Web of Science ResearcherID: I-7601-2018
Кандидат педагогічних наук
Доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти
Персональні веб-ресурси:
Бібліографія
(статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)
2024 рік
- Груць Г. М. Безпечне освітнє середовище як фактор успішної пізнавальної діяльності студентів / Г. М. Груць // Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : збірник наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (01 березня 2024 р.). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2024. – С. 109-113
- Груць Г. Кінематограф як інструмент інклюзивної освіти у вищій школі / Г. Груць // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІV Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 65-72
- Груць Г. Листи Г. Сковороди М. Ковалинському: спроба духовно-морального аналізу / Г. Груць // Слово і Церква як духовно-культурні домінанти української ідентичности : збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції 13–14 листопада 2023 р. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2024. – С. 243-249
- Клим’юк І. Чинники управління закладами загальної середньої освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу / І. Клим’юк ; наук. кер. Г. Груць // Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) (м. Тернопіль, 17 жовтня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 653-657
2023 рік
- Груць Г. М. Булінг як ризик психологічної безпеки освітнього середовища / Г. М. Груць // Організація безпечного освітнього середовища ‒ виклик сучасності: перспективи та рішення : науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль, Україна, 03 березня 2023 року). – Тернопіль : ТОКІППО, 2023. – С. 130-134
- Груць Г. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій та креативності як аксіологічний ресурс модернізації університетської освіти / Г. Груць // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез V Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 травня 2023 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2023. – С. 349-354
- Груць Г. М. Духовно-моральне виховання студентів педагогічних спеціальностей / Г. Груць // Ціннісні орієнтири сучасної освіти в умовах сьогодення крізь призму Української Хартії вільної людини (27 жовтня 2023 року). – Тернопіль : ТОКІППО, 2023. – С. 105-110.
- Груць Г. Застосування кейс-методу в навчанні студентів закладів вищої педагогічної освіти / Г. Груць // Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 27-32
- Груць Г. М. Методика організації наукових досліджень : (для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Управління навчальним закладом" денної та заочної форм навчання / Г. М. Груць. – Тернопіль : ТНПУ ім. В Гнатюка, 2023. – 30 с.
- Груць Г. М. Методологічний апарат наукового дослідження у сфері концептуалізації педагогічних знань / Г. М. Груць, О. Т. Винничук // Актуальні питання у сучасній науці. Сер.Педагогіка, Сер. Право, Сер. Економіка, Сер. Державне управління, Сер. Техніка, Сер. Історія та археологія. – Київ, 2023. – № 11(17). – С. 843-856. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-11(17)-843-856
- Груць Г. М. Методичні рекомендації з підготовки, написання та оформлення курсових робіт з педагогіки / Г. М. Груць, _[укладач]. – Вид. 4-те, виправлене і доповнене. – Тернопіль : ТНПУ ім. В Гнатюка, 2023. – 54 с.
- Груць Г. Формування культурологічної компетенції студентів в умовах інклюзивної освіти / Г. Груць // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23-24 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 96-100
- Orap M. Economic attitudes as a component of economic socialization of Ukrainian youth / M. Orap, N. Savelyuk, Y. Kalba, H. Hruts // Youth Voice : Inequality, Informational Warfare, Fakes and Self-Regulation in Education and Upbringing of Youth, 2023. – Vol. II. – P. 88-97.
2022 рік
- Груць Г. М. Використання аксіологічного підходу для управління організаційною поведінкою персоналу в адаптивному аспекті / Г. М. Груць, В. Король // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 3-ої Міжнародної наукової літньої онлайн-школи (05.07-06.07.2022). – Київ ; Харків : ГО «ШАУСПС», 2022. – Вип. 2(5). – С. 40-42
- Груць Г. До проблеми обґрунтування актуальності науково-педагогічного дослідження / Г. Груць // Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць за результатами ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 300-річчю Г. С. Сковороди (12–13 травня 2022 р., м. Харків). – Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2022. – С. 153–156.
- Груць Г. М. Моральний аспект науково-технічного прогресу / Г. М. Груць // Філософські виміри техніки : збірник тез ІІІ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів (1-2 грудня 2022 р.). – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – С. 41-42
- Груць Г. Особливості організації інклюзивного освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти / Г. Груць // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 60–62.
- Груць Г. М. Особливості управлінської культури викладача сучасного закладу вищої освіти / Г. М. Груць // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів (тез доповідей) 1-го Міжнародного наукового форуму (7-8 лютого 2022 року). – Київ ; Харків, 2022. – Вип. 1 (4). – С. 207-210.
- Груць Г. М. Особливості професійного розвитку особистості // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. – C. 80–85.
- Боднар О. Специфіка делегування повноважень із використанням концепції кайдзен у закладі загальної середньої освіти / О. Боднар, Г. Груць, М. Вуйцік // Педагогічний менеджмент. – 2022. – № 3 (204). – С. 20–28.
- Груць Г. М. Розвиток духовних цінностей студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Г. М. Груць // Освітня спільнота як середовище формування українського громадянина в контексті української Хартії вільної людини : наукові статті, тези доповідей та інші матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (20-21 жовтня 2022 року). – Тернопіль : ТОКІППО, 2022. – С. 158–167.
- Груць Г. Трансформація традиційних цінностей студентів у нових історичних умовах / Г. М. Груць // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2022 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : Вектор ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 368–370.
- Груць Г. Ціннісні орієнтири університетської освіти / Г. Груць // Освітній процес у вищій школі та шкільній освіті у воєнний час: інтеграція України до Європейського простору вищої освіти (EHEA) через призму європейських моделей освіти TeLSAC та PERFORMER : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 4 – 5 травня 2022 року). – Львів : Національний університет «Львівська політехніка», 2022. – С. 64–68.
2021 рік
- Груць Г. М. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні / Г. М. Груць // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 63–66.
- Педагогічна практика : методичні рекомендації з питань організації і проведення / уклад. : Г. М. Мешко, З. І. Удич, І. М. Нестайко, Г. М. Груць. – Тернопіль : ТНПУ, 2021. – 112 с.
- Hruts H. M.The role of pedagogical disciplines in the spiritual self-actualization of student youth / H. M. Hruts, O. P. Plavutska, N. I. Zakordonets // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Гельветика, 2021. – Вип. 32, т 1. – С. 184–187.
- Груць Г. Релігійно-духовні цінності як умотивовані потреби розвитку особистості студентів: історичний аспект / Г. Груць // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2021. – Вип. 35, т. 2. – С. 238–247.
- Груць Г. М. Формування світоглядної культури студентів / Г. М. Груць // Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Кропивницький : Піскова М. А., 2021. – С. 38-41.
- Груць Г. М. Фахова мобільність як засада особистісного розвитку педагога / Г. М. Груць // Безперервна освіта як пріоритетний напрямок підвищення професійної компетентності фахівців : наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 16 грудня 2021 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. – Тернопіль : ТОКІППО, 2021. – С.149–153.
- Груць Г. М. Ціннісно-смислові основи сучасного освітнього процесу: постановка проблеми / Г. М. Груць // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2021. – С. 214–218.
2020 рік
- Груць Г. М. Особистість і професійна компетентність педагога в сучасній освіті / Г. М. Груць // Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (22 травня 2020 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ, 2020. – С. 6-9.
- Груць Г. Ґендерна рівність як умова духовного, культурного та інтелектуального розвитку українського суспільства у поглядах Софії Русової / Г. Груць //Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2020 р.). – Тернопіль : ТНПУ, 2020. – С. 19-22.
- Груць Г. М. Управлінська культура керівника закладу загальної середньої освіти: шляхи формування / Г. М. Груць // Актуальні проблеми управління закладами освіти в контексті стратегії модернізації освітньої галузі : колективна монографія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – C. 207-221.
- Груць Г. Любов як головна цінність формування особистості студентів / Г. Груць // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 червня 2020 року, м. Тернопіль). – Тернопіль: Вектор, 2020. – С. 89-92.
2019 рік
- Груць Г. М. Формування управлінської культури керівника закладу освіти / Г. М. Груць // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : міжнародний форум управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). – Тернопіль, 2019. – С. 177–183.
- Груць Г. М. Розвиток духовної культури вчителя як складової його професійної культури / Г. М. Груць // Розвиток професіоналізму сучасного педагога в постнеокласичній парадигмі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Черкаси, 9-10 квітня). – Черкаси : Гордієнко Є. І., 2019. – С. 102–1046.
- Груць Г. Вплив психоаналітичного напрямку в освіті на розвиток духовної культури особистості / Г. Груць // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний збірник статей. – Харків : ВННОТ, 2019. – С. 255–266.