Наукова бібліотека ТНПУ ім В. Гнатюка висловлює щиру подяку аспіранту кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту Херсонського державного університету, викладачу кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та безпеки життєдіяльності Первомайської філії Національного університету кораблебудування ім. Адмірала Макарова Марії Вікторівні Сотер за подаровані книги.
 |
Сотер М. В. Іноземна мова як засіб професійної міжкультурної комунікації: навчально-методичний посібник для студентів технічних спеціальностей / М. В. Сотер. – Миколаїв : Іліон, 2018. – 212 с.
Навчально-методичний посібник присвячений актуальній проблемі - вивченню іноземної мови як засобу професійної міжкультурної комунікації. Інформативна наповненість теоретичного та практичного матеріалу посібника сприяє усвідомленню майбутніми фахівцями міжкультурної різноманітності світу з метою ефективного вирішення професійних задач з урахуванням поваги до інших культур, їх традицій, ділового співробітництва, толерантності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії та емпатії. Для студентів технічних спеціальностей і фахівців морського флоту.
|
 |
Теоретичні та практичні аспекти імплементації змішаного навчання у процесі підготовки фахівців із іноземних мов: монографія / редкол.: Н. М. Абабілова, В. В. Баркасі, О. М. Волченко [та ін.]. – Миколаїв : Іліон, 2018. – 228 с.
У монографії аналізується потенціал та можливості імплементації методики змішаного навчання як дидактичного засобу реалізації переходу з традиційної моделі навчання до залучення електронних середовищ та ресурсів. Автори розкривають сутність змішаного навчання, історію виникнення методики та представляють результати її імплементації у навчально-виховному процесі підготовки майбутніх фахівців іноземних мов. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрам та викладачам вищих навчальних закладів.
|