Шановні користувачі!
 Будь ласка, чітко й конкретно сформулюйте тему запиту, вкажіть своє ім’я, прізвище, факультет і надішліть на  еmail: library@tnpu.edu.ua
                                                Завжди раді вам допомогти!

Post Message
 


Наталя: Доброго дня! Прошу допомогти з пошуком літератури на тему "Формування інноваційного середовища: важл...

Наталю, пропонуємо список джерел за Вашим запитом:

1. Бібік Н. Компетентність і компетенції у результатах початкової освіти / Н. Бібік // Початкова школа. – 2010. – № 9. – С. 1–4.
2. Богайчук Р. В. Інноваційні технології навчання як основа нової української початкової школи / Р. В. Богайчук // Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції, (17–18 травня 2018 р., Тернопіль) / ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ін-т пед. НАПН України, Тернопільський обл. комун. ін-т післядипломної пед. освіти, Волинський ін-т післядиплом. пед. освіти, Ун-т Кардинала Стефана Вишинського, Люблінський катол. ун-т Іоанна Павла ІІ ; ред. А. В. Степан. – Тернопіль : Вектор, 2018. – С. 64–66. – Бібліогр. в кінці ст.
3. Болгар О. Інноваційні процеси в початковій школі. Інноваційні технології: пошуки, перспективи / О. Болгар // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2006. – № 3. – С. 91–95.
4. Вашуленко М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів / М. Вашуленко // Початкова школа. – 2009. – № 1. – С. 16–20.
5. Вашуленко М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів / М. Вашуленко // Початкова школа. – 2009. – № 2. – С. 8–11. – Закінч.. Поч.: № 1.
6. Глузман Н. А. Компетентнісний підхід у початковій освіті / Н. А. Глузман // Гуманітарні науки. – 2010. – № 2. – С. 93–101.
7. Глузман Н. Л. Урок математики на засадах компетентнісного підходу як результат педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / Н. Л. Глузман // Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 17. – С. 95–102. – Бібліогр. в кінці ст.
8. Коваль Н. Навчання «Основ здоров'я» молодших школярів на засадах компетентнісного підходу / Н. Коваль // Початкова школа. – 2012. – № 9. – С. 1–6. – Бібліогр. в кінці ст.
9. Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів : навчальний посібник / КДПУ ім. В. Винниченка ; авт.-уклад.: Т. Я. Довга, О. О. Нікітіна. – Кіровоград : Ексклюзив–Систем, 2014. – 104 с.
10. Кричевська Ю. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії / Юлія Кричевська // Рідна школа. – 2012. – № 3. – С. 64–65.
11. Кузнєцова Л. П. Компетентний підхід до розуміння властивостей уваги молодшого школяра / Л. П. Кузнєцова // Початкове навчання та виховання. – 2006. – № 15. – С. 27–29.
12. Куркуріна Л. Створення інноваційного освітнього середовища в умовах НУШ через упровадження проєктних технологій / Л. Куркуліна, А. Сергієнко // Директор школи. – 2019. – № 1. – С. 77–85. – Бібліогр. в кінці ст.
13. Лукашевич І. Л. Компетентнісний підхід до організації навчально–виховного процесу учнів початкового рівня навчальних досягнень / І. Л. Лукашевич, Н. В. Ференц // Завучу. Усе для роботи. – 2016. – № 9/10. – С. 20-4–20-12 [вкладка]. – Додатки.
14. Мазур Т. І. Формування у молодших школярів уміння вчитися як ключової компетентності початкової освіти : магістерська робота / Т. І. Мазур ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, псих.-пед. ф-т ; наук. кер. Я. П. Кодлюк. – Тернопіль, 2012.
15. Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме–школи / В. Мельничук // Рідна школа. – 2017. – № 7/8. – С. 53–55. – Бібліогр. в кінці ст.
16. Мицька М. Створення інноваційного середовища – шлях до нової української школи / М. Мицька // Директор школи. – 2017. – № 23/24. – С. 54–72. – Бібліогр. в кінці ст.
17. Нестерович Б. І. Організація музично-виховної роботи з молодшими школярами в контексті компетентнісного підходу до педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів : методичний посібник / Б. І. Нестерович. – Вінниця : ВДПУ, 2008. – 61 с.
18. Огородник І. Шляхи реалізації у підручниках для початкової школи компетентнісного підходу / І. Огородник // Магістр. – 2014. – Вип. 20. – С. 117–119. – Бібліогр. в кінці ст.
19. Огородник І. С. Дидактичні основи реалізації компетентнісного підходу у підручниках для початкової школи : магістерська робота / І. С. Огородник ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, ІПП, від-ня почат. освіти ; наук. кер. Я. П. Кодлюк. – Тернопіль, 2014.
20. Пономарьова К. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників / К. Пономарьова // Початкова школа. – 2012. – № 9. – С. 35–40.
21. Пономарьова К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / К. Пономарьова // Початкова школа. – 2010. – № 12. – С. 49–52.
22. Реалізація наскрізних ліній у початковій школі через інтеграцію інноваційних практик в освітнє середовище / Т. І. Головченко, Л. В. Гончаренко, В. Ф. Зайченко [та ін.] // Початкове навчання та виховання. – 2019. – № 22/24. – С. 68–103. – Бібліогр. в кінці ст.
23. Савицька І. Інтерактивні методи навчання як форма організації роботи в початковій школі / І. Савицька, О. Тарасова // Початкове навчання та виховання. – 2006. – № 16. – С. 1–9.
24. Савченко О. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки нерозв'язані проблеми / О. Савченко // Рідна школа. – 2014. – № 4/5. – С. 12–16. – Бібліогр. в кінці ст.
25. Савченко О. Я. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко // Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики : до 25-річчя НАПН України : збірник наукових праць / редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий, О. М. Топузов [та ін.] ; НАПН України. – Київ : Сам, 2017. – С. 175–182. – Бібліогр. в кінці ст.
26. Симониченко Т. Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа. – 2013. – № 3. – С. 7–78.
27. Сисоенко В. Компетентнісний підхід до навчання математики засобами дидактичних ігор / В. Сисоенко // Математика. Шкільний світ. – 2011. – № 24. – С. 3–6.
28. Стребна О. В. Компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках природознавства в 1 класі / О. В. Стребна // Педагогічний альманах. – 2013. – Вип. 19. – С. 72–77. – Бібліогр. в кінці ст.
29. Федорцова В. Формування компетентностей молодших школярів на основі процесуально–мотиваційних аспектів навчання і виховання / В. Федорцова // Світ виховання. – 2008. – № 6. – С. 32–33.
30. Хаблак Г. Новій українській школі бути! : компетентнісний підхід як основа якості змісту освітнього процесу / Григорій Хаблак // Директор школи. – 2018. – № 17/18. – С. 64–78. – Бібліогр. в кінці ст.
31. Хавруняк К. А. Упровадження компетентнісного підходу до навчання української мови в контексті положень нової української школи / К. А. Хавруняк // Таврійський вісник освіти. – 2018. – № 1. – С. 111–118. – Бібліогр. в кінці ст.
32. Хом'як І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи / І. Хом'як, О. Самсонюк // Українська мова і література в школах України. – 2019. – № 10. – С. 3–6. – Бібліогр. наприкінці ст.
33. Чайка В. М. Реалізація компетентнісного підходу в підготовці вчителя початкової школи / В. М. Чайка // Підготовка майбутніх учителів до реалізації державного стандарту початкової загальної освіти. – 2013. – С. 7–9. – Бібліогр. в кінці ст.
34. Шевчук Т. О. Формування у молодших школярів уміння вчитися як ключової компетентності початкової ланки освіти : дипломна робота / Т. О. Шевчук ; ТНПУ ім. В. Гнатюка, псих.-пед. ф-ту. ; наук. кер. О. Я. Рад. – Тернопіль, 2012.

Довідку підготувала У. І. Безпалько
січень 2020 р., 34 джерела


Tuesday, 28 January 2020
 
Powered by Phoca Guestbook

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Разумков центр

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ]