Шановні користувачі!
 Будь ласка, чітко й конкретно сформулюйте тему запиту, вкажіть своє ім’я, прізвище, факультет і надішліть на  еmail: library@tnpu.edu.ua
                                                Завжди раді вам допомогти!

Post Message
 


Катя: Добрий день, допоможіть підібрати літературу на тему: Значення гри для психічного розвитку дошкільни...

Катю, пропонуємо список джерел за Вашим запитом:

Значення гри для психічного розвитку дошкільника


1. Шрагіна Лариса Рольова гра в контексті психосексуального розвитку дошкільника / Лариса Шрагіна // Психолог дошкілля. – 2013. – № 8. – С. 4–5.
2. Бабіч Вікторія Сюжетно-рольова гра як засіб соціальної адаптації дітей дошкільного віку / Вікторія Бабіч // Дефектолог. Шкільний світ. – 2013. – № 4. – С. 38–46.
3. Безсонова О. Форми групової взаємодії дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2019. – № 2. – С. 21–29.
4. Василенко Т. А. Гра у системі суспільного дошкільного виховання Фр.Фребеля / Т. А. Василенко // Нові технології навчання. – 2006. – Вип. 43. – С. 62-67.
5. Вільчковський Е. В. Народна рухлива гра – основний засіб фізичного виховання дошкільнят / Е. В. Вільчковський, О. І. Курок // Традиції фізичної культури в Україні : Зб. наук. статей / За заг. ред. С.В. Кириленко, В.А. Старкова, А.В. Цьося. – К. : ІЗМН, 1997. – С. 147–153.
6. Дубчак Ю. Розвиток пізнавальних процесів у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри / Ю. Дубчак // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. – 2015. – Вип. 37. – С. 11–13
7. Дудник Надія Формування активного мисленнєвого розвитку старших дошкільників засобом дидактичної гри / Надія Дудник // Актуальні проблеми дошкілля. – 2012. – С. 95-101.
8. Єлманова С. В. Гра як чинник розвитку особистості молодшого дошкільника / С. В. Єлманова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : збірник наукових праць / редкол.: О. В. Сухомлинська, І. Д. Бех, А. Й. Сиротенко [та ін.] ; АПН України. – Київ : Ін-т проблем виховання, 2008. – Вип. 12, кн. 1. – С. 236–242
9. Карабаєва І. І. Взаємозв'язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова // Обдарована дитина. – 2008. – № 10. – С. 51-55.
10. Карасьова К. В. Особливості розвитку соціально-ігрового простору дошкільника в творчій грі / К. В. Карасьова // Вісник Київського міжнародного університету. Сер. Психологічні науки. – 2006. – Вип. 9. – С. 39-47.

Довідку підготувала І. М. Крупа,
березень 2020 р., 10 джерел


Tuesday, 24 March 2020
 
Powered by Phoca Guestbook

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Разумков центр

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ]