 |
Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко, І. Д. Бех, Є. П. Голобородько [та ін.] – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2016. – Вип. 31. – 325 с.
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики загальноосвітніх навчально-виховних закладів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих начальних закладів І-ІІ і ІІІ-ІV рівнів акредитації висвітлюють теоретичні й прикладні аспекти модернізацї сучасної освіти. Упровадження висвітлених на сторінках збірника наукових праць матеріалів сприятиме вирішенню різноманітних проблем сучасної загальноосвітньої та професійної школи. Для науковців і педагогів-практиків загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, працівників інститутів післядипломної освіти.
|
 |
Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко, І. Д. Бех, Є. П. Голобородько [та ін.] – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2016. – Вип. 32. – 317 с.
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики загальноосвітніх навчально-виховних закладів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих начальних закладів І-ІІ і ІІІ-ІV рівнів акредитації висвітлюють теоретичні й прикладні аспекти модернізацї сучасної освіти. Упровадження висвітлених на сторінках збірника наукових праць матеріалів сприятиме вирішенню різноманітних проблем сучасної загальноосвітньої та професійної школи. Для науковців і педагогів-практиків загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, працівників інститутів післядипломної освіти.
|
 |
Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко, І. Д. Бех, Є. П. Голобородько [та ін.] – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2017. – Вип. 34. – 329 с.
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики загальноосвітніх навчально-виховних закладів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих начальних закладів І-ІІ і ІІІ-ІV рівнів акредитації висвітлюють теоретичні й прикладні аспекти модернізацї сучасної освіти. Упровадження висвітлених на сторінках збірника наукових праць матеріалів сприятиме вирішенню різноманітних проблем сучасної загальноосвітньої та професійної школи. Для науковців і педагогів-практиків загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, працівників інститутів післядипломної освіти.
|
 |
Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко, І. Д. Бех, Є. П. Голобородько [та ін.] – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2017. – Вип. 35. – 337 с.
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики загальноосвітніх навчально-виховних закладів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих начальних закладів І-ІІ і ІІІ-ІV рівнів акредитації висвітлюють теоретичні й прикладні аспекти модернізацї сучасної освіти. Упровадження висвітлених на сторінках збірника наукових праць матеріалів сприятиме вирішенню різноманітних проблем сучасної загальноосвітньої та професійної школи. Для науковців і педагогів-практиків загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, працівників інститутів післядипломної освіти.
|
 |
Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко, І. Д. Бех, Є. П. Голобородько [та ін.] – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2017. – Вип. 36. – 307 с.
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики загальноосвітніх навчально-виховних закладів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих начальних закладів І-ІІ і ІІІ-ІV рівнів акредитації висвітлюють теоретичні й прикладні аспекти модернізацї сучасної освіти. Упровадження висвітлених на сторінках збірника наукових праць матеріалів сприятиме вирішенню різноманітних проблем сучасної загальноосвітньої та професійної школи. Для науковців і педагогів-практиків загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, працівників інститутів післядипломної освіти.
|
 |
Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко, І. Д. Бех, Є. П. Голобородько [та ін.] – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2018. – Вип. 38. – 311 с.
У збірнику наукових праць відомі дослідники, педагоги-практики загальноосвітніх навчально-виховних закладів, професійно-технічних навчальних закладів, вищих начальних закладів І-ІІ і ІІІ-ІV рівнів акредитації висвітлюють теоретичні й прикладні аспекти модернізацї сучасної освіти. Упровадження висвітлених на сторінках збірника наукових праць матеріалів сприятиме вирішенню різноманітних проблем сучасної загальноосвітньої та професійної школи. Для науковців і педагогів-практиків загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, працівників інститутів післядипломної освіти.
|
 |
Солодовник А.О. Фізико-математична підготовка в морських навчальних закладах України (1944-2012рр.) : методичні рекомендації / А. О. Солодовник. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперерваної освіти», 2017. – 63 с.
У матеріалах методичних рекомендацій узагальнено результати дослідження розвитку фізико-математичної підготовки у морських навчальних закладах України у 1944-2012 рр. Метою видання є ознайомлення читачів зі структурою фізико-математичної підготовки курсантів морських навчальних закладів, провідними тенденціями її розвитку у досліджуваний період та загострення уваги на питанні реактуалізації історико-педагогічного досвіду її організації в умовах імплементації міжнародних стандартів і вимог до професійної підготовки фахівців морської галузі. Матеріали методичних рекомендацій призначені для викладачів фізико-математичних дисциплін.
|