Управління рекламною діяльністю організації в умовах ринку

1. Багрій Т. Я. Використання об'єктів інтелектуальної власності в рекламі / Т. Я. Багрій. – 2017. – 520 с. 
2. Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. – 2013. – Вип. 35. – С. 556–566. – Бібліогр. в кінці ст.
3. Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек у умовах розвитку електронних технологій / Г. Булахова // Бібліотека і розвиток доступу до правової та соціально значущої інформації. – 2012. – С. 45–49. – Бібліогр. в кінці ст.
4. Войцехівська О. Спад економіки не додає життя рекламному ринку / О. Войцехівська // Журналіст України. – 2016. – № 3. – С. 31–33.
5. Голда Н. М. Управління рекламною діяльністю підприємств туризму / Н. М. Голда, Ю. І. Кулик // Туристичні ресурси як чинник розвитку території. – 2012. – С. 245–250. – Бібліогр. в кінці ст.
6. Дубенюк О. О. Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів / О. О. Дубенюк, О. Б. Босак // Регіональна економіка. – 2007. – № 3. – С. 258–265.
7. Еремина Е. А. Рекламная коммуникация в системе прямого маркетинга / Е. А. Еремина // Вестник Московского университета. Серия 10. Журналистика. – 2007. – № 4. – С. 11–17.
8. Іванов В. Реклама та зв’язки з громадськістю – поле діяльності сучасних мас-медіа / В. Іванов // Пам’ять століть. – 2007. – № 3. – С. 41–50.
9. Каверина Е. А. Организация рекламной деятельности вуза : учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений / Е. А. Каверина. – Санкт-Петербург : Книжный Дом, 2007. – 184 с. 
10. Ковальчук С. В. Рекламний менеджмент :навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. – Львів : Новий Світ–2000, 2019. – 268 с. 
11. Кочкіна Н. Врахування соціокультурних особливостей країни при формуванні рекламної стратегії підприємства на зовнішньому ринку / Н. Кочкіна // Вісник Київського Національного університету ім. Т. Шевченка. Сер. Економіка. – 2006. – Вип. 88. – С. 50–53.
12. Крупнов Р. Городская социальная реклама как объект управления / Р. Крупнов // Вестник Московского университета. Серия 18. Социология и политология. – 2007. – № 1. – С. 67–74.
13. Лебедев А. Н. Психологическая, экономическая и социальная эффективность рекламы в современных маркетинговых коммуникациях / А. Н. Лебедев // Психологический журнал. – 2015. – Т. 36, № 2. – С. 5–19. – Библиогр. в конце ст.
14. Магас Н. Я. Розробка рекламної компанії з формування позитивного іміджу туристичного підприємства : дипломна робота / Н. Я. Магас ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, географ. ф-т ; наук. кер. О. М. Горобець. – Тернопіль, 2008.
15. Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності :навчальний посібник / Ю. Б. Миронов, Р. М. Крамар. – Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, 2007. – 108 с. 
16. Онишків М. Особливості організації рекламної діяльності туристичної фірми / М. Онишків // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. – 2011. – Вип. 28. – С. 196–200. – Бібліогр. в кінці ст.
17. Павлюк І. Брендинг – нова віха в рекламному бізнесі / І. Павлюк // Збірник наукових праць студентів. – 2003. – С. 36–38.
18. Почапська-Красуцька О. «Нас обирають – ми обираємо»: реклама як категорія бізнесу і масової свідомості / О. Почапська-Красуцька // Діалог. – 2011. – Вип. 12. – С. 130–137. – Бібліогр. в кінці ст.
19. Промська О. Рекламна діяльність Рівненської державної обласної бібліотеки / О. Промська // Бібліотечний форум України. – 2008. – № 1. – С. 26–28.
20. Савельєва А. О. Особливості організації рекламної кампанії на підприємствах туризму, на прикладі туроператора TUI Україна : дипломна робота / А. О. Савельєва ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, географ. ф-т ; наук. кер. Н. І. Флінта. – Тернопіль, 2016.
21. Семенихин А. В. Управленческая структура рекламной организации / А. В. Семенихин // Вестник Московского университета. Серия 18. Социология и политология. – 2008. – № 4. – С. 117–119.
22. Суїменко Є. Реклама: економічні функції та психологічний терор / Є. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2004. – № 1. – С. 135–151.
23. Флінта Н. І. Реклама як складова маркетингових комунікацій туристичного підприємства (на прикладі туроператора «АККОРД-тур» / Н. І. Флінта // Географія, екологія, туризм: теорія, методологія, практика. – 2015. – С. 369–373. – Бібліогр. в кінці ст.
24. Фурманкевич Н. М. Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : монографія / Н. М. Фурманкевич. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2013. – 174 с. 
25. Харченко К. Проблема оподаткування реклами як об'єкта права інтелектуальної власності в Інтернеті / К. Харченко // Інтелектуальна власність. – 2009. – № 8. – С. 29–32.
26. Явич В. В. Рекламна діяльність як засіб просування туристичного бренду м. Тернополя : дипломна робота / В. В. Явич ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, географ. ф-т ; наук. кер. І. Р. Рудакевич. – Тернопіль, 2015.

 

Довідку підготувала У. І. Безпалько,
лютий 2020 р., 26 джерел

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks