«Моє покликання – педагог»

(до 60-річчя з дня народження Надії Романівни Балик, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри інформатики та методики її навчання)

 

Балик Надія Романівна – доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.

У 1986 році закінчила з відзнакою Тернопільський державний педагогічний інститут імені Я. Галана (ТДПІ) за спеціальністю «Математика та фізика». 

1989 – 1998 – асистент кафедри інформатики та методики її навчання ТДПІ.

У 1995 році захистила кандидатську дисертацію (м. Київ, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова) та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – Теорія та методика навчання (Інформатика). 

У 1998 році отримала звання доцента кафедри інформатики та методики її навчання.

1998 – 2009 – доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.

2009 – 2021 – завідувач кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.

2021 – по даний час – доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.

 

Сфера наукових інтересів

 

STEM. 3D technology. Artificial Intelligence. Virtual Reality. Design Thinking. Life Long Learning.

Керівник наукових проектів: Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling (DeDiMaMo), CPEA-ST-2019/10067 (Україна – Норвегія); Smart-університет» як особистісно-орієнтована модель ВНЗ XXI століття; Впровадження технологій електронного навчання у вищих та середніх закладах освіти, № держреєстрації – 0111U004875; автор ідеї та керівник проекту «Друге життя замків Тернопілля» (Технології 3D-друку та 3D моделювання).

Науковий керівник STEM-центру фізико-математичного факультету ТНПУ імені Володимира Гнатюка. Один із співавторів магістерського освітнього стартапу «Зроби місто кращим», магістерських тренінгів та курсів з розвитку цифрових компетентностей. Член журі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій. Консультант з питань розвитку навчальних закладів і персоналу системи освіти у галузі цифрових технологій.

З 04.11.2019 р. по 05.06.2020 р. проходила стажування у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, кафедра інформаційних технологій та програмування. Тема стажування: «Професійний саморозвиток та сучасні цифрові технології навчання у контексті функціонування системи управління якістю у ЗВО».

З 08.09.2014 р. по 30.06.2015 р., University of Bielsko-Biala, Department of Computer Science (Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej, Polska). Тема стажування: «Європейські рамки цифрових компетентностей». Досвід викладання у ВНЗ Польщі.

Отримані сертифікати про проходження курсів на міжнародній онлайн платформі дистанційної освіти Coursera: Introduction to Structured Query Language (SQL), University of Michigan; Machine Learning for All, University of London; Introduction to Virtual Reality, University of London; Blended Learning: Personalizing Education for Students, Sillicon Schools, Clayton Christensen Institute; Digital Transformation, University of Virginia; Design Thinking for the Greater Good: Innovation in the Social Sector, University of Virginia; The Science of Well-Being, Yale University.

 

Інформаційно-бібліографічний відділ

Інформаційний список літератури

 

  1. Балик Н. Р. Методика вивчення експертних систем у курсі інформатики та обчислювальної техніки : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.02 – методика викладання інформатики / Надія Романівна Балик ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 1995. – 24 с.
  2. Балик Н. Р. Методика вивчення експертних систем у курсі інформатики та обчислювальної техніки : дис... канд. пед. наук : 13.00.02 – методика викладання інформатики / Надія Романівна Балик ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 1995. – 152 с.

***

  1. Вибрані питання комп'ютерного моделювання процесів і явищ : колективна монографія / Н. Р. Балик, О. В. Барна, Я. П. Василенко [та ін.] ; за ред. Н. Р. Балик. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2022. – 272 с.
  2. Використання технології Веб 2.0 у навчальному процесі : навчальний посібник / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер, П. М. Маланюк. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. – 78 с.
  3. Використання технології Веб 2.0 у навчальному процесі / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер, П. М. Маланюк. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. – 78 с.
  4. Проєкти Нової української школи: синергія інтеграції та цифровізації : навчально-методичний посібник / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – 70 с.
  5. Технології Веб 2.0 в освіті : навчальний посібник [для студ. вищ. пед. навч. закл.] / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2011. – 128 с.
  6. PHP : методичні рекомендації для проведення практики з Web-програмування / Н. Р. Балик, В. П. Олексюк, В. І. Мандзюк. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. – 56 с.

 ***

  1. Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Молодий вчений, 2017. – Т 4. – С. 347–350.
  2. Бізнес-аналітика та середовище MICROSOFT POWER BI / Н. Р. Балик, М. Б. Хортик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної ітернет-конференції, Тернопіль, 8 квітня / Ченстоховський політехнічний ун-т, Опольський політехнічний ун-т, Жешувський ун-т. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 8–11. – Бібліогр. в кінці ст.
  3. Веб-сервіс планування робіт з використанням мережевого графа / І. Грод, Н. Балик, Я. Василенко [та ін.] // Фізико-математична освіта : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022. – Т. 34, n. 2. – С. 18–24.
  4. Вивчення елементів штучного інтелекту у ЗЗСО / А. О. Кривоніжка, Н. Р.  Балик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 212–213.
  5. Використання відео в освітньому процесі / Н. Р. Балик, Н. М. Янишин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – № 3. – С. 169–172.
  6. Використання додатків доповненої реальності в освітніх STEM-проектах / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7–8 листопада 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – № 4. – С. 23–25.
  7. Використання кейс-уроків у процесі впровадження STEM-освіти у середніх загальноосвітніх школах України / Балик Надія Романівна, Шпортак Уляна Володимирівна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю, 9–10 листопада 2017 р. / МОН України, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т модернізації змісту освіти, Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Харківська гуманітарно-педагогічна академія, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної пед. освіти. – Тернопіль : [Осадца Ю. В.], 2017. – Вип. 1. – С. 19–23. – Бібліогр. наприкінці ст.
  8. Використання соціальних сервісів WEB 2.0 в галузі вузівської та післявузівської педагогічної освіти з інформатики / Н. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2008. – № 7. – С. 88–90. 
  9. Візуальна аналітика: як будувати та читати дашборди / Н. Р. Балик, М. Б. Хортик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11–12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 10–13.
  10. Впровадження STEM-освіти у педагогічному університеті / Балик Надія Романівна, Барна Ольга Василівна, Шмигер Галина Петрівна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю, 9–10 листопада 2017 р. / МОН України, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т модернізації змісту освіти, Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Харківська гуманітарно-педагогічна академія, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної пед. освіти. – Тернопіль : [Осадца Ю. В.], 2017. – Вип. 1. – С. 11–18. – Бібліогр. наприкінці ст.
  11. Деякі аспекти вивчення елементів машинного навчання / І. О. Бомок, Н. Р. Балик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 10–16.
  12. Деякі аспекти розробки та використання електронних підручників у навчальному процесі / Н. Балик, С. Мартинюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2002. – № 6. – С. 154–155.
  13. Деякі аспекти розробки шкільного електронного навчального курсу "Інформатика" за допомогою системи MOODLE / Н. Балик, С. Мартинюк, В. Олексюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2008. – № 7. – C. 23–30.
  14. Екологія дистанційного навчання: нові можливості / Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Тернопіль, 12–13 листопада / Ченстоховський політехнічний ун-т, Опольський політехнічний ун-т, Жешувський ун-т. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – C. 102–105. – Бібліогр. в кінці ст.
  15. Застосування технології візуалізації освітнього контенту у контексті кризової ситуації / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 58–61.
  16. Застосування технологій віртуальної та доповненої реальності у природничо-математичній освіті / Н. М. Янишин, Н. Р. Балик // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7–8 листопада 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – № 4. – С. 59–61.
  17. Кейс як один із методів підготовки майбутніх учителів до реалізації інтегрованого підходу в освіті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер, О. В. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 20–21 травня, 2019 р., м. Тернопіль / редкол.: А. В. Степанюк, С. В. Мохун, О. М. Федчишин [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. – С. 209–12. – Бібліогр. в кінці ст.
  18. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2016. – № 2. – С. 10–14. – Бібліогр. в кінці ст.
  19. Модель цифрової підготовки майбутніх учителів у контексті формування підприємницької компетентності / Н. Р. Балик, Г. П.  Шмигер // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – № 3. – С. 95–98.
  20. Наскрізний підхід у формуванні цифрової компетентності майбутніх педагогів / О. В. Барна, Н. Р. Балик, Г.  П. Шмигер // Професійна компетентність учителя нової української школи: формування, розвиток та удосконалення: матеріали міжнародної науково-практичної інтернетконференції (22 травня 2020 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 85–87.
  21. Нові інформаційні технології в школі / Н. Р. Балик // Гімназії і ліцеї: минуле, сучасне, майбутнє. – 1991. – Ч. 1 : Традиції і досвід. – С. 76–78.
  22. Освітній STEM-проєкт "штучний інтелект" / Н. Р. Балик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Тернопіль, 8 квітня / Ченстоховський політехнічний ун-т, Опольський політехнічний ун-т, Жешувський ун-т. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 32–34. – Біюліогр. в кінці ст.
  23. Освітня роль гри MINECRAFT у геймифікації навчання / Н. Р. Балик, С. О. Лещук // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Тернопіль, 8 квітня / Ченстоховський політехнічний ун-т, Опольський політехнічний ун-т, Жешувський ун-т. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 34–36. – Бібліогр. в кінці ст.
  24. Особливості реалізації steam навчання / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11–12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім В. Гнатюка, 2021. – С. 237–240.
  25. Особливості реалізації STEM освіти у STEM-центрі ТНПУ імені В. Гнатюка / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Тернопіль, 8 квітня / Ченстоховський політехнічний ун-т, Опольський політехнічний ун-т, Жешувський ун-т. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 36–39. – Бібліогр. в кінці ст.
  26. Особливості розробки завдань для дистанційних курсів / М. П. Карпінський, Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 47–50.
  27. Педагогічні можливості технології WEB 2.0 у процесі навчання інформатики студентів фізико-математичних спеціальностей / Н. Р. Балик // Теоретичні та прикладні аспекти використання інформаційних технологій у системі університетської освіти. – 2008. – С. 21–25.
  28. Підходи та особливості сучасної stem-освіти / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Физико-математическое образование. – 2017. – № 2 (12).
  29. Планування уроків інформатики : використання методів активного навчання / Н. Балик // Інформатика. – 2008. – № 20. – С. 12–23.
  30. Про використання цифрових технологій в навчанні студентів різних спеціальностей / Н. Р. Балик, О. В. Барна, І. М. Грод // Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації : збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції. – Київ, 2021. – С. 47–50.
  31. Програма INTEL "Навчання для майбутнього" як один із напрямів підготовки майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2010. – № 6. – С. 20–23.
  32. Програмні засоби для моделювання різних явищ навколишнього світу / Ю. В. Роговченко, І. М.  Грод, Н. Р. Балик, Я. П. Василенко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 138–141.
  33. Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot / Н. Р. Балик, Б. Б. Буяк, В. Ю. Габрусєв // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (Одеса, 25–26 березня 2021 р.). – Одеса : Видавництво ОНАХТ, 2021. – С. 46–49.
  34. Розвиток цифрового інтелекту. 8 цифрових навичок, необхідних кожній дитині / Т. Т. Павловска, Н. Р. Балик // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 135–138.
  35. Розробка eлeктронного навчального курсу «основи безпеки інформаційних технологій» / Т. Т. Кавка, Н. Р. Балик // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7–8 листопада 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – № 4. – С. 105–107.
  36. Середовище python як інструмент для вивчення та реалізації машинного навчання / І. О. Бомок, Н. Р. Балик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10–11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 10–12.
  37. Система доцільно дібраних ігрових вправ для проведення тренінгу "INTEL a навчання для майбутнього" / Н. Балик, В. Галан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2007. – № 6. – С. 181–188.
  38. STEM-освіта в контексті підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Надія Балик, Галина Шмигер // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2021. – № 2. – С. 67–74. – Бібліогр. в кінці ст.
  39. Структурування знань за допомогою сервісів WEB 2.0 : побудова "карт знань" і розробка електронних навч. Курсів / Н. Балик // Інформатика. Шкільний світ. – 2008. – № 41. – С. 14–22.
  40. Технологія змішаного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами хіміко-біологічних факультетів педагогічних університетів / Н. Балик, Г. Шмигер // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2011. – № 1. – С. 9–17. – Бібліогр. в кінці ст.
  41. Формування інформаційно-освітнього простору курсу "СІТ в навчальному процесі" для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій Веб 2.0 / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2010. – № 1. – С. 140–146.
  42. Формування наукової грамотності у контексті STEM-освіти як виклик часу / Н. Р. Балик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10–11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 35–37.
  43. Формування STEM-компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів до впровадження STEM-освіти / Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна, Василенко Ярослав Пилипович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю, 9–10 листопада 2017 р. / МОН України, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т модернізації змісту освіти, Ін-т інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Харківська гуманітарно-педагогічна академія, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної пед. освіти. – Тернопіль : [Осадца Ю. В.], 2017. – Вип. 1. – С. 15–18. – Бібліогр. наприкінці ст.
  44. Цифрова освітянська спроможність щодо захисту конфіденційної інформації та конфіденційних даних / Т. Т. Павловска, Н. Р. Балик // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (12–13 листопада 2020 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 81–84.
  45. Цифрові сервіси для використання штучного інтелекту у ЗЗСО / А. О. Кривоніжка, Н. Р. Балик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10–11 листопада, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – C. 44–46.
  46.  About the technology of augmented reality objects creating in physical space / N. Balyk, I. Grod, Ya. Vasylenko [et al.] // Інтелектуальні системи прийняття рішень і проблеми обчислювального інтелекту. – ISDMCI'2020 : матеріали міжнародної наукової конференції (25–29 травня 2020 р., с. Залізний порт). – Херсон : Вишемирський В. С., 2020. – С. 7–9.
  47. Design of approaches to the development of teacher’s digital competencies in the process of their lifelong learning / N. Balyk, Ya. Vasylenko, G. Shmyger [et al.] // ICT in education, research and industrial applications : proceedings of the 15th International conference (June 12–15, 2019). – Kherson, 2019. – Vol. 2. – P. 204–219.  – URL. :https://www.scopus.com
  48. Design of educational environment for teachers’ professional training / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko, V. Oleksiuk // SHS Web of Conferences : the International conference on history, theory and methodology of learning (ICHTML 2020) (Kryvyi Rih, Ukraine, May 13–15, 2020). – France: EDP Sciences, 2020. – Vol. 75. – P. 1–8.
  49. Development a computer network user support tool / N. Balyk, V. Oleksiuk, A. Halas // Computer science and software engineering proceedings of the 2nd Student Workshop,CS&SE@SW 2019 ( Kryvyi Rih, Ukraine, November 29, 2019). – CEUR Workshop Proceedings, 2020. – Vol. 2546. – P. 159–170.
  50. Developing a Mini Smart House model / N. Balyk, S. Leshchuk, D. Yatsenyak // Computer science and software engineering proceedings of the 2nd Student Workshop,CS&SE@SW 2019 ( Kryvyi Rih, Ukraine, November 29, 2019). – CEUR Workshop Proceedings, 2020. – Vol. 2546. – P. 198–212.
  51. Designing of virtual cloud labs for the learning CISCO cybersecurity operations course / N. Balyk, Ya. Vasylenko, G. Shmyger [et al.] // ICT in education, research, and industrial applications : proceedings of the 15th International conference, ICTERI 2019 (june 12–15, 2019). – Kherson, 2019. – Vol. 2. – P. 960–967. – URL. : https://www.scopus.com
  52. Digital Educational Environment of Teachers’ Professional Training in Pedagogical University / N. R. Balyk, G. P. Shmyger, Y. Ph. Vasylenko, V. P. Oleksiuk // AET 2020: proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (Kyiv, november 12–13, 2020). – 2020. – Vol. 1. – P. 154–166.
  53. Cloud Labs as a Tool for Learning Cisco CyberSecurity Operations and DevNet Associate Fundamentals Courses / N. R. Balyk, Y. Ph. Vasylenko, V. P. Oleksiuk [et al.] // AET 2020: proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (Kyiv, november 12–13, 2020). – 2020. – Vol. 1. – P. 308–318.
  54. Network graph using in works planning task / N. R. Balyk, I. M. Grod, S. V. Martinyuk [et al.] // Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: матеріали міжнар. наук. конф. (29–30 травня 2020 р.). – Київ : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2020. – С. 28–132.
  55. Project-based learning in a computer modelling course / N. Balyk, I. Grod, Y. Vasylenko, V. Oleksiuk [et al.] // Journal of Physics : Conference Series : XII International Conference on Mathematics, Science and Technology Education (ICon-MaSTEd 2020) 15–17 October 2020. – 2021. – Т. 1840. – P. 1–12. – URL.: https://www.scopus.com
  56. Some experience in maintenance of an academic cloud / V. P. Oleksiuk, O. R. Oleksiuk, O. M. Spirin, N. R. Balyka, Y. P. Vasylenko // CEUR Workshop Proceedings : 8th Workshop on Cloud Technologies in Education, CTE 2020, 18 December 2020. – 2020. – Vol. 2879. – P. 165–178. – URL. : https://www.scopus.com
  57. STEM-approach to the transformation of pedagogical education / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko [et al.] // E-learning: E-learning and STEM Education : monograph. – Katowice ; Cieszyn, 2019. –Vol. 11. – P. 109–123. – URL.: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000570679500008
  58. STEM centre as a factor in the development of formal and non-formal STEM education / N. R. Balyk et al // Journal of Physics : XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education. Conference Seriesn. – 2022. – № 2288. – P. 1–16. – URL.: https://www.scopus.com
  59. Study of augmented and virtual reality technology in the pedagogical university / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko [et al.] // E-learning : innovative educational technologies, tools and methods for E-learning : monograph. – Katowice ; Cieszyn : University of Silesia. 2020. – Vol. 12. – P. 110–123. – URL.: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000817998300025
  60. The blended methodology of learning computer networks: cloud-based approach / O. Spirin, V. Oleksiuk, N. Balyk [et al.] // ICT in education, research and industrial applications : proceedings of the 15th International conference (June 12–15, 2019). – Kherson, 2019. –Vol. 2. – P. 68–80. – URL. : https://www.scopus.com
  61. The Digital Capabilities Model of University Teachers in the Educational Activities Context / N. Balyk, Ya. Vasylenko, G. Shmyger, V. Oleksiuk, O. Barna // ICT in Education, Research and Industrial Applications : Proceedings of the 16th International Conference, ICTERI 2020. Volume II: Workshops (Kharkiv, Ukraine, October 06–10). – CEUR-WS, 2020. – Vol. 2732. – P. 1097–1112. – URL. : https://www.scopus.com
  62. The Methodology of Using Augmented Reality Technology in the Training of Future Computer Science Teachers / N. Balyk, I. Grod, Y. Vasylenko, G. Shmyger, V. Oleksiuk // International Journal of Research in E-learning. – Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2021. – Vol. 7 (1). – P. 1–20.
  63. The Technological Aspect of the SMART-TNPU Ecosystem / H. R. Henseruk, B. B. Buyak, H. I. Falfushynska [et al.] // CEUR Workshop Proceedings : main Conference, PhD Symposium, Posters and Demonstrations (September 28 October 2, 2021, Kherson, Ukraine). – 2021. – Vol. I. – P. 1–10. – URL.: https://www.scopus.com
  64. The Didactic Aspects of Blended Learning in Higher Educational Institutions During the Pandemic / N. Balyk at al. // E-learning in the Time of COVID-19 : monograph. / Scientific Editor E. Smyrnova-Trybulska. – Katowice ; Cieszyn : STUDIO NOA for University of Silesia in Katowice, 2021. – Vol. 13. – P. 65–75. 
  65. Web-service for network graph building for works planning / N. R. Balyk, I. M. Grod, S. V. Martinyuk [et al.] // Математичне та імітаційне моделювання систем МОДС 2020 : тези доповідей П’ятнадцятої міжнародної науково-практичної конференції (29 червня – 01 липня 2020 р., м. Чернігів). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – P. 277–280.
  66. Yatsenyak D. V. Study of ergonomic criteria for evaluating the software user interface / D. V. Yatsenyak, V. P. Oleksiuk, N. R. Balyk // Journal of Physics : XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education. Conference Series. – 2022. – № 2288. – P. 1–11. 

 

Підготувала Н. В. Галіцька

Березень 2023 р., 74 джерела

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks

  Copyright Right 2015 ---. 

All Rights Reserved.

beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort seks hikayesi beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort izmit escort escort bayan istanbul escort esenyurt escort esenyurt escort porno izle beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort