Заняття у групі продовженого дня «Правила поведінки під час прогулянки»

Тип матеріалу: 
Навчальний рівень: 

Рябченко  Наталія Олександрівна, вчитель початкових класів та вихователь ГПД Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 73 Харківської міської ради Харківської областіРябченко  Наталія Олександрівна,
вчитель початкових класів та вихователь ГПД
Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 73
Харківської міської ради Харківської області

 

Мета: Закріплення навичок безпечної поведінки учнів під час пересування школою (сходи, волога підлога). Розвиток навички безпечного проводження ігор під час прогулянки. Сприяння розвитку уміння діяти самостійно. Розвиток логічного мислення учнів, збагачення лексичного запасу. Виховання культури поведінки в гостях.

12.00

Прийом учнів до ГПД. З`ясування кількості присутніх учнів у ГПД та часу відвідування ними додаткових занять з танців та музики.

 

12.00. -13.10

Організація робочих місць. Визначення мети і завдань на день. Підготовка до обіду.

Бесіда «Безпечне пересування школою. Безпечне пересування сходами».

13.10 – 13.40

Обід.

13.40 – 14.00

Бесіда «Правила поведінки під час прогулянки. Безпека рухливих ігор та занять на спортивному майданчику».

Вступне слово вихователя.

Як треба готуватися до прогулянки?

Де має відбуватися одягнення та перевзування?

Що треба робити тим, хто вдягнувся раніше інших?

Яка небезпека чекає на вас під час рухливих ігор?

Як уникнути травм?

Визначення правил поведінки на спортивному майданчику.

Чому необхідно чергувати рухливі ігри спокійними?

14.00 – 15.30

Прогулянка на свіжому повітрі.

Розминка «Я веду». Ігри «Сирени», «Третій зайвий», «Розривні ланцюги».

15.30 – 16.00

Виховна година «Як поводитися в гостях».

Вступне слово вчителя про важливість підтримки гостинних стосунків та ввічливої поведінки в гостях.

Бесіда з учнями.

Коли люди ходять в гості? Для чого?

Які ви знаєте правила поводження в гостях?

 

16.00 – 16.30

Ігри за інтересами.

16.30 – 17.00

Заняття з розвитку логічного мислення, розвитку мовлення.

  1. Утвори нові слова, додавши одну букву.

Тело (тепло), еда (беда), шар (шарф).

  1. Доберіть слова, що починаються на склад ве.

      3. Об`єднайте дані слова на групи. Поясніть, дайте назву кожній групі.

Кастрюля, сапоги, пенал, шуба, тетрадь, чайник, футболка, сковорода, ручка.

  1. Чарівний квадрат.

17.00 – 17.30

Розвивальні заняття.

Учням видається аркуш паперу та олівці. Спільно обираємо тему. Наприклад, «Весела зима».

Умови гри: кожен учень по черзі додає до малюнку свій елемент та пояснює яким чином він відповідає темі.

17.30 – 18.00

Читання дитячої літератури.

 

До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.

Нові матеріали

Методи і форми роботи з розвитку творчих можливостей студентів на занятті з української літератури. Методична робота за творчістю Лесі Українки
Проект Закону "Про повну загальну середню освіту" вже на розгляді у ВР України: яких новацій чекати найближчим часом?
"За рік навчання я переконалася, що ТНПУ – університет високого рівня", - Тетяна Базилевська
Конспект уроку на тему: «Ефективне спілкування». Презентація
У 2019 р. виділять 200 млн грн на природничо-математичні кабінети у школах
Відома програма тестування вчителів для пілотної сертифікації
ДПА-2019 у 9 класі: поетапно про найголовніше
​​​​​​​На ЗНО-2019 зареєструвалося понад 185,5 тис учасників - а це близько половини від очікуваної кількості
Триває голосування за підручники для учнів 2-го класу НУШ
"Я дуже рада, що лише навчаюсь другий рік, тому що ці емоції переживу ще не один раз", - студентка ТНПУ ім.В.Гнатюка Олена Спяк про навчання в університеті

Популярний ВНЗ

Національний фармацевтичний університет у м.Харкові

ФАРМАЦІЯ СЬОГОДЕННЯ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД МАЙБУТНІМ
Ректор університету
Черних В. П. Черних
Валентин Петрович –