Довідково-бібліографічний відділ
Рекомендаційний список літератури на тему:

«Наука і освіта: складові інноваційного розвитку України»
(до Дня науки)

1. Амоша, О.  Підгрунтя інноваційного розвитку : проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти / О. Амоша, А. Землянкін, Г. Моісеєв // Вісник Національної Академії наук України. – 2006. – № 10. – С. 3–16.

2. Андрущенко, В.  "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко // Рідна школа. – 2012. – № 4/5. – С. 13–18.

3. Антонюк, Т.  Болонський процес як прояв інтеграційних процесів у сфері вищої освіти України / Тетяна Антонюк // Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації : матеріали VІІІ Всеукр. наук. конф., 15 листоп. 2012 р. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – С. 54–56. – Бібліогр. в кінці ст.

4. Басок, Б. И.  Некоторые вопросы комерциализации научных разработок академических институтов / Б. И. Басок, И. К. Лечуга // Наука та інновації. – 2011. – № 4. – С. 66–70.

5. Бєляєв, Ю.  Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв // Вища школа. – 2010. – № 7/8. – С. 18–22.

6. Биков, В. Ю.  Сучасні тенденції інноваційного розвитку інформаційно-освітнього середовища систем відкритої освіти / В. Ю. Биков // Педагогічна і психологічна науки в Україні : до 20-річчя НАПН України : [в 5 т.] / НАПН України ; редкол.:

7. О. І. Ляшенко, О. Я. Савченко, Н. М. Бібік [та ін.]. – К. : Пед. думка, 2012. – Т. 3 : Загальна середня освіта. – С. 277–291. – Бібліогр. в кінці ст.

8. Бобров, В. Я.  Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України / В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова // Проблеми освіти. – К. : Наук.-метод. центр вищої освіти, 2005. – Вип. 42. – С. 11–19.

9. Бойко, А.  Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко // Вища освіта України. – 2009. – № 2. – С. 44–49.

10. Будак, В.  Якість педагогічної освіти – умова сталого інноваційного розвитку держави / Валерій Будак // Педагогічна майстерність академіка Івана Зязюна : [зб. наук. пр.] / редкол.: Н. Г. Ничкало, О. М. Боровік, С. У. Гончаренко [та ін.]. – К. : Богданова А. М., 2013. – С. 98–104. – Бібліогр. в кінці ст.

11. Бутівщенко, С. В.  Державне управління вищої освіти як фактор впливу на інноваційний розвиток в соціокультурній та економічній сферах України / С. В. Бутівщенко // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / [редкол.: О. А. Удод, С. В. Кириленко, Ю. В. Ївженко [та ін.]. – К. : ІІТЗО, 2010. – Вип. 65. – С. 102–107.

12. Вакарчук, І.  Університетська наука – гарант високоінтелектуального і високотехнологічного майбутнього України / І. Вакарчук // Освіта. – 2009. – № 19/20. – С. 5.

13. Ващенко, Л. М.  Теорія інноваційного розвитку освіти / Л. М. Ващенко // Інноваційна модель організації навчального процесу в інститутах післядипломної педагогічної освіти : науково-методичний посібник / Л. М. Ващенко, А. І. Чміль, В. Ф. Паламарчук, Л. А. Гаєвська ; [за наук. ред. Л. М. Ващенко}. – К. : Пед. думка, 2012. – С. 11–19.

14. Віднічук, М. А.  Нові форми впровадження і поширення педагогічного досвіду як важлива умова створення інноваційного освітнього середовища / М. А. Віднічук, Н. А. Мельник // Управління школою. – 2012. – № 34/36. – С. 87–93. – Бібліогр. в кінці ст.

15. Войтенко, Г.  Інноваційний розвиток сільської школи / Григорій Войтенко // Директор школи. Шкільний світ. – 2013. – № 18. – С. 46–49.

16. Воробієнко, П. П.  Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі відкритої освіти: досвід упровадження / П. П. Воробієнко // Педагогічна і психологічна науки в Україні : до 20-річчя НАПН України : [в 5 т.] / НАПН України ; редкол.: О. І. Ляшенко, О. Я. Савченко, Н. М. Бібік [та ін.]. – К. : Пед. думка, 2012. – Т. 3 : Загальна середня освіта. – С. 291–303. – Бібліогр. в кінці ст.

17. Гриневич, Л.  Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Лілія Гриневич // Рідна школа. – 2014. – № 11. – С. 8–13. – Бібліогр. в кінці ст.

18. Гриньов, Б. В.  Інноваційні можливості в академічних установах / Б. В. Гриньов, П. О. Стадник // Наука та інновації. – 2008. – № 5. – С. 75–80.

19. Данилишин, Б.  Економічні вектори освітнього простору / Б. Куценко, В. Данилишин // Вісник Національної Академії наук України. – 2010. – № 6. – С. 3–13.

20. Драч, І. І.  Інноваційний потенціал закладів ППО / І. І. Драч // Інноваційна модель організації навчального процесу в інститутах післядипломної педагогічної освіти : науково-методичний посібник / Л. М. Ващенко, А. І. Чміль, В. Ф. Паламарчук, Л. А. Гаєвська ; [за наук. ред. Л. М. Ващенко]. – К. : Пед. думка, 2012. – С. 27–30.

21. Євтух, М.  Наукові напрацювання мають інтегруватись з інноваційною діяльністю університетів / Микола Євтух // Педагогічна газета. – 2015. – № 1. – С. 5.

22. Євтух, О.  Освіта і наука: час еволюції / О. Євтух // Вісник Національної Академії наук України. – 2010. – № 9. – С. 3–11.

23. Євтушевський, В. А.  Управління інноваційним розвитком у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України / В. А. Євтушевський // Проблеми освіти : наук. зб. / редкол.: І. О. Вакарчук [та ін.]. – К. : ІІТЗО МОН України, 2008. – Вип. 54, cпецвип. 2. – С. 13–19.

24. Жукова, А.  Умови функціонування та розвитку інноваційного освітнього середовища / Алла Жукова // Директор школи. Шкільний світ. – 2013. – № 2. – С. 5–18. – Бібліогр. в кінці ст.

25. Жукова, А. Г.  Моделювання інноваційного розвитку навчального середовища гімназії : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 – «Теорія навчання» / Жукова Алла Георгіївна ; Ін-т педагогіки НАПН України. – К., 2013. – 23 с.

26. Журавльова, Л. Л.  Система "Учень – техніка – середовище" в інноваційному розвитку освіти / Л. Л. Журавльова // Світ виховання. – 2012. – № 1. – С. 7–18. – Бібліогр. в кінці ст.

27. Калініна, Л.  Стратегія інноваційного розвитку позашкільного навчального закладу / Людмила Калініна // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2012. – № 2. – С. 76–82. – Бібліогр. в кінці ст.

28. Каразія, І.  Школа-місто в умовах інноваційного розвитку регіональної освіти / І. Каразія // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2010. – № 4. – С. 62–67.

29. Келембет, Л.  Модель інноваційного розвитку сільської школи : регіональний аспект / Людмила Келембет // Сучасна школа України. Шкільний світ. – 2013. – № 8. – С. 22–25. – Бібліогр. в кінці ст.

30. Кириленко, С.  Інноваційний потенціал педагога / Світлана Кириленко // Завуч. Шкільний світ. – 2012. – № 5. – С. 25–28.

31. Кириленко, С.  Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Світлана Кириленко // Рідна школа. – 2014. – № 10. – С. 19–24. – Бібліогр. в кінці ст.

32. Кольченко, Л.  Система інноваційного розвитку в ліцеї / Лариса Кольченко // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2013. – № 2. – С. 21–22.

33. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект / підгот.: Г. Д. Щекатунова, А. Д. Цимбалару, О. І. Красота, Д. О. Пузіков, К. В. Гораш // Рідна школа. – 2011. – № 6. – С. 28–38. – Бібліогр. в кінці ст.

34. Корсак, К.  Науки у ХХІ столітті – засіб забезпечення стійкого розвитку / К. Корсак // Науковий світ + Атестаційний вісник. – 2005. – № 11. – С. 8–10.

35. Кремень, В.  Інноваційність і освіта / Василь Кремень // Рідна школа. – 2012. – № 4/5. – С. 7–12.

36. Кремень, В. Г.  Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. – 2013. – № 2. – С. 5–13.

37. Кузьменко, В. В.  Інтегративні процеси в розвитку освіти / В. В. Кузьменко / Педагогічні науки : збірник наукових праць / редкол.: Є. С. Барбіна, В. Л. Федяєва, В. В. Кузьменко [та ін.]. – Херсон : ХДУ, 2002. – Вип. 32, ч. 1. – С. 64–67.

38. Мазоха, Д.  Феномен європейської інтеграції педагогічної освіти / Д. Мазоха // Вища освіта України. – 2005. – № 2. – С. 82–87.

39. Мачулін, В.  ВАК України в контексті Болонського процесу / В. Мачулін, Р. Бойко, Л. Шкляр // Вища школа. – 2005. – № 4. – С. 26–32.

40. Мельник, Л.  Формування економіки знань, або принципи організації майбутнього / Л. Мельник // Вісник Національної Академії наук України. – 2010. – № 6. – С. 19–28.

41. Монаєнко, А.  Нормативно-правова база розвитку освіти та науки в Україні / А. Монаєнко // Право України. – 2007. – № 10. – С. 76–78.

42. Мосякіна, Н. Т.  INTEL ISEF – міжнародний та вітчизняний досвід інтеграції освіти та науки / Н. Т. Мосякіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2010. – № 6. – С. 38–40.

43. Найдьонов, І.  Болонський процес: культурологічні парадигми / І. Найдьонов / Освіта і управління. – 2004. – № 2. – С. 60–66.

44. Ніколаєнко, С.  Реформування системи освіти України в контексті світових інтеграційних процесів / С. Ніколаєнко // Пам'ять століть. – 2005. – № 3/4. – С. 4–12.

45. Огнев'юк, В.  Університетська освіта України в контексті перспектив європейської інтеграції / В. Огнев'юк // Віче. – 2010. – № 20. – С. 16–20.

46. Олійник, А.  Поняття й реальність процесу інноваційного розвитку освіти в Україні у контексті Болонських декларацій / А. Олійник // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – С. 42–49.

47. Перехейда, О.  Аналітична діяльність як засіб управління інноваційними процесами в школі / Олександр Перехейда // Директор школи. Шкільний світ. – 2012. – № 11. – С. 13–36.

48. Пікельна, В. С.  Інтеграція вищої освіти України у Європейське співтовариство / В. С. Пікельна // Історія – колиска освіти : педагогічні нариси : навч. посіб. / В. С. Пікельна. – Дніпропетровськ : Дніпрокнига, 2005. – С. 214–229. – Бібліогр. в кінці ст.

49. Поліщук, В. А.  Інтеграція науки і вищої освіти як базова складова Болонського процесу / В. А. Поліщук // Шляхи модернізації вищої освіти в контексті євроінтеграції : матеріали регіон. наук.-практ. семінару, 20–21 трав. 2008 р. / за заг. ред. Г. В. Терещука. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – С. 126–127.

50. Поліщук, В. Б.  Державна науково-технічна політика у сфері програмного забезпечення в освіті і науці / В. Б. Поліщук // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2009. – № 4. – С. 45–49.

51. Програма розвитку освіти в Україні на 2005–2010 роки : проект // Вища школа. – 2005. – № 3. – С. 76–104.

52. Пузіков, Д.  Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Дмитро Пузіков // Рідна школа. – 2014. – № 10. – С. 32–36. – Бібліогр. в кінці ст.

53. Пуліна, А. А.  Педагогічне проектування як методологічна основа інноваційного розвитку школи / А. А. Пуліна // Управління школою. – 2011. – № 25/27. – С. 24–33. – Бібліогр.: с. 32–33.

54. Розвиток науки в університетах – ключовий фактор побудови в Україні суспільства, заснованого на знаннях : доповідь міністра освіти і науки України С. М. Ніколаєнка // Вісник Національної Академії наук України. – 2007. – № 11. – С. 21–25.

55. Роман, Ю.  Інноваційний розвиток ЗНЗ / Юлія Роман // Директор школи. Шкільний світ. – 2014. – № 7. – С. 4–8.

56. Сафонова, Н.  Наукова діяльність вищих навчальних закладів України у 90-ті рр. ХХ – на поч. ХХI ст. : матеріали Круглого столу "Болонський процес: інтеграція країн Центральної та Східної Європи в єдиний освітній простір" / Н. Сафонова // Університет. – 2006. – № 1. – С. 75–81.

57. Свідзінський, А.  Про освіту та науку в Україні / А. Свідзінський // Розбудова держави. – 2005. – № 5/8. – С. 6–38.

58. Серебрянський, С.  Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір / Святослав Серебрянський // Вища школа. – 2013. – № 4. – С. 7–14.

59. Скубашевська, О.  Інноваційний розвиток освіти / О. Скубашевська // Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технологія / [редкол.: В. П. Андрущенко, В. П. Кравець, Б. Б. Буяк [та ін.]. – К. : [Гнозис], 2009. – С. 130–131. – Бібліогр. в кінці ст.

60. Співробітництво НАН України з університетами: стан і перспективи : доповідь віце-президента НАН України акад. України В.Д. Походенка // Вісник Національної Академії наук України. – 2007. – № 11. – С. 18–21.

61. Структура організації державного управління науково-технологічним та інноваційним розвитком України : проект // Наука та інновації. – 2005. – № 2. – С. 6–9.

62. Суліма, Є.  Інноваційно-інформаційний розвиток освіти – якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи / Є. Суліма // Рідна школа. – 2010. – № 9. – С. 3–8.

63. Топоренко, О.  Полікультурна освіта, як вимога євроінтеграційних процесів в Україні / Олександр Топоренко // Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації : матеріали VІІІ Всеукр. наук. конф., 15 листоп. 2012 р. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – С. 56–60. – Бібліогр. в кінці ст.

64. Федулова, Л.  Вища освіта в національній інноваційній системі / Л. Федулова // Вища освіта України. – 2008. – № 1. – С. 9–17.

65. Федулова, Л. І.  Підходи до формування дієвої інноваційної стратегії України / Л. І. Федулова, І. А. Шовкун // Наука та інновації. – 2009. – № 3. – С. 5–15.

66. Чернуха, Н. М.  До питань інтеграції в сучасній освіті / Н. М. Чернуха // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2012. – № 3. – С. 27–31. – Бібліогр. в кінці ст.

67. Шульгіна, Л.  Завдання вищої освіти у контексті потреб інноваційно-інтелектуального суспільства / Л. Шульгіна // Наука та інновації. – 2009. – № 4. – С. 90–91.

68. Щекатунова, Г.  Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Ганна Щекатунова // Рідна школа. – 2012. – № 6. – С. 19–26. – Бібліогр. в кінці ст.

69. Щекатунова, Г.  Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу – вимога сьогодення / Г. Щекатунова // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – № 1. – С. 40–46. – Бібліогр. в кінці ст.

70. Щекатунова, Г. Д.  Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. – 2012. – № 3. – С. 40–48. – Бібліогр. в кінці ст.

Список підготувала
Беновська І. В. (70 дж.)
травень 2015

Add comment


ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks