Наукова бібліотека ТНПУ ім. В. Гнатюка висловлює щиру подяку доктору педагогічних наук Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України Наталії Олександрівні Філіпчук за подаровані книги.

 

200

Філіпчук Н. Музейна педагогіка : навчальна програма спецкурсу / Наталія Філіпчук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. – Київ : ТАЛКОМ, 2020. – 43 с.

 

   Представлено навчальну програму спецкурсу для педагогічного персоналу, комплекс завдань, розроблених на основі традиційних та інноваційних форм і методів використання засобів музейної педагогіки в умовах неформальної освіти. Під час структурування змісту завдань, добору відповідних форм і методів враховано, яким чином можна формувати здатність до критичного оцінювання історичних подій на основі потенціалу музейної педагогіки; налагоджувати діалогову взаємодію у системі «школа – музей»; удосконалювати уміння педагогів щодо тематичного добору музейних експозицій з урахуванням індивідуальних потреб особистості; використовувати потенціал реальних та віртуальних екскурсій. Комплекс завдань спрямований на інтенсифікацію опанування тематичного матеріалу музеїв культурологічного, мистецтвознавчого спрямування. Авторська розробка рекомендована для впровадження в процес підготовки фахівців педагогічного профілю, адресована вчителям, студентам, педагогам-практикам, аспірантам і здобувачам.

201

Філіпчук Н. Музейна педагогіка у неформальній освіті педагогів-практиків : методичні рекомендації / Наталія Філіпчук ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. – Київ : Талком, 2020. – 80 с.

 

   У методичних рекомендаціях для опанування потенціалу музейної педагогіки педагогами в умовах неформальної освіти представлено ґенезу становлення української музейної педагогіки; висвітлено суспільно-політичні та ідеологічні засади розвитку музеєзнавства в Україні; обґрунтовано теоретичні основи музейної педагогіки як міждисциплінарної галузі наукового знання. Схарактеризовано особливості музейної політики у трансформаційних процесах сучасної української освіти; здійснено прогностичне обґрунтування перспектив конструктивного використання надбань українських музейних інституцій і досягнень музейної педагогіки в сучасних соціокультурних умовах на різних рівнях: концептуальному, законодавчо-регулятивному, організаційно-просвітницькому, особистісному.

   Рекомендовано для практичного використання у процесі неформального навчання педагогів-практиків, адресовано вчителям, студентам, магістрантам, аспірантам і здобувачам.

199

Філіпчук H. Педагогічно-просвітницька діяльність музеїв України (кінець XIX -початок XXI століття) : монографія / Наталія Філіпчук ; за науковою редакцією Н. Г. Ничкало. – Київ : ТОВ «Юрка Любченка», 2020. – 468 с.

 

   У монографії на основі міждисциплінарного аналізу висвітлено методологічні, теоретичні, організаційно-методичні засади становлення і розвитку музейної справи в Україні, здійснено порівняльний аналіз зарубіжного досвіду педагогічно-просвітницької діяльності музеїв, розкрито сутність музейної педагогіки як субдисципліни педагогічної науки та значення феномена музейної культури для особистісного, національного, громадянського виховання, проанайзовано основні напрями і зміст педагогічної взаємодії музейних і освітніх закладів.

   Для науково-педагогічних працівників, фахівців музейної справи, керівників закладів освіти і культури, аспірантів і докторантів, громадських просвітницьких організацій.

 

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

Partners

We are on social networks

  Copyright Right 2015 ---. 

All Rights Reserved.

beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort seks hikayesi beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort izmit escort escort bayan istanbul escort esenyurt escort esenyurt escort porno izle beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort