Наукова бібліотека ТНПУ ім В.Гнатюка  щиро вдячна доктору педагогічних наук, професору, директору інститут педагогіки і психології Чайці Володимиру Мирославовичу, за подаровані книги.

726

Історія України: від найдавніших часів до сьогодення : [Текст] : збірник документів і матеріалів / за ред. А. П. Коцура, Н. В. Терес. - К.- Чернівці: Книги-ХХІ, 2008. - 1100 с.

Посібник містить 904 документи і матеріали з історії України від найдавніших часів до сучасності; кожний розділ супроводжується історичною довідкою, рекомендованою літературою. Книга містить додатки та хронологічний покажчик.
Для викладачів, студентів, які вивчають нормативний курс історії України, вчителів, учнів, а також для всіх, хто цікавиться вітчизняною історією.

Розвиток професійної компетентності

Семенова, A.B. Розвиток професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання (інтерактивний тренінг) [Текст]: навчально-методичний посібник / А.В. Семенова  – Одеса: СВД Черкасов М.П., 2006. – 130 с.

У навчально-методичному посібнику розглядаються теоретичні й методичні засади розвитку професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання. Викладено основні ідеї, філософію програми, структурований сценарій занять спецкурсу „Основи професійної компетентності фахівця".
Посібник розкриває питання змісту, організації та проведення інтерактивних тренінгів щодо професійної підготовки майбутніх фахівців, містить окремі авторські та адаптовані до реального навчально-виховного процесу інтерактивні методики, що не знайшли свого висвітлення в посібниках з педагогіки, професійної педагогіки, педагогіки вищої школи. Завдання і вправи доповнено практичними рекомендаціями та інформаційним матеріалом.
Адресовано викладачам навчально-виховних закладів усіх типів, студентам-старшокурсникам, аспірантам, магістрантам, керівникам освітніх організацій.

Великий терор в Україні

Гаврилюк, Н.О. Професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної роботи в процесі вивчення курсу англійської мови [Текст] / О.Я. Гаврилюк, О.П. Пічкар. – Ужгород : УжДУ, 2000. – 152 с.

У навчальному посібнику запропонований спеціальний курс англійської мови для студентів факультетів і відділень "соціальна робота", який дає змогу майбутнім фахівцям не тільки засвоїти програмовий матеріал з англійської мови, але й отримати значний обсяг інформації про соціальну роботу як особливий вид професійної діяльності (на прикладі Великобританії), оскільки всі тексти, завдання, вправи, вміщені у посібнику, мають чітку професійну спрямованість.
Для студентів, аспірантів, викладачів.

З криниці літ

Палійчук, О. М. Методика навчання каліграфічного письма [Текст] : навчальний посібник / О.М. Палійчук – Чернівці : Букрек, 2010. – 344 с.

У посібнику висвітлено історію розвитку письма як одного з найважливіших винаходів людства. Зокрема, значна увага присвячена еволюції писемності на українських землях (з часів трипільської культури до сучасності); проаналізовано теоретичні основи методики навчання каліграфічного письма молодших школярів та розкрито методику формування каліграфічних навичок на уроках письма (відповідно до етапів навчання грамоти), української мови та математики у початковій школі. Детально охарактеризовано форми букв та цифр (структуру, розміри, послідовність написання) сучасного українського рукописного шрифту, рекомендованого для використання в загальноосвітніх навчальних закладах України.
Для студентів вищих навчальних закладів напряму підготовки «Початкова освіта», учителів початкових класів, магістрантів, аспірантів.


Шестопалюк, О.В. Громадянське виховання майбутніх учителів: теоретичні і методичні елементи
[Текст] : монографія /О.В. Шестопалюк  – Вінниця: Консоль, 2008. – 260 с.

У монографії розкрито теоретико-методологічні та методичні основи громадянського виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Проаналізовано історичні витоки та сучасні концептуальні підходи до громадянського виховання. На основі аналізу сутності та структури громадянськості як інтегральної якості особистості визначено критерії, показники та рівні громадянської вихованості студентів. Представлено педагогічну модель громадянського виховання майбутніх учителів, що містить
цільовий, змістовий, технологічний та оцінно-результативний блоки. Визначено чинники й обґрунтовано педагогічні умови та напрями громадянського виховання студентів педагогічних університетів.
Для наукових працівників, керівників і викладачів педагогічних вищих навчальних закладів, методистів з виховної роботи, докторантів, аспірантів, студентів магістратури

З криниці літ

Акімова, О.В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти [Текст] : монографія / О.В. Акімова – Вінниця : СВД Балюк І.Б., 2007. – 352 с.

У монографії представлена оригінальна психолого-педагогічна концепція розвитку творчого мислення майбутніх учителів в умовах університетської освіти. Викладено методологічні, психологічні і дидактичні основи дослідження і розвитку творчого мислення. Обґрунтовано рефлексивно-продуктивний підхід до опосередкованого керування цим процесом. Визначено психолого-педагогічні умови і основні шляхи розвитку творчого мислення студентів в системі професійно-педагогічної підготовки.
Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів вищихпедагогічних навчальних закладів

Російський Імперіалізм

Руснак, Л.В. Чарівний світ шкільних свят [Текст]: сценарії виховних заходів / Л.В. Руснак – Чернівці: Букрек, 2010. – 148 с.

Збірник містить розробки виховних заходів, сценарії свят, які допоможутьвчителеві виявити творчі здібності дітей, розвивати в них уяву, сприяти розвитку гармонійних і духовно багатих особистостей. Педагогічні працівники зможуть легко дібрати доцільні методи та форми проведення тематичних заходів.
Для педагогів-організаторів, класних керівників, студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks