Шановні користувачі!
 Будь ласка, чітко й конкретно сформулюйте тему запиту, вкажіть своє ім’я, прізвище, факультет і надішліть на  еmail: library@tnpu.edu.ua
                                                Завжди раді вам допомогти!

Post Message
 


Христина: Доброго дня! Допоможіть підібрати літературу по темі "ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗІЇ ДІТЕЙ З ПОДВІЙНОЮ ВИНЯТКО...

Христино, пропонуємо список джерел за Вашим запитом:

ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗІЇ ДІТЕЙ З ПОДВІЙНОЮ ВИНЯТКОВІСТЮ В ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

1. Засенко В. В. Рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами / В. В. Засенко // Кроки до демократичної освіти. – 2002. – № 1. – С. 34.
2. Колупаєва А. А. До проблеми понятійно‐термінологічних визначень у сучасній спеціальній педагогіці / А. А. Колупаєва // Дидактичні та соціально‐психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі : науково‐методичний збірник. – Київ, 2006. – Вип. 8. – С. 105–109.
3. Лютова Е. К. Тренінг эффективного взаимодействия с детьми / Е. К. Лютова, Г. Б. Монина. – Санкт-Петербург : Речь, 2003. – 115 c.
4. Малишевська І. А. Інклюзивна освіта у світлі сучасних демократичних перетворень // Вісник наукової лабораторії «Інклюзивна педагогіка» : за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (м. Умань, Україна, 24 березня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 2. – С. 35–37.
5. Малишевська І. А. Педагогічні технології в інклюзивній освіті // Василь Сухомлинський і школа ХХІ століття: традиція й інноваційність : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, Україна, 5–6 квітня 2012 р.). – Умань : ПП Жовтий, 2012. – С. 34–35.
6. Островська К. О. Психологічні особливості ставлення матерів до їх здорових дітей та дітей з обмеженими можливостями / К. О. Островська // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2015. – № 29. – С. 213–219.
7. Романчук О. І. Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей. Практичне керівництв / О. І. Романчук. – Львів : Крео, 2008. – 118 c.
8. Синопсис діагностичних критеріїв DSM-V та протоколів NICE для діагностики та лікування основних психічних розладів у дітей та підлітків. – Львів : Видавництво Українського католицького університету, 2014. – 112 с.
9. Синьов В. М. Психолого-педагогічні проблеми дефектології та пенітенціарії / В. М. Синьов. – Київ : МП Леся, 2010. – 779 с.
10. Таранченко О. Тенденції сучасної освіти: роль педагога у створенні ефективної інклюзивної школи / О. Таранченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2011. – № 1. – С. 19.

Довідку підготувала С. Б.Тененьська
червень 2020 р., 10 джерел


Tuesday, 02 June 2020
 
Powered by Phoca Guestbook

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Разумков центр

Scientometry

Partners

We are on social networks

[ Geri ]