасники групи стоять в колі, взявшись за руки. Тренер пропонує придумати і сказати комплімент сусіду справа. Компліменти не повинні повторюватися («Ти – красива дівчина», «Ти– справжня подруга», «У тебе красиві очі» і т.д. ).

Вправа: «Ідеальний хлопець», «Ідеальна дівчина».

Мета: Дати можливість змоделювати образи ідеальних  хлопця і дівчини.

Учасники схематично малюють на листку хлопця, дівчину  і на протязі 3-5 хвилин записують асоціації до слів «Хлопець», «Дівчина». Представник групи зачитує результат роботи і прикріплює листок на дошку.

Вправа: «Дерево любові».

Учасники малюють дерево, а листочки у вигляді сердечок, на яких записують, що ж в їхньому понятті любов (Любов – це взаєморозуміння, повага один до одного, найпрекрасніше почуття і т.д.).

Вправа: Складання пам’ятки  «10 правил щасливої сімї».

Учасники у групах складають пам’ятки «10 правил щасливої сімї» зачитують і прикріплюють на дошку.

Підсумки.

Всі учасники висловлюються  чи здійснилися їхні сподівання щодо очікувань від тренінгу («Я з задоволенням виконував завдання», «Я отримала масу позитивних емоцій», «Мені сподобалось працювати в групі» і т.д.).

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

МОН визначило роботу інституційного аудиту, який замінить атестацію шкіл
Підстави для першочергового зарахування в 1-й клас
Уряд виділив 1 млрд грн на інтернетизацію та комп'ютеризацію українських шкіл
В Києві та Харкові відкриють два бізнес-інкубатори
Служба в резерві, або Як можна вчитися в університеті та служити в армії одночасно
Методична розробка «Продуктивність праці та шляхи її підвищення на промисловому підприємстві»
Методична розробка уроку за професійним спрямуванням «Bakery products and Confectionery»
Методична розробка "Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури як  засіб  розвитку полікультурної компетенції учнів"
Методична розробка "Можливості використання електронних презентацій PowerPoint для характеристики напрямів і стилів світової літератури"
"Навчаючись на філфаці, я зрозуміла, що слухати аудіокнигу в маршрутці приємніше, ніж музику", - Ірина Павко про навчання в ТНПУ ім.В.Гнатюка

Популярний ВНЗ

Тернопільський національний педагогічний університет ім.В.Гнатюка

Буяк Богдан БогдановичРектор університету
доктор філософських наук,
професор Буяк Богдан Богданович