Київський національний університет ім. Т. Шевченка
Опубліковано Редактор чт, 06/05/2014 - 09:51
Парфілко Ольга Анатоліївна,
вчитель біології, спеціаліст ІІ категорії
Краматорської загальносвітньої школи І-ІІІ ст №11
Краматорської міської ради Донецької області
І рівень ( 6 балів)
Виберіть один правильний варіант відповіді
ІІ рівень ( 3 бали)
Установіть відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами
1. Рафанобрасіка | А. капустяно-редьковий гібрид |
2.Тритікале | Б. гібрид тонкорунних овець і дикого барана |
3. Архаромеринос | В. пшенично-житній гібрид |
4.Нар |
Г. гібрид двогорбого та одногорбого верблюдів |
20. Приведіть у відповідність центр походження і рослини.
1. Середземноморський | А. кукурудза, квасоля, какао |
2. Абісінський | Б. капуста, оливи, тмин, кріп, гірчиця |
3. Центральноамериканський | В. картопля, помідори, арахіс |
4. Андійський | Г. тверда пшениця, кавуни, кава |
21. Розташуйте події, процеси, явища у логічній послідовності.
А. добір-оцінка нових форм, перспективних для використання
Б. пошук, створення та вивчення вихідного матеріалу для селекції
В. конкурсне випробування сортів та порід
Г. система цілеспрямованих схрещувань з метою збільшення мінливості
ІІІ рівень. ( 3 бали)
22. Розгляньте малюнки, та вкажіть напрямки використання зображених на них порід сільськогосподарських тварин.
23. Продуктом яких технологій являється цей диво звір.
Чи можливе виведення цієї тварини насправді?
24. Які морально-етичні проблеми можуть виникнути під час використання технологій генетичної інженерії?
До публікації на сайті Освітнього порталу "Академія" приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі.
Правила сайту:
Освітній портал "Академія": новини освіти, база даних ВНЗ, онлайн-курси для підготовки до ЗНО, база репетиторів, бібліотека підручників, зразки творів медалістів.
Theme Originally Created by Devsaran