Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка  щиро вдячна кандидату наук із соціальних комунікацій Фурманкевич Наталії Михайлівні за подаровану книгу.

Фурманкевич, Н. М.  Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України:соціологічні особливості, форми творення в Інтернеті : монографія / Н. М. Фурманкевич. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2013. – 174 с. – ISBN 978-966-07-2633-8

  На основі комплексного аналізу розкрито мовну своєрідність рекламного мовлення на телебаченні та радіо, виявлено механізми мовного впливу реклами на споживача. Досліджено емоційно-оцінне ставлення українського споживача до реклами на телебаченні, радіо- та в Інтернеті. Окреслено фактори комунікативної ефективності сучасної української теле-, радіо- та інтернет-реклами. У монографії з'ясовано основні техніки впливу та форми подачі реклами; досліджено мовотворчі засоби сучасної телереклами; проаналізовано мовні аспекти творення радіореклами, досліджено та виокремлено найбільш поширені рекламні носії в Інтернеті. Під час дослідження рекламного дискурсу враховано цілісність і взаємозв'язок усіх компонентів комунікативного процесу.
  Монографія призначена для фахівців у галузі соціальних комунікацій, філологів, соціологів, психологів, аспірантів, студентів, а також для всіх, хто цікавиться рекламною комунікацією в сучасних електронних мас-медіа України.

Додати коментар


Ресурси ТНПУ

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Світові бази даних

Наукометрія

Бібліотеки України

  Copyright Right 2015 ---. 

All Rights Reserved.

beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort seks hikayesi beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort izmit escort escort bayan istanbul escort esenyurt escort esenyurt escort porno izle beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort