Довідково-бібліографічний відділ
Рекомендаційний список літератури
на тему:
«Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики»

1.     Авдєєва, І. М.  Чи не заважають учні творчому вчителеві? : творча педагогічна діяльність як чинник психотравматизації вчителя / І. М. Авдєєва // Гуманітарні науки. – 2005. – № 2. – С. 105–110.

2.     Булатова, О. С.  О роли художественного начала в педагогической деятельности / О. С. Булатова // Педагогика. – 2005. – № 3. – С. 53–60.

3.     Віаніс-Трофименко, К. Б.  Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу / К. Б. Віаніс-Трофименко // Управління школою. – 2006. – № 22/24. – С. 54–57.

4.     Дзега, В.  Моніторинг готовності сільського вчителя до творчої педагогічної діяльності / В. Дзега // Сільська школа України. – 2007. – № 7. – С. 44–46. – Спецвипуск.

5.     Дяченко, Т.  В. О. Сухомлинський про роль учителя у формуванні особистості / Т. Дяченко // Наукові записки Кіровоградського ДПУ ім. В. Винниченка. Сер. Педагогічні науки : до 85-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського /  редкол.: І. Д. Бех, С. П. Величко, В. І. Дряпіка та ін. – Кіровоград, 2003. – Вип. 52, Ч. 1. – С. 122–124.

6.     Живченко, Л. А.  Дослідницька діяльність учителя як компонент педагогічної творчості / Л. А. Живченко // Управління школою. – 2006. – № 4. – С. 21–23.

7.     Жиліна, Г.  Все починається з творчості. Особливості роботи з інтелектуально обдарованим учителем / Г. Жиліна //  Завуч. Шкільний світ. – 2006. – № 8. – С. 7–11.

8.     Зінченко, В.  Колективний портрет українського вчителя / В. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2008. – № 12. – С. 11–12.

 9.     Калініченко, Н. А.  Василь Сухомлинський про відповідальність керівника школи за розвиток творчого потенціалу вчителя / Н. А. Калініченко // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету                           ім. В. Г. Короленка. Сер. Педагогічні науки / гол. ред. В. О. Пащенко. – Полтава, 2005. – Вип. 5 (44). – С. 26–31.

10.  Калошин, В. Ф.  Педагог – творець? Так? / В. Ф. Калошин // Управління школою. – 2007. – № 30. – С. 2–6.

11.  Кан-Калик, В. А.  Педагогическое творчество / В. А. Кан-Калик, Н. Д. Никандров. – М. : Педагогика, 1990. – 144 с. – (Б-ка учителя и воспитателя).

12.  Кічук, Н.  Творча особистість учителя у педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Н. Кічук // Наукові записки ТДПУ   ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2002. – № 5, Спецвипуск : Василь Сухомлинський і сучасність: Батьківська педагогіка. – С. 10–11.

13.  Комаровська, А. В.  Творчість педагога та педагогічна майстерність / А. В. Комаровська // Завучу. Усе для роботи. – 2012. – № 3/4. – С. 29–30.

14.  Красна, Т. В.  Творчого учня може виховати тільки творчий вчитель / Т. В. Красна // Обдарована дитина. – 2005. – № 3. – С. 8–9.

15.  Краснова, Л. С.  Теоретична модель вчителя "Школи майбутнього" / Л. С. Краснова // Світ виховання. – 2009. – № 3. – С. 13–14.

16.  Кудрик, Л.  Структура педагогічної діяльності, особливості її організації у контексті філософії освіти ХХI ст. / Л. Кудрик, Ю. Сурмяк // Педагогічна думка. – 2005. – № 4. – С. 75–79.

17.  Куницкая, Ю. И.  Педагогическая позиция учителя : монография / Ю. И. Куницкая. – Гродно : ГрГУ, 2007. – 383 с.

18.  Лавренко, О.  Педагогічна вітальня "Творчий портрет учителя" / О. Лавренко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 4. – С. 51–53.

19.  Лещенко, М. П.  Як підняти викладання в школі до високого рівня мистецтва / М. П. Лещенко // Обдарована дитина. – 2004. – № 8. – С. 17–22.

20.  Мажикеєв, Т.  Учитель нової формації як великий учитель / Т. Мажикеєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2009. – № 2. – С. 36–37.

21.  Малюга, А.  Суперучителі / А. Малюга // Пані вчителька. – 2007. – № 9. – С. 90–92. – Конкурс "Портрет учителя ХХI ст."

22.  Мурашов, А.  Учительская харизма – быстрые крылья или тяжкий груз? / А. Мурашов // Народное образование. – 2008. – № 7. – С. 257–264. – Жизнь в профессии.

23.  Ніколайченко, Т. І.  Педагогічні інновації як результат творчого пошуку педагога / Т. І. Ніколайченко // Завучу. Усе для роботи. – 2009. – № 20. – С. 14–18.

24.  Орлов, А.  Какой педагог нужен современной школе / А. Орлов // Народное образование. – 2009. – № 9. – С. 235–240. – Жизнь в профессии.

25.  Піцикевич, А.  Педагогічна діяльність учителя як основа формування творчої особистості учня в Україні (кінець ХХ – початок ХХI ст.) / А. Піцикевич // Людинознавчі студії : збірник наукових праць ДДПУ / гол. ред. Т. Біленко. – Дрогобич, 2009. – Вип. 19 : Педагогіка. – С. 146–157.

26.  Тевлін, Б.  Активізація та розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників / Б. Тевлін // Завуч. Шкільний світ. – 2004. – № 4. – С. 4–8.

27.  Устинова, Н. В.  Мотивація творчого розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Устинова //  Педагогічні науки : збірник наукових праць / редкол.: Є. С. Барбіна, В. Л. Федяєва, В. В. Кузьменко та ін. – Херсон, 2008. – Вип. 48. – С. 364–369.

28.  Федірчик, Т.  Професійна діяльність і особистість педагога / Т. Федірчик // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2007. – № 3. – С. 54–62.

29.  Формуємо творчу особистість учителя : робота з молодими вчителями / підгот. за вид.: Основні напрямки реалізації змісту методичної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах / упоряд. Н. Й. Палійчук. – Чернівці, 2004 // Сільська школа України. – 2006. – № 28/30. – С. 3–13.

30.  Холявінська, М.  Універсальне мистецтво вчити всіх усьому / М. Холявінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2009. – № 1. – С. 86–87.

31.  Ямницький, В.  Змістові та індивідуальні характеристики життєтворчої особистості вчителя / В. Ямницький //  Початкова школа. – 2005. – № 7. – С. 50–53.

Рекомендаційний список літератури
підготувала Загородна С. Ю. (березень 2012 р.)

Add comment


ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks