Web of Science ResearcherID: C-9234-2018

Shulga

 

Кандидат педагогічних наук

Доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти

 

Персональні веб–ресурси:

Офіційна сторінка

Наука України 

GoogleАкадемія

ORCID

Web of science

Research Gate

 

 

Бібліографія  (статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)

2024 рік

  1. Удич З. Виклики у роботі асистента учителя/вихователя: методологія та результати дослідження / З. Удич, І. Шульга // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. – Київ, 2024. – №1 (113). – С. 87-115
  2. Шульга І. Використання методу арттерапії у роботі з дітьми як спосіб збереження психічного здоров’я у час війни / І. Шульга // Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) (м. Тернопіль, 17 жовтня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 499-502
  3. Шульга І. Формування безпечного освітнього середовища початкової школи в умовах воєнного стану / І. Шульга // Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки: збірник тез ІV Міжнародної наукової конференції (18-19 квітня 2024 р.). – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2024. – С. 47-48
  4. Shulha I. INCLUSION IN EDUCATION: HOW CAN A SCHOOL PRINCIPAL CREATE AN INCLUSIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT? /  I. Shulha, Qiang Wang // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІV Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 366-368
  5. Udych Z. A HIGHER EDUCATION INSTITUTION AS A LEADER IN STRATEGIZING INCLUSIVE DEVELOPMENT OF THE TERRITORIAL COMMUNITY / Z. Udych, I. Shulha // Сучасна освіта України: проблеми, досвід, перспективи : монографія. – Кам’янець-Подільський ; Рига : Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» : Ваltija Publishing, 2024. – С. 105-114
  6. INCLUSIVE EDUCATION IN UKRAINE: CHALLENGES, CONDITIONS AND IMPLEMENTATION STRATEGIES / Z. Udych, I. Shulha, L. Chepurna [et al.] // Conhecimento & Diversidade. Niterói, 2024. – V. 16. – N. 41. – P. 419-445. – URL: https://www.webofscience.com/

2023 рік

  1. Шульга І. Безпечне освітнє середовище в умовах воєнного часу: інклюзивний і здоров’язберігаючий аспекти / І. Шульга // Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки : збірник тез ІІІ Міжнародної наукової конференції (20-21 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2023. – С. 41-43
  2. Шульга І. Освіта дітей з особливими освітніми потребами: досвід Данії / І. Шульга // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23-24 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 320-324
  3. Срібна Г. Психолого-педагогічні передумови корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку / Г. Срібна ; наук. кер. І. Шульга // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – Вип. 41. – С. 34-37
  4. Удич З. І. Студентоцентричний підхід в умовах цифровізації навчання / З. І. Удич, І. М. Шульга, Л. А. Миронова // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Гельветика, 2023. – Вип. 56. – Т. 2. – С. 151-154. – DOI : https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/56.2.33

2022 рік

  1. Шульга І. Особливості здоров’язбереження дітей у час воєнних конфліктів / І. Шульга // Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки: збірник тез ІІ Міжнародної наукової конференції (21-22 квітня 2022 р). – Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2022. – С. 30-32.
  2. Шульга І. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки / І. Шульга, О. Радченко // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2022 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 200-203.

2021 рік

  1. Шульга І. Реалізація інклюзивної освіти за кордоном (на прикладі Скандинавських країн) / І. Шульга // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – Умань : Візаві, 2021. – № 3. – С. 180–187
  2. Shulha I. Preparing future teachers to the formation of a nondiscriminatory inclusive environment in general secondary education institutions / I. Shulha // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 224–227.

2020 рік

  1. Family as a factor of economic socialization of children / O. Kikinezhdi, O. Kiz, I. Shulha, Ya. Vasylkevych // Eastern European conference of management and economics : Proceedings of the 2nd International scientific conference : workshop on social research, May 29, 2020.  – Ljubljana : Ljubljana School of Business, 2020. – P. 159-161.
  2. Challenges and issues in developing ukrainian students’ financial literacy and entrepreneurial skills / O. Kikinezhdi, O. Kiz, I. Shulha, Ya. Vasylkevych // Eastern European conference of management and economics : Proceedings of the 2nd International scientific conference : workshop on social research, May 29, 2020.  – Ljubljana : Ljubljana School of Business, 2020. – P. 288-295.
  3. Кікінежді О. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя: ґендерний аспект / О. М. Кікінежді, І. М. Шульга // Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (22 травня 2020 року, м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ, 2020. – С. 18-21.
  4. Shulha І. The implementation of inclusive education: international experience and challenges for ukraine / I. Shulha // Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2020 р.). – Тернопіль : ТНПУ, 2020. – С. 105-107.
  5. Шульга І. М. Роль керівника закладу освіти у створенні недискримінаційного шкільного середовища / І. М. Шульга, О. М. Кікінежді // Актуальні проблеми управління закладами освіти в контексті стратегії модернізації освітньої галузі : колективна монографія. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – С. 114–127.
  6. Кікінежді О. М. Психолого-педагогічний супровід еґалітарної особистості майбутнього педагога в контексті реалізації Концепції Нової української школи / О. М. Кікінежді, І. М. Шульга // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (9–10 квітня 2020 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : Тайп, 2020. – С. 175–178.
  7. Shulha I.The Problem of Creating a Non-Discriminatory Environment in General Secondary Education Institutions: Gender Approach / I. Shulha, N. Levchyk, O. Kikinezhdi // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – № 2. – С. 190–197.

2019 рік
  1. Кікінежді О. М. Еґалітарна модель керівника сфери освіти: виклики сьогодення / О. М. Кікінежді, І. М. Шульга // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18–19 травня 2019 року, м. Тернопіль). – Тернопіль, 2019. – С. 81–86.
  2. Hovorun T. Gender in the dimensions of students’ youth social and economic aspirationsT. Hovorun, O. Kikinezhdi, I. Shulha // Sustainable development under the conditions of European integration : collective monograph. – Ljubljana ; Slovenia, 2019. – P. 414–426.
  3. Hovorun T. Economic determinants of egalitarian socialization of student youth in Ukraine / T. Hovorun, O. Kikinezhdi, I. Shulha // Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations : collective monograph. – Warsaw ; Poland, 2019. – Part I. – P. 409–422.
  4. Kikinezhdi O. M. Creating an egalitarian educational environment in a new ukrainian school O. M. Kikinezhdi, I. M. Shulha // Influence of scientific achievements in education on the development of modern society : conference proceedings, April 26–27, 2019. – Vilnius, 2019. – Р. 131–134.
  5. Kikinezhdi O. M. Impact of educational content on the gender socialization of preschoolers and junior children / O. M. Kikinezhdi, I. M. Shulha // Emergence of public development : financial and legal aspects : monograph. −  United Kingdom, 2019. – P. 659–668.
  6. Economic culture of student youth: gender aspect / T. Hovorun, O. Kikinezhdi, S. Kikinezhdi [et al.] // Eastern European conference of management and economics : proceedings of the 1st International scientific conference (May 24, 2019, Ljubljana). – Ljubljana, 2019. – P. 296–298.
  7. Kikinezhdi O. M. Challenges of the hybrid war: gender in the mass media / O. M. Kikinezhdi, I. M. Shulha // Challenges of the hybrid war: information dimension : conference proceeding of International scientific and practical conference (Vilnius, 16–17 august 2019). – Vilnius, 2019. – P. 102–105.
  8. Kikinezhdi O. M. The creation of a gender-equitable environment for children and youth as a requirement of a time / O. M. Kikinezhdi, I. M. Shulha // Гендер. Екологія. Здоров’я : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 18–19 квітня 2019 р.). – Харків : ХНМУ, 2019. – С.21–22.
  9. Kikinezhdi O. Gender-sensitive university as a subject of social interaction in the territorial community / O. Kikinezhdi, O. Kiz, I. Shulha // Social work and education. – Ternopil, 2019. – Vol. 6, n. 2. – Р. 144–153.
  10. Кікінежді О. Інституалізація ґендерної освіти у вищій школі: виклики часу / О. Кікінежді, І. Шульга // Соціальна робота: минуле, реалії та перспективи : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Умань, 21–22 травня 2019 р.). – Умань : Візаві, 2019. – С. 94–98.
  11. Shulha I. M. Theoretical basis of the organization of the gender-equitable environment in the foreign and ukrainian educational system / I. M. Shulha // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2019. – №1. – С. 60–67.
  12. Кікінежді О. Етика ненасильства в національній педагогічній спадщині та сьогоденні / О. Кікінежді, І. Шульга // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародна колективна монографія. – Харків : Стиль Издат, 2019. – С. 

ResourceТNPU

Ministry of Education and Science of Ukraine

Online resource TNPU

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнські ресурси

Scientometry

We are on social networks

  Copyright Right 2015 ---. 

All Rights Reserved.

beylikdüzü escort beylikdüzü escort escort seks hikayesi beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort izmit escort escort bayan istanbul escort esenyurt escort esenyurt escort porno izle beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort