Висловлюємо щиру подяку доктору психологічних наук, професору Фурману Анатолію Васильовичу за подаровані бібліотеці книги.

Фурман, А. В.  Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. – Тернопіль: ТНЕУ, 2014. – 272 с. – ISBN 978-966-654-364-9

  В міждисциплінарному дослідженні здійснене обгрунтування теоретичних і проектно-технічних засад постання організаційно-діячьнісних ігор, принципів, засобів та інструментів їх проведення як форми, методу та інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійної компетентності і творчих здібностей студентів сучасного ВНЗ.
  Для науковців і філософів, методологів та управлінців, мистецтвознавцш та істориків, організаторів дозвілля та ігро-техніків, освітян вищої школи і працівників соціономічних професій - психологів, соціологів, соціальних і медичних працівників, менеджерів, політтехнологів, методистів, а також студентів магістерської програми академій та університетів.

Фурман, А. В.  Методологія парадигмальних досліджень у соціальній психології : монографія / А. В. Фурман. – К. ; Тернопіль : Економічна думка, 2013. – 100 с. – ISBN 978-966-654-332-8

  У монографії різнобічно аргументована евристичність багаторівневих парадигмальних досліджень та обгрунтовані реалістичні класи і типи парадигм соціально-психологічного пізнання, які дають змогу повнопанорамного холістичного розуміння соціальної дійсності і людини в мережеві її зв'язків і стосунків з іншими людьми. Зокрема, відрефлексовані переваги та обмеження концепції парадигми у проекції на особливості вказаного пізнання, доведена доцільність парадигмальних досліджень і виявлені їх сутнісні ознаки у сфері сьогоденного соціально-психологічного дискурсу, аналітично окреслена генеза метапарадигм психологічного знання в контексті епістемологічної перспективи філософування, за чітко визначеним набором критеріальних ознак створена типологія дослідницьких методологій, що актуально та потенційно наявні у сучасній соціальній психології, здійснений методологічний аналіз класифікаційних і типологічних моделей різнорівневого уможливлення парадигмальних пошукувань у психології соціальних систем.
  Для психологів і соціологів, філософів і методологів, наукознавців і педагогів, управлшців і молодих науковців.

  Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 13 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2011. – 92 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 14 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2011. – 88 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 15 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2013. – 60 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 16 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2014. – 68 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Вітакультурний млин : методологічний альманах НДІ методології та економіки вищої освіти. Модуль 17 / ред. Ю. Москаль. – Тернопіль : Психологія і суспільство, 2014. – 88 с.

· Методологічний альманах, у якому повноформатно висвітлюється вітакультурне життя наукової школи професора Анатолія Фурмана та моделюється його психодуховна аура у своїй центральній ланці - проблемно-модульний миследіяльності.

Add comment


ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks

  Copyright Right 2015 ---. 

All Rights Reserved.

beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort seks hikayesi beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort izmit escort escort bayan istanbul escort esenyurt escort esenyurt escort porno izle beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort