Web of Science ResearcherID: I-7018-2018

Lupak

 
Доктор педагогічних наук,
кандидат філологічних наук, 
професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти
 

 

Персональні веб–ресурси:

Офіційна сторінка

Наука України 

GoogleАкадемія

ORCID

Web of science

Scopus

 

Бібліографія 

 (статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)

2024 рік

  1. Лупак Н. М. Активне навчання як ключ до успіху учнів початкових класів / Н. М. Лупак, А. І. Ковбасюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Гельветика, 2024. – Вип. 76. –С. 33-36. DOI : https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/76.6
  2. Естетична компетентність майбутніх педагогів як обʼєкт науково-методичного аналізу / С. Калаур, Н. Лупак, Г. Р. Генсерук [та ін.] // Молодь і ринок. – Дрогобич : Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2024. – № 2 (222). – С. 86–91. Doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300091
  3. Квет Ю. Засоби формування національної свідомості молодших школярів на уроках мистецтва / Ю. Квет ; наук. кер. Н. Лупак // Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) (м. Тернопіль, 17 жовтня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 135-139
  4. Загайко Х. Ігротерапія як засіб формування стресостійкості у дітей молодшого шкільного віку / Х. Загайко ; наук. кер. Н. Лупак // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – Вип. 43. – С. 58-61
  5. Лупак Н. М. Історія розвитку бальної хореографії / Н. М. Лупак, І. З. Майданюк, С. Л. Макода, Д. Є. Бідюк // Вісник науки та освіти : журнал. Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). – Київ : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2024. – Вип. № 3 (21). – С. 814-822. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-3(21)-814-823
  6. Ковбасюк А. Особливості формування мотивації до навчання в учнів початкових класів / А. Ковбасюк ; наук. кер. Н. Лупак // Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) (м. Тернопіль, 17 жовтня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 143-145
  7. Буряк К. Складові освітнього середовища як фактор формування здатності до самооцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи / К. Буряк ; наук. кер. : В. М. Чайка, Н. М. Лупак // Трансформаційні процеси соціально-гуманітарної освіти сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 20-22 червня 2024 року). – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 231-234
  8. Influence of individualised teaching methods on improving the professional flexibility of future primary school teachers / N. Lupak, L. Kramarenko, O. Shkvyr [et al.] // EDUCACAO & FORMACAO. – FORTALEZA-CEARA : STATE UNIV CEARA, 2024. – Vol. 9. – URL.: https://www.webofscience.com/

2023 рік

  1. Лупак Н. Лексика хореографічного мистецтва у контексті художньої комунікації / Н. Лупак // Мистецтво у нелінійному просторі : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (19-20 жовтня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 270-272
  2. Лупак Н. М. Нові грані хореографії: танець-перфоманс як медіатекст / Н. М. Лупак, Б. О. Водяний, Л. Б. Щур // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – № 3 (109). – С. 54-59. DOI : https://doi.org/10.32405/2308-8885-2023-1(107)-54-59
  3. Педагогічні можливості дистанційних технологій навчання у сучасних умовах / Н. М. Лупак, С. О. Ступеньков, В. В. Овчарук [та ін.] // Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)» : журнал. – Київ : Наукові перспективи, 2023. – Вип. – № 3 (17). – С. 346-359. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-3(17)-346-359
  4. Лупак Н. Технологія розширеного навчання у контексті євроінтеграції / Н. Лупак // Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми : матеріали Міжнародної науково-практичної міждисциплінарної конференції (м. Тернопіль, 11 травня 2023 року). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 124-127
  5. Moodle як основа системи дистанційного навчання та формування електронного освітнього середовища / Н. О. Зуєнко, Н. М. Лупак, Н. Л. Денисенко  [та ін.] // Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». Серія «Психологія». Серія «Медицина». – Київ, 2023. – Вип № 8(26). – С. 122-136
  6. Methods of developing management competencies of education workers in postgraduate education / A. Anosova, L. Levitina, N. Lupak [et al.] // AMAZONIA INVESTIGA. – Florencia : Editorial Primmate, 2023. – Vol.12, іssue 66. – P. 335-346. – URL.: https://www.webofscience.com
  7. Coaching technologies in socionomy specialists' professional self-development in supporting families with children having special needs / V. Syniakova, Z. Krupnyk, Y. Plisko [et al.] // EDUWEB-REVISTA DE TECNOLOGIA DE INFORMACION Y COMUNICACION EN EDUCACION. – CARABOBO : UNIV CARABOBO, 2023. – Vol. 17, іssue 3. – P. 111-123.  – URL.: https://www.webofscience.com

2022 рік

  1. Терещук Г. В. Технологія постановки запитань у контексті формування критичного мислення особистості: ментальний аспект / Г. В. Терещук, Н. М. Лупак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – № 1. – С. 6-16. – DOI : 10.25128/2415-3605.22.1.1
  2. Лупак Н. М. Україна і Росія на перехресті ментальних координат як проблема сучасного гуманітарного знання та освітнього дискурсу / Н. М. Лупак // Наукові інновації та передові технології. (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). – Київ, 2022. – № 6 (8). – С. 194–209. – DOI : https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-6(8)-194-209
  3. Simulation of Educational and Professional Training of Students / S.D. Rudyshyn, I. M. Koreneva, K. H. Yakushko [et al.] // Apuntes universitarios. – 2022. – Vol. 12, Issue 2. – P. 114–132. URL.: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000784951500007
  4. Student’s innovative competence as a priority direction of educational management / S. Kutsepal [et al]. // Revista Tempos e Espaços em Educação. – 2022. v. 15 (34). e17167. – P. 1-14. – DOI : http://dx.doi.org/10.20952/revtee.v15i34.17167

2021 рік

  1. Лупак Н. Дизайн інтермедіальної комунікації: досвід, творчі пошуки, рефлексії : ілюстративний навчальний матеріал для студ. мист. спец.. учителів мистецтв / Н. Лупак. – Тернопіль : Калашник Т. Б., 2021. – 54 с.
  2. Лупак Н. М. Інтермедіальні технології в системі інтегрованої мистецької освіти / Н. М. Лупак // Інтегральна система мистецької освіти: етнокультурний напрям розвитку здібностей творчої особистості : колективна монографія. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. – С. 150-171
  3. Лупак Н. М. Інтермедіальні технології як навчальна дисципліна у закладах вищої освіти / Н. М. Лупак // Topical issues of modern science, society and education : Proceedings of II International Scientific and Practical Conference (September 5-7, 2021). – Kharkiv : Sci-conf.com.ua, 2021. – P. 359-363
  4. Лупак Н. М. Техніка постановки запитань – інструмент педагогічної майстерності вчителя / Н. М. Лупак // International scientific innovations in human life : Proceedings of III International Scientific and Practical Conference (22-24 September 2021). – Manchester : Cognum Publishing House, 2021. – P. 191-196
  5. Терещук Г. Саморозвиток здобувача освіти в контексті синергетичного підходу та постнеокласичної освітньої парадигми / Г. Терещук, Н. Лупак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – № 2. – C. 13–20.

2020 рік

  1. Лупак Н. М. Інтермедіальна технологія формування комунікативної компетентності майбутніх учителів мистецтва: структурно-функціональна модель / Н. М. Лупак // International journal of innovative technologies in social science. – Warsaw : RS Global Sp. z O.O., 2020. – Vol. 1 (22). – P. 3-9.
  2. Лупак Н. М. Концепція інтермедіальної комунікативної діяльності у системі професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей / Н. М. Лупак // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Т. 3. – Вип. 69. – С. 15-20
  3. Лупак Н. М. Комунікативна діяльність майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у педагогічних університетах / Н. М. Лупак // Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 22 травня 2020 р. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 163–165.
  4. Лупак Н. М. Організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування інтермедіальної комунікативної діяльності майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти / Н. М. Лупак // Вектор современной педагогико-психологической науки в Украине и странах ЕС : коллективная монография. – Рига : Балтия Паблишинг, 2020. – С. 409-426
  5. Лупак Н. М. Сучасні вимоги до вчителя мистецтва / Н. М. Лупак // Мистецтво та освіта. – Київ, 2020. – № 3 (97). – С. 2-6
  6. Лупак Н. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів мистецтва: засади інтермедіальної технології : монографія / Н. М. Лупак. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 452 c.
  7. Creation of clusters and tools for improving the professional competence of future educators / N. M. Lupak, I. M. Kopotun, A. V. Hamza [et al.] // European Journal of Educational Research. – 2020. – Vol. 9, Issue 2. – P. 709–716. – URL. : https://www.scopus.com
  8. Pryshlіak O. Impact of intercultural educational space on the formation of intercultural competence of future teachers at a pedagogical higher education institution / O. Pryshlіak, V. Polishchuk, N. Lupak // Acta Paedagogica Vilnensia. – 2020. – Vol. 45. – P. 42–59. – URL. : https://www.scopus.com

2019 рік

  1. Лупак Н. М. Мистецька освіта в Україні: комунікативний аспект / Н. М. Лупак,  Б. О. Водяний  // Science Review. – 2019.– № 8(25). – P. 24-29.
  2. Пришляк О. Ю. Міжкультурна компетентність у навчанні іноземної мови / О. Ю. Пришляк, Н. М. Лупак // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. Педагогіка. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2019. – № 8 (40). – С. 185-200. – DOI : 10.24919/2413-2039.8/40.164457.
  3. Лупак, Н. М. Художня комунікація в площині мистецької освіти : теорія, практика, інновації : роль мистецької освіти як важливого чинника формування художнього пізнання майбутніх учителів мистецьких спеціальностей / Н. М. Лупак // Мистецтво та освіта. – 2019. – № 1. – С. 6–11.
  4. Lupak N. M. Communicative competence of future teachers of artistic disciplines : definition of concept / N. M. Lupac // Wschodnioeuropejskie czasopismo naukowe : east european scientific journal.  2019. – № 5 (45). – P. 5053.
  5. Лупак Н. М. Культурносеміотичний, медіатехнолгічний, комунікативний підходи у дослідженні поняття « інтермедіальність» / Н. М. Лупак // Science Review. – 2019. – № 6 (23), July. – P. 21–27.
  6. Лупак Н. М. Структура комунікативної компетентності майбухніх учителів мистецьких дисциплін : сучасний формат / Н. М. Лупак // Web of scholar : international academy journal. – 2019. – №4 (34), Арril. – P. 32–38.
  7. Pryshlyak O. Intercultural competence in foreign language teaching / O. Pryshlyak, N. Lupak // Людинознавчі студії. Педагогіка. 2019. Вип. 8. С. 185–200.
  8. Melnychuk I. Media communication in the system of higher education as a modern technological component of students’ vocational training / I. Melnychuk, N. Lupak, O. Pryshlіak, I. Bloshchynskyi  // Revista Ditemas Contempraneos: Educacion Politica y Valotes. 2019. Año: VII. Número: Edición Especial. Artículo no.:50. Período: Octubre. – P. 1-16
  9. Lupak N. M. Methodological approaches to the formation of communicative competence of future teachers of artistic disciplines // European Journal of Humanities and Social Sciences. – Vena : "East West" Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, 2019.  № 3. – P. 6065.

Ресурси ТНПУ

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Бібліотеки України

  Copyright Right 2015 ---. 

All Rights Reserved.

beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort seks hikayesi beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort izmit escort escort bayan istanbul escort esenyurt escort esenyurt escort porno izle beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort