Шановні користувачі!
 Будь ласка, чітко й конкретно сформулюйте тему запиту, вкажіть своє ім’я, прізвище, факультет і надішліть на  еmail: library@tnpu.edu.ua
                                                Завжди раді вам допомогти!

Post Message
 


Влада: Доброго дня! Прошу підібрати літературу на тему "Психодіагностика дослідження профільних професійних...

Владо, пропонуємо список джерел за Вашим запитом:

Психодіагностика дослідження профільних професійних інтересів, профорієнтаційної компетентності самовизначення
та конкурентоздатності особистості

1. Диагностика профессионального самоопределения : учебно-методическое пособие / сост.: Я. С. Сунцова. Ч. 1. – Ижевск : Удмуртский ун-т, 2009. – 112 с.
2. Диагностика профессионального самоопределения : учебно-методическое пособие / сост.: Я. С. Сунцова. Ч. 2. – Ижевск : Удмуртский ун-т, 2011. – 142 с.
3. Доротюк В. І. Програма з допрофесійної підготовки учнів 10–11 кл. (професії типу «людина–людина», «людина–знакова система», «людина–художній образ») / В. І. Доротюк, М. І. Піддячий, Ф. Г. Левченко [та ін.]. – Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. – 36 с.
4. Доротюк В. І. Програма з допрофесійної підготовки учнів 10–11 кл. (професії типу «людина–природа», «людина–техніка») / В. І. Доротюк, М. І. Піддячий, Ф. Г. Левченко [та ін.]. – Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. – 32 с.
5. Доротюк В. І. Обираємо професії типу «людина–людина», «людина–знакова система», «людина – художній образ» : навчальний посібник / В. І. Доротюк, Ф. Г. Левченко, В. В. Рогоза [та ін.]. – Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. – 112 с.
6. Доротюк В. І. Обираємо професії типу «людина – природа», «людина – техніка» : навчальний посібник / В. І. Доротюк, Ф. Г. Левченко, В. В. Рогоза [та ін.]. – Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. – 112 с.
7. Голомштока А. Є. Орієнтаційно-діагностична анкета інтересів (ОДАНІ) / А. Є. Голомштока, О. І. Мешковська // Готовність учня до профільного навчання / упоряд. В. Рибалко ; за заг. ред.: С. Максименка, О. Главник. – Київ : Мікрос-СВС, 2003. – С. 73–80.
8. Немов Р. С. Психология : учебник для студентов высших учебных заведений : в 3-х кн. Кн. 3 / Р. С. Немов. – Москва : Просвещение : ВЛАДОС, 1995. – 512 с.
9. Чудакова В. П. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психологодіагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки – компетентності конкурентоздатної особистості / В. П. Чудакова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика. – 2018. – № 2. – С. 97–111.
10. Чудаков В. П. Методика допрофесійної підготовки оптантів, компонента технології формування компетентностей конкурентоздатної особистості / В. П. Чудакова // Освіта і розвиток обдарованої особистості. – 2018. – № 4 (71). – С. 42–54.
11. Чудакова В. П. Путівник дослідження складових мотиваційної компетентності: мотивів та мотивації з метою професійного самовизначення / В. П. Чудакова // Освіта і розвиток обдарованої особистості. – 2019. – № 3 (74). – С. 52–61.
12. Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий блок дослідження професійних інтересів та схильностей оптантів – показників профорієнтаційної компетентності самовизначення та конкурентоздатності особистості. Ч. 1 / В. П. Чудакова // Освіта і розвиток обдарованої особистості. – 2019. – № 4 (75). – С. 65–74.

Довідку підготувала С. Б. Тененьська
червень 2020 р., 12 джерел


Thursday, 04 June 2020
 
Powered by Phoca Guestbook

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Разумков центр

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ]