Наукова бібліотекаТНПУ ім В.  Гнатюка  щиро вдячна пані Боднар Оксані Степанівні за подаровані книги.

740

Боднар О. С. Сучасні форми внутрішньошкільного контролю / О.С. Боднар. — К.: Шк. світ, 2011. — 128 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

У книжці викладено сучасні класичні та інноваційні підходи до контрольно-оцінювальної діяльності в навчальному закладі. Розглянуто психологічні аспекти здійснення цієї діяльності, інноваційні моделі контролю та розвиток контролю в сучасній практиці управління навчальним закладом.
Для директорів та їх заступників із навчально-виховної роботи загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, студентів, які вивчають освітній менеджмент.

741

Боднар О.С.  Критерії експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл [Текст]: навчально-методичний посібник / О.С. Боднар. - Тернопіль: СМП «Тайп», 2007. - 116 с.

Навчально-методичний посібник презентує параметрично-критеріальний підхід до оцінювання діяльності загальноосвітніх шкіл, який базується на виділенні двох основних параметрів: результативності та ефективності. Для оцінки цих параметрів пропонуються орієнтовні критерії. Попередньо подається теоретичний виклад понятійного апарату.
Адресується управлінцям усіх рівнів: працівникам обласних та районних (міських) відділів освіти, методичних служб; керівникам загальноосвітніх шкіл та громадським експертам.

742

Менеджмент педагогічного персоналу загальноосвітнього навчального закладу [Текст] : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.С. Боднар. - Тернопіль: Астон, 2011.-320 с.

У посібнику окреслено моделі сучасного менеджменту педагогічного персоналу, його структурні елементи, описана специфіка педагогічної діяльності та механізми її оцінювання, викладено основні теоретичні положення та інноваційні підходи до формування, кадрової політики у навчальному закладі.
Використано добірку матеріалів із законодавства освіти України щодо роботи з педагогічним персоналом.
Посібник розрахований на керівників навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікац:: у системі післядипломної педагогічної освіти та студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

743

На допомогу менеджеру освіти. Частина VI. Теорія і практика атестаційної експертизи в закладах освіти / упор. О.С. Боднар. - 2-е вид, доп. і перероб. - Тернопіль: Видавництво Астон, 2006. -314 с.

У посібнику викладено теоретичні основи експертизи як технології оцінювання освітньої діяльності та механізми її адаптування до практики атестації закладів освіти, зокрема за Орієнтовними критеріями оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 14.02.2005 р. № 99.
Для керівників загальноосвітніх, позашкільних та дошкільних навчальних закладів, інспекторських та методичних служб відділів (управлінь) освіти.

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks